(5 uren geleden)martinus schreef:(, 12:06 AM)ZoefZoef schreef: ...omdat mn bestelling uit China van AliBaba is aangekomen.
Ik heb nu de juiste trapassleutel in huis in drievoud dus kan eindelijk de overstap naar kortere cranks maken op onder andere de M5 chr.
Edit: had ik al geschreven zag ik. Over mn eerdere reactie heen gelezen zo blij ben ik
Zometeen gelijk maar eens gaan gebruiken.
Werkt fijn hoor als je passend gereedschap hebt,kost je vooral minder onderdelen die je anders gesloopt zou hebben
Succes!
Dat klopt. Het onderdeel is al beschadigd door gebruik van een waterpomptang. Waar ik een ander daarmee makkelijk loskreeg, lukte dat bij deze niet. Gevolg: bewchadigd alaluminium.
Echter, nu heb ik de juiste trapassleutel en nu krijg ik 'm alsnog niet los. Het ding zit muurvast

Dus hier even vraag: carbon M5 CHR. Kan het kwaad enig geweld toe te passen door wat tikken op de trapassleutel te geven met een hamer in de hoop wat beweging in de cups te krijgen? Of is dat geen goed idee vanwege het carbon?
Vraag me af of ik de neusbuis wel los krijg. Daar zie ik volgens mij al wat witte sporen van wat ik denk dat dat montagepasta is.
.