1 uur geleden
Gideonaut, die brede Duiste sturen gaan zijdelings langs de benen. Met jou smalle constructie zit die hele bocht naar beneden in de weg voor je benen. Ik denk dat het lastig gaat worden om zo'n smal maar hoog stuur bruikbaar te monteren. Misschien andersom met afgezaagde bocht en de eindjes naar boven in de ossekop/tijdritstuur positie. Maar zoals de Duitsers ook wel zeggen, proberen gaat boven studeren.

