(2 uren geleden)Roepers schreef: Is de fiets 20 of meer dan 20 jaar oud? Als hij intensief gebruikt is dan mag dat toch alles wel tot op de draad versleten zijn?Je hoort mij toch niet zeggen dat dat niet mag? Wat mij betreft is er alleen niks aan verloren als er colablikjes van deze gemaakt worden, als het bijvoorbeeld een Baron geweest was had ik hem weer opgelapt.
Optima Stinger | 2x Dries Baron

