22-Jun-2019, 09:07 PM
Ik ben een totale newbie in het ligfietswereldje. Er gaat dan ook een geheel onbekende wereld voor mij open. Een uur voordat ik naar bed ging, was Fietsbennie opgestaan om een rondje Flevoland te doen vanuit Vroomshoop. Na 150 km lag hij voor Pampus, een goed moment om mij te bellen. Ik fietste hem tegemoet over de Oostvaardersdijk. Halverwege Almere Lelystad ontmoette ik mijn eerste ligfietser in het wild. Gezellig koutend reden we naar mijn huis. De 150 km was hem niet aan te zien. Hoewel, hij had ergens onderweg een lelijke schuiver gemaakt, en een automobilist had belangeloos de inhoud van zijn EHBO doos op zijn arm geplakt. Ik ben toch wel erg blij dat ik voor een driewieler heb gekozen.
Thuis dronken we een veganistisch bakje koffie met een niet vegan stuk appeltaart erbij. Mijn vrouw bleek zeer geporteerd te zijn van zijn droge Tukkerse humor, en je kon haar dan ook al spoedig opvegen met Stoffer en Blik. Een uur later liep ze nog te gniffelen.
Zonder Fietsbennie zou ik nooit op het idee gekomen zijn dat zulke afstanden überhaupt mogelijk zijn. Nou is 255 kilometer natuurlijk wel een beetje overdreven, maar het zet een aantal zaken wel in een ander perspectief.
Leuk, zo'n ontmoeting!
Thuis dronken we een veganistisch bakje koffie met een niet vegan stuk appeltaart erbij. Mijn vrouw bleek zeer geporteerd te zijn van zijn droge Tukkerse humor, en je kon haar dan ook al spoedig opvegen met Stoffer en Blik. Een uur later liep ze nog te gniffelen.
Zonder Fietsbennie zou ik nooit op het idee gekomen zijn dat zulke afstanden überhaupt mogelijk zijn. Nou is 255 kilometer natuurlijk wel een beetje overdreven, maar het zet een aantal zaken wel in een ander perspectief.
Leuk, zo'n ontmoeting!
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan