51 minuten geleden
(1 uur geleden)datakneder schreef: Ik ben wel eens langs zo'n handbiker gereden en die zijn idd erg laag. En ik heb ook totaal geen probleem met mensen die wel met een vlaggetje rijden. Maar ik word aangesproken op mijn vm. Jij hebt toch ook geen vlaggetje op je vm, ondanks dat je ze wel op je handbike had?
Ik refereerde aan de open trike waarmee ze zelf had gereden.
Op geen enkele vm heb ik ooit een vlaggetje gehad. Nou ja, een sticker dan.
Ik vind een vm vele malen beter zichtbaar dan een lage Handbike of lage Trike.
Die hoge Trikes hoeven wat mij betreft echt geen vlaggetje te gebruiken.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike

