1 uur geleden
Ik belandde via de Bruckhofweg en de Alt Vynscherweg op een afsluiting bij het dorpje Wardt. Het was vanwege de Nibelungentriathlon waarvoor de grotere weg was afgesloten. Ik had geen zin om terug te gaan, dat zou zeker 5 km worden schat ik en omdat de wielrenners individueel heen en weer reden, ben ik er maar gewoon tussen gaan rijden. De snelle heren met snelle fietsen gingen harder dan ik met de lowracer. Maar er waren ook veel minder atletische atleten, dus ik kon er nog lekker een stel voorbij steken. Kreeg ook braaf applaus bij een wat drukkere plek, volgens mij riep er nog 1 iets van Streckensperrung. Een eindje verder kon ik er gauw afschieten, door de berm, voordat ik bij het keerpunt kwam.
Ik was dus niet blij dat die afsluiting niet ergens was aangekondigd. Je rijdt hier soms een beetje in een stuk wat aan meerdere kanten doodloopt, waardoor er niet veel alternatieve opties zijn om eruit te komen.
Ik was dus niet blij dat die afsluiting niet ergens was aangekondigd. Je rijdt hier soms een beetje in een stuk wat aan meerdere kanten doodloopt, waardoor er niet veel alternatieve opties zijn om eruit te komen.