Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
info / ervaringen gevraagd
#36
Ik snap je opmerkingen over het rijden in een velomobiel volkomen. Het rijden in mijn Mango vind ik echt heerlijk en super leuk. En zeker efficiënt, ook met betrekking tot het meenemen van bagage, het rijden van lange afstanden en de weerbescherming. Ik zou hem ook niet kwijt willen!

En toch vind ik het lekker om op een open fiets "echt te voelen dat ik fiets" En dan maakt het mij niet uit of dat een gewone fiets is of een ligger of zelfs een handbike. Zelfs stoempen tegen windkracht 6 in op een gewone fiets heeft gewoon iets!

Maar het is mooi dat iedereen hier op zijn eigen manier geniet van de mooiste manier van voortbewegen die er is: fietsen!!!
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
info / ervaringen gevraagd - door flappy - 14-May-2020, 05:46 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door zeeuwwindje - 14-May-2020, 07:14 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 14-May-2020, 08:08 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 14-May-2020, 08:23 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 14-May-2020, 08:30 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door GertBr - 14-May-2020, 09:25 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 14-May-2020, 09:40 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Roepers - 14-May-2020, 09:54 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door voodoo - 14-May-2020, 05:44 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door emgaron - 14-May-2020, 10:45 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Frutsel - 15-May-2020, 10:22 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 15-May-2020, 12:13 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Frutsel - 15-May-2020, 12:20 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 15-May-2020, 01:20 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 15-May-2020, 07:38 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 15-May-2020, 08:55 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Hoekie - 16-May-2020, 05:59 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Roepers - 15-May-2020, 09:00 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 15-May-2020, 09:08 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door flappy - 15-May-2020, 10:40 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Wim -de roetsende - 16-May-2020, 05:09 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door voodoo - 15-May-2020, 10:52 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door flappy - 15-May-2020, 10:56 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door voodoo - 15-May-2020, 10:59 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 16-May-2020, 12:54 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 16-May-2020, 07:45 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Wim -de roetsende - 16-May-2020, 10:49 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 16-May-2020, 10:01 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Hoekie - 17-May-2020, 06:22 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 07:50 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 17-May-2020, 12:43 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 02:36 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door voodoo - 17-May-2020, 03:10 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 04:16 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 17-May-2020, 06:08 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 17-May-2020, 06:53 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 07:01 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 17-May-2020, 07:34 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 17-May-2020, 11:40 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 18-May-2020, 07:40 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Niels van der Wal - 18-May-2020, 09:34 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 18-May-2020, 09:08 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door ErikvanD - 18-May-2020, 10:52 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 18-May-2020, 11:37 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Frutsel - 18-May-2020, 11:52 AM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 20-May-2020, 06:40 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Jurrien - 21-May-2020, 01:09 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 21-May-2020, 04:50 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door Wim -de roetsende - 21-May-2020, 07:32 PM
RE: info / ervaringen gevraagd - door PietV* - 22-May-2020, 12:23 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Check die fiets gewo...ZoefZoef — 02:35 PM
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM