Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
info / ervaringen gevraagd
#12
Ik vind persoonlijk dat van die tegenwind wel een beetje een "verkooppraatje". Uiteraard heb je er wat minder last van maar op de ligger moet ik net zo hard "tegen de wind in boksen". Alleen in de velomobiel merk ik heel duidelijk verschil. Nu ben ik ook wel iemand die ook veel op gewone fietsen fietst, ook met flinke wind en ik ben dus wel wat gewend. Misschien ervaar ik daarom het verschil als niet zo groot.

Maar desondanks, gewoon doen! Ligfietsen is gewoon leuk!
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
info / ervaringen gevraagd - door flappy - 14-May-2020, 05:46 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door zeeuwwindje - 14-May-2020, 07:14 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 14-May-2020, 08:08 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 14-May-2020, 08:23 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 14-May-2020, 08:30 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door GertBr - 14-May-2020, 09:25 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 14-May-2020, 09:40 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Roepers - 14-May-2020, 09:54 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door voodoo - 14-May-2020, 05:44 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door emgaron - 14-May-2020, 10:45 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Frutsel - 15-May-2020, 10:22 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 15-May-2020, 12:13 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Frutsel - 15-May-2020, 12:20 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 15-May-2020, 01:20 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 15-May-2020, 07:38 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 15-May-2020, 08:55 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Hoekie - 16-May-2020, 05:59 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Roepers - 15-May-2020, 09:00 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 15-May-2020, 09:08 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door flappy - 15-May-2020, 10:40 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Wim -de roetsende - 16-May-2020, 05:09 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door voodoo - 15-May-2020, 10:52 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door flappy - 15-May-2020, 10:56 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door voodoo - 15-May-2020, 10:59 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 16-May-2020, 12:54 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 16-May-2020, 07:45 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Wim -de roetsende - 16-May-2020, 10:49 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 16-May-2020, 10:01 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Hoekie - 17-May-2020, 06:22 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 07:50 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 17-May-2020, 12:43 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 02:36 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door voodoo - 17-May-2020, 03:10 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 04:16 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 17-May-2020, 06:08 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 17-May-2020, 06:53 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 07:01 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 17-May-2020, 07:34 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 11:40 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 18-May-2020, 07:40 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Niels van der Wal - 18-May-2020, 09:34 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 18-May-2020, 09:08 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 18-May-2020, 10:52 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 18-May-2020, 11:37 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Frutsel - 18-May-2020, 11:52 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 20-May-2020, 06:40 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 21-May-2020, 01:09 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 21-May-2020, 04:50 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Wim -de roetsende - 21-May-2020, 07:32 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 22-May-2020, 12:23 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Check die fiets gewo...ZoefZoef — 02:35 PM
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM