2 uren geleden
Ik rijd al jaren rond met een circa 150 cm hoge vlaggemast op de velomobiel, met daaraan in de top 2 wapperende reflecterende "afzetlinten", en zowel aan voor- als achterzijde van de mast een circa 30 cm lange LED strip, wit licht voor, rood licht achter. Die LED strips knipperen d.m.v. een knipperrelais.
Heb op zowel linten als de knipperverlichting enkel maar positieve commentaren gehad.
Gewicht van het geheel stelt niet veel voor, en luchtweerstand maakt me ook niets uit.
Discussies over aerodynamica ga ik daarover niet voeren, het is gewoon iets om beter gezien te worden, en mensen stellen daar prijs op, gezien de positieve commentaren.
Heb op zowel linten als de knipperverlichting enkel maar positieve commentaren gehad.
Gewicht van het geheel stelt niet veel voor, en luchtweerstand maakt me ook niets uit.
Discussies over aerodynamica ga ik daarover niet voeren, het is gewoon iets om beter gezien te worden, en mensen stellen daar prijs op, gezien de positieve commentaren.
Huidige fietsen: Trek Emonda, Surly Midnight Special, Batavus Professional 1978, Quattrovelo 42

