02-Jul-2026, 08:28 PM
Inderdaad de dunnere bandjes zijn op een gegeven moment wel door. Ik heb al eens zo'n Vittoria vlak geremd omdat ik per ongeluk eventjes achter blokkeerde bij een rem actie. Minder rubber, geen super dikke antileklaag, dat is gewoon eerder door. Het geeft ook een stuk beter mee, meer comfort, minder rolweerstand. En met een snellere fiets rijdt je soms harder en dan slijt het ook weer wat sneller.
Ik ga net een tikje trager zitten dan de super dure, super dunne racebandjes dan zijn ze ook nog een beetje betrouwbaar. Conti Grand Prix, Contact Urban. Michelin Wild Runner. Bevalt me prima.
Ik heb 1 keer een setje Marathons gekocht, die heb ik na 500 km gratis weg gegeven. Ik wilde het mezelf niet langer aandoen.
Ik ga net een tikje trager zitten dan de super dure, super dunne racebandjes dan zijn ze ook nog een beetje betrouwbaar. Conti Grand Prix, Contact Urban. Michelin Wild Runner. Bevalt me prima.
Ik heb 1 keer een setje Marathons gekocht, die heb ik na 500 km gratis weg gegeven. Ik wilde het mezelf niet langer aandoen.