12-Oct-2019, 12:50 PM
Ik snap het wel omkeren doe ik ook liever niet, maar soms ontkom je er niet aan. Best gek gevoel dat je kan bekruipen:,, hé ik zit hier verkeerd..." De heuvelrug is zeker een aanrader, mooier dan Beckum, Bornerbroek en Zuna wat je nu hebt gedaan. Mooi heuvelig en mooie paadjes. Verder nog de tipsL Haaksbergerveen, Buurserzand, Witteveen en et Lutterzand. Overijssel heeft eigenlijk alles. En dan nog zijn er van die lui die er 's nachts omheen gaan... Onvoorstelbaar...
Zoals je ziet rij ik vaak in de winter naar dit soort bestemmingen. Hoef ik niet zo ver, niet zo vroeg mijn nest uit, en je hebt toch een mooie fietstocht. Ik weet het, met de zomerdag is het net zo mooi, maar dat vind ik dan weer vaak zonde van de gelegenheid. Een kleine impressie...
Sallandse Heuvelrug tussen Holten en Nijverdal
Witteveen
Lutterzand.
Zoals je ziet rij ik vaak in de winter naar dit soort bestemmingen. Hoef ik niet zo ver, niet zo vroeg mijn nest uit, en je hebt toch een mooie fietstocht. Ik weet het, met de zomerdag is het net zo mooi, maar dat vind ik dan weer vaak zonde van de gelegenheid. Een kleine impressie...
Sallandse Heuvelrug tussen Holten en Nijverdal
Witteveen
Lutterzand.
gr. Fietsbennie site