Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spammers
#54
In theorie zou dat kunnen, dat het forum tijdelijk wat langzamer wordt. Maar of wij het daadwerkelijk gaan merken?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Spammers - door Frank - 22-Jan-2019, 04:07 PM
RE: Spammers - door Roepers - 22-Jan-2019, 04:16 PM
RE: Spammers - door Frank - 22-Jan-2019, 04:29 PM
RE: Spammers - door emgaron - 25-Jan-2019, 03:27 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 13-Feb-2020, 11:56 PM
RE: Spammers - door Roepers - 14-Feb-2020, 12:00 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 07-Aug-2021, 08:16 AM
RE: Spammers - door Roepers - 07-Aug-2021, 08:28 AM
RE: Spammers - door sjefke - 07-Aug-2021, 10:43 AM
RE: Spammers - door Roepers - 07-Aug-2021, 08:31 PM
RE: Spammers - door sjefke - 07-Aug-2021, 10:15 PM
RE: Spammers - door Roepers - 08-Aug-2021, 06:51 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2021, 11:53 AM
RE: Spammers - door Roepers - 21-Oct-2021, 11:54 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2021, 11:56 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 25-Oct-2022, 06:18 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 25-Oct-2022, 06:42 AM
RE: Spammers - door 365cycle - 25-Oct-2022, 07:06 AM
RE: Spammers - door sjefke - 25-Oct-2022, 09:34 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 25-Oct-2022, 10:22 AM
RE: Spammers - door 365cycle - 25-Oct-2022, 01:39 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2026, 07:19 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 12-Mar-2026, 07:46 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2026, 09:09 PM
RE: Spammers - door Roepers - 12-Mar-2026, 09:14 AM
RE: Spammers - door Hardloper - 12-Mar-2026, 11:27 AM
RE: Spammers - door Lopopodium - 12-Mar-2026, 07:36 PM
RE: Spammers - door Niels van der Wal - 12-Mar-2026, 07:57 PM
RE: Spammers - door gideon - 13-Mar-2026, 10:51 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 13-Mar-2026, 06:03 PM
RE: Spammers - door Roepers - 13-Mar-2026, 06:07 PM
RE: Spammers - door Hardloper - 13-Mar-2026, 07:20 PM
RE: Spammers - door Josligfiets - 26-Mar-2026, 07:38 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 26-Mar-2026, 07:51 AM
RE: Spammers - door Gideonaut - 26-Mar-2026, 04:57 PM
RE: Spammers - door Fietsbennie - 26-Mar-2026, 05:21 PM
RE: Spammers - door 365cycle - 26-Mar-2026, 11:07 PM
RE: Spammers - door Roepers - 26-Mar-2026, 06:20 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 27-Mar-2026, 09:21 AM
RE: Spammers - door Hardloper - 27-Mar-2026, 11:11 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 27-Mar-2026, 11:18 AM
RE: Spammers - door Hardloper - 16-Apr-2026, 11:17 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 19-Apr-2026, 11:02 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 19-Apr-2026, 11:13 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 19-Apr-2026, 01:24 PM
RE: Spammers - door ErikSnel - 19-Apr-2026, 05:33 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 07-May-2026, 11:03 AM
RE: Spammers - door Bob Hagendijk - 07-May-2026, 04:24 PM
RE: Spammers - door Gideonaut - 07-May-2026, 12:27 PM
RE: Spammers - door gideon - 07-May-2026, 01:44 PM
RE: Spammers - door Hardloper - 16-May-2026, 02:47 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 07-Jun-2026, 10:16 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 1 uur geleden
RE: Spammers - door Hardloper - 1 uur geleden

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM