Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
info / ervaringen gevraagd
#5
Ik ben het grotendeels eens met wat hierboven gezegd is, daarom alleen een aanvulling:

- Gezellig samen fietsen met een rechtopfietsers vind ik zelf niet te doen vanaf de ligfiets. Een babbeltje houden is toch anders. Ik pak daarvoor toch gewoon de normale fiets.
- Ik zou ook een goedkopere fiets van marktplaats halen om het ligfietsen te proberen en te ontdekken wat je er leuk aan vind en wat je zoekt in een volgende fiets.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
info / ervaringen gevraagd - door flappy - 14-May-2020, 05:46 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door zeeuwwindje - 14-May-2020, 07:14 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 14-May-2020, 08:08 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 14-May-2020, 08:23 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 14-May-2020, 08:30 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door GertBr - 14-May-2020, 09:25 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 14-May-2020, 09:40 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Roepers - 14-May-2020, 09:54 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door voodoo - 14-May-2020, 05:44 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door emgaron - 14-May-2020, 10:45 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Frutsel - 15-May-2020, 10:22 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 15-May-2020, 12:13 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Frutsel - 15-May-2020, 12:20 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 15-May-2020, 01:20 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 15-May-2020, 07:38 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 15-May-2020, 08:55 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Hoekie - 16-May-2020, 05:59 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Roepers - 15-May-2020, 09:00 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 15-May-2020, 09:08 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door flappy - 15-May-2020, 10:40 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Wim -de roetsende - 16-May-2020, 05:09 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door voodoo - 15-May-2020, 10:52 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door flappy - 15-May-2020, 10:56 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door voodoo - 15-May-2020, 10:59 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 16-May-2020, 12:54 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 16-May-2020, 07:45 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Wim -de roetsende - 16-May-2020, 10:49 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 16-May-2020, 10:01 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Hoekie - 17-May-2020, 06:22 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 07:50 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 17-May-2020, 12:43 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 02:36 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door voodoo - 17-May-2020, 03:10 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 04:16 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 17-May-2020, 06:08 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 17-May-2020, 06:53 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 07:01 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 17-May-2020, 07:34 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 11:40 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 18-May-2020, 07:40 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Niels van der Wal - 18-May-2020, 09:34 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 18-May-2020, 09:08 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 18-May-2020, 10:52 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 18-May-2020, 11:37 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Frutsel - 18-May-2020, 11:52 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 20-May-2020, 06:40 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 21-May-2020, 01:09 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 21-May-2020, 04:50 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Wim -de roetsende - 21-May-2020, 07:32 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 22-May-2020, 12:23 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Check die fiets gewo...ZoefZoef — 02:35 PM
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM