1 uur geleden
In theorie zou dat kunnen, dat het forum tijdelijk wat langzamer wordt. Maar of wij het daadwerkelijk gaan merken?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en) |
|