(10 uren geleden)Wim -de roetsende schreef:(11 uren geleden)ZoefZoef schreef: Zeker. Ook erg interessant dat die van de verkoper dat wel was en dat ie dat met een vreselijk, lelijke ontsierende sticker op zn quest wilde laten zien
Ja leuk, laten we een politieke discussie beginnen![]()
#heelveelzinin![]()
Ik ben in ieder geval voor de Aarde, want dat is het enige ruimteschip dat we hebben.
Laten we daar dus maar gewoon goed voor zorgen.
Zodat de generaties na ons ook nog een tijdje met dit ruimteschip voor(ui)t kunnen.
Door een reactie die je nu plaatst, lok je juist een discussie uit die je zelf niet wilt dus bij deze en nou niet gaan janken dat er discussie volgt en ik nu reageer.
En mea culpa. De sticker van GroenLinks zoals ie op Martinus' quest zat is prachtig en de ontwerper van het GroenLinkslogo is een artistiek genie. De combinatie van dit logo en de grootte ervan een velomobiel is misschien nog wel magnefieker! De partij helemaal top en iemand die niet met volle trots in een velomobiel met GroenLinks-sticker gezien wil worden is gewoon een onmens of geitenwollensok-type eersteklas die beter gewoon op een open ligfiets kan blijven rijden met een mini sticker erop. Of -nog erger!- een verstokte automobilist en verbruiker van fossiele brandstoffen die niets om het milieu geeft
Ik ben voor het uitsterven van de mensheid. De mensheid verziekt de natuur, doodt onodig dieren, voert oorlogen, zorgt voor klimaatveranderingen. Plaatst elkaar in hokjes en zoekt ruzie met elkaar. Vecht heilige oorlogen uit omdat ze geloven in sprookjesboeken waarin fictieve goden, profeten en weet ik veel wat meer de hoofdrol spelen.
Nee, ik heb totaal geen idee wat het idee achter de mensheid is en waarom er mensen zouden moeten rondlopen op de aarde. Ik denk dat de wereld dus zonder mensheid beter af is? Laat de mensheid gerust uitsterven.
Mijn politieke voorkeur is sterk afhankelijk van de verkiezingen zelf en wat er op dat moment speelt in de maatschappij. Het hoeft ook niet zo te zijn dat de partij waar ik op kies bij gelijktijdige verkiezingen voor de tweede kamer en de lokale politiek hetzelfde is. Zou dus zomaar kunnen dat ik Progressief Nederland - de opvolgens van GroenLinks/PvdA met ook een werkelijk prachtig partijlogo om op een velomobiel te plakken- ga stemmen- bij lokale verkiezingen, maar dan moeten ze wel goede standpunten hebben op lokale kwesties. En verwijderbare stickers op gebruikte velomobielen, want anders word ik gedwongen nieuw te kopen en dat botst weer een beetje met mijn idealen van duurzaamheid en hergebruik.