|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 2.347
Topics: 35
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1
2063 x bedankt in 1154 berichten
Ik kan me niet heugen dat mijn school (een standaard één niveau schoolgebouw uit de jaren zestig of zeventig met en plat dak) ooit buitensporig warm of koud was in de jaren tachtig.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Lopopodium - 1 uur geleden
|
Gebruikers die dit topic lezen: Niels van der Wal, 14 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|