(1 uur geleden)Jeroen S schreef: Met gas lassen is beter maar ook ingewikkelder.Het enige dat ingewikkelder is, is dat je een drukregelaar nodig hebt en een gasfles moet huren of kopen. Het last daarentegen vele malen makkelijker dan gasloos is mijn ervaring.
Als je vooral aan fietsen e.d. wilt lassen is bijvoorbeeld een TIG-lasapparaatje van HBM wellicht een betere optie. Let op, je hebt er wel een flesje argon bij nodig.
Of misschien is er ergens in de buurt een buurt-/stadswerkplaats waar je kunt (leren) lassen?
Optima Stinger | 2x Dries Baron

