1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door datakneder.)
(2 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Ik had op de alle Handbikes, de GreenSpeed Aero en de Catrike 700/Speed wel vlaggetjes. Die dingen zijn echt heel laag hoor.
Ik ben wel eens langs zo'n handbiker gereden en die zijn idd erg laag. En ik heb ook totaal geen probleem met mensen die wel met een vlaggetje rijden. Maar ik word aangesproken op mijn vm. Jij hebt toch ook geen vlaggetje op je vm, ondanks dat je ze wel op je handbike had?
Vanmiddag op het fietspad op de Klever Straße in Emmerich, net na de Aldi een oranje Bülk. We hebben gegroet.

