Bel zojuist mn vader. Eerste wat ie zegt 'ja, je pakketje is binnen". Ik: ????? Wit envelopje uit Schiedam, zegt ie dus Aliexpress waarschijnlijk is mijn gedachte. Heb alleen al maanden niks besteld daar en verwacht niks? Broer gebeld, weet ook van niks dus bel 'm terug van 'maak maar open' , omdertussen denkende dat er maar een dingetje kan zijn en ja hoor, dat was het. Na een half jaar heeft PostNL mijn pakketje bezorgd dat al bijna evenlang in Nederland ergens heeft rondgedwaald kennelijk. Volgens tracktrace keurig verzonden, ook aangekomen in Nederland maar verder nooit bezorgd en daar stopte de tracktrace.
De inhoud: twee plaatjes die je over je remschijf plaatst om zo je schijfrem makkelijker en sneller af te stellen. Na een whopping half jaar eindelijk bezorgd! En dat net nadat ik die remmen twee weken terug eindelijk maar eens heb afgesteld.
Verder blij voor een ander, die zn gestolen ebike incl batterij terug zal krijgen. In dit geval loonde de aangifte van diefstal en was de politie zelfs behulpzaam. Niet verwacht eigenlijk.
Lang leve de site stopheling.nl en een direct zichtbaar framenummer die snel checken mogelijk maakte.
De inhoud: twee plaatjes die je over je remschijf plaatst om zo je schijfrem makkelijker en sneller af te stellen. Na een whopping half jaar eindelijk bezorgd! En dat net nadat ik die remmen twee weken terug eindelijk maar eens heb afgesteld.
Verder blij voor een ander, die zn gestolen ebike incl batterij terug zal krijgen. In dit geval loonde de aangifte van diefstal en was de politie zelfs behulpzaam. Niet verwacht eigenlijk.
Lang leve de site stopheling.nl en een direct zichtbaar framenummer die snel checken mogelijk maakte.