, 07:42 PM
Blij vandaag omdat BOB, de QV des huizes, weer operationeel is gemaakt vandaag. Vorige week de hele achterframe uit de fiets gehaald en het te vervangen as gedeelte (linkerzijde) uit het frame gehaald. Op donderdag het pakket uit Dronten op het postagentschap opgehaald en op vrijdag de as klaar gemaakt voor montage. Gaten boren voor de schijfrem bevestiging en daarna alles monteren en het achterframe weer terug in de fiets bouwen. Na het terug aaneen linken van de ketting was ik het beu en ging Tour de France kijken.
Vandaag verder met derailleurkabel vervangen en de versnellingen weer opnieuw afstellen en terug monteren van de remklauwen, en natuurlijk de remmen afstellen. Als laatste de sensor voor de fietscomputer terug op de as gemonteerd, en een proefritje gemaakt.
Alles weer tiptop! Ben ik klaar voor de gemelde weersomslag...........
Vandaag verder met derailleurkabel vervangen en de versnellingen weer opnieuw afstellen en terug monteren van de remklauwen, en natuurlijk de remmen afstellen. Als laatste de sensor voor de fietscomputer terug op de as gemonteerd, en een proefritje gemaakt.
Alles weer tiptop! Ben ik klaar voor de gemelde weersomslag...........
Huidige fietsen: Trek Emonda, Surly Midnight Special, Batavus Professional 1978, Quattrovelo 42