1 uur geleden
Ik zal bijna altijd, indien de situatie er is, een gesprek aangaan bij een vervelende situatie. En ik weet dat er weinig mensen zijn die kritiek op prijs stellen. (Inclusief ik zei de gek) Maar ik denk dat ik in de helft van de situaties mensen tref die sorry zeggen en iets in de trand van "ik had je niet gezien". Dan reageer ik met: "Geen probleem. Ik zie zelf soms ook wel eens iets over het hoofd."
In de andere gevallen heb ik in ieder geval de mogelijkheid gehad mijn ding te zeggen. En als ik naar mezelf kijk, gebeurt het ook wel dat ik op het moment denk volledig in mijn gelijk te staan, maar dat ik later realiseer dat dat misschien wel helemaal niet zo is. Dan hoop ik dat ik niet zoveel anders ben dan andere mensen en dus die ander ook later tot die realisatie kan komen.
In de andere gevallen heb ik in ieder geval de mogelijkheid gehad mijn ding te zeggen. En als ik naar mezelf kijk, gebeurt het ook wel dat ik op het moment denk volledig in mijn gelijk te staan, maar dat ik later realiseer dat dat misschien wel helemaal niet zo is. Dan hoop ik dat ik niet zoveel anders ben dan andere mensen en dus die ander ook later tot die realisatie kan komen.