1 uur geleden
Slapen is nog niet echt een optie met gloeiende rode schouders en nek dus ik ben wat aan het knutselen hier en daar, ik kwam tijdens het rommelen in de schuur mn kap tegen die ik een tijdje geleden voor de Velayo had gemaakt, helemaal vervormd en onder de schimmel, heb hem maar bij de containers gezet. Ik maak binnenkort wel een nieuwe, heb nu tenminste een rol carbon in plaats van de dikke glasvezel waar je jeuk van krijgt.
Ik had ook maar gelijk de korte kap van de QV naar binnen genomen en nagekeken voor de zekerheid, die is gelukkig nog schoon, maar ik weet nu wel waarom de ledjes het niet allemaal deden, 1 had een gebroken pin en eentje brak af tijdens het voelen. No biggie, beter om ze gelijk alle 4 te vervangen en nu heb ik gelijk een solide excuses om de kap over te spuiten + met de snijplotter te spelen voor nieuwe stickers!
Maar voornamelijk niet blij dat mn koffieautomaat het begeven heeft en handmatig koffie maken met een filterzakje is gewoon niet hetzelfde smaak
ik was zo verwend met heerlijke cappuccinos..
Ik had ook maar gelijk de korte kap van de QV naar binnen genomen en nagekeken voor de zekerheid, die is gelukkig nog schoon, maar ik weet nu wel waarom de ledjes het niet allemaal deden, 1 had een gebroken pin en eentje brak af tijdens het voelen. No biggie, beter om ze gelijk alle 4 te vervangen en nu heb ik gelijk een solide excuses om de kap over te spuiten + met de snijplotter te spelen voor nieuwe stickers!
Maar voornamelijk niet blij dat mn koffieautomaat het begeven heeft en handmatig koffie maken met een filterzakje is gewoon niet hetzelfde smaak
ik was zo verwend met heerlijke cappuccinos..
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175