En als je dat gaat doen, koop er dan direct een voetpedaal bij, die hebben ze daar ook:
https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-tig-voetpedaal
Staat ook al best lang op mijn verlanglijstje trouwens.. een TIG-apparaat. Een schakelende laskap zou trouwens ook best fijn zijn, ik heb een bejaard ding dus moet blind starten. Ik heb een oud simpel elektrode-lasapparaatje, dunner dan 1mm kan ik er iig niet mee lassen.
Een fles Argon kan je zelfs bij de Hornbach kopen, zie ik nu.
Crap.. nu ben ik dus weer hebberig.. dikke kans dat ik binnenkort weer nieuw gereedschap heb
Laatst wel -met elektrodes dus- een (stalen) M8 draadbus mee op een (stalen) voorvork gebakken, voor mijn onderstuur Nazca.
Mooi is dat niet geworden, maar het zit nog steeds vast en daar ging het me om haha
https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-tig-voetpedaal
Staat ook al best lang op mijn verlanglijstje trouwens.. een TIG-apparaat. Een schakelende laskap zou trouwens ook best fijn zijn, ik heb een bejaard ding dus moet blind starten. Ik heb een oud simpel elektrode-lasapparaatje, dunner dan 1mm kan ik er iig niet mee lassen.
Een fles Argon kan je zelfs bij de Hornbach kopen, zie ik nu.
Crap.. nu ben ik dus weer hebberig.. dikke kans dat ik binnenkort weer nieuw gereedschap heb
Laatst wel -met elektrodes dus- een (stalen) M8 draadbus mee op een (stalen) voorvork gebakken, voor mijn onderstuur Nazca.
Mooi is dat niet geworden, maar het zit nog steeds vast en daar ging het me om haha

