16 minuten geleden
Ik zag vanmorgen op de Gladiolenlaan in Beverwijk een lage trike tegen, niet goed kunnen kijken maar gezien de laagte zou ik zeggen moet een Tadpole zijn. Ik denk dezelfde heer die ik wel vaker in die buurt gezien heb, ik was wat later dan meestal, net voor 7:30.
Vanmiddag op de Westerhoutweg, ook in Beverwijk, een heer op een lage tweewielige racer.
In beide gevallen gegroet en terug gegroet geworden.
Zaterdag tien velomobielen tijdens de lunch met de Waterlandse Liggers en op de terugweg Nico met zijn B4M, hij was nog een stukje met de groep mee gereden voor naar het noorden af te slaan terwijl ik rustig aan een leuke route naar het zuiden uit aan het proberen was, natuurlijk gegroet. En op maandag Mark nog gezien maar hij mij niet, op de open tweewieler.
Vanmiddag op de Westerhoutweg, ook in Beverwijk, een heer op een lage tweewielige racer.
In beide gevallen gegroet en terug gegroet geworden.
Zaterdag tien velomobielen tijdens de lunch met de Waterlandse Liggers en op de terugweg Nico met zijn B4M, hij was nog een stukje met de groep mee gereden voor naar het noorden af te slaan terwijl ik rustig aan een leuke route naar het zuiden uit aan het proberen was, natuurlijk gegroet. En op maandag Mark nog gezien maar hij mij niet, op de open tweewieler.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,