22-May-2020, 09:44 PM
(22-May-2020, 07:32 PM)Fietsbennie schreef: Ik hoorde bij De Spaak dat de fiets ook niet meer mee mag in de trein. Als je er vaak gebruik van maakt lijkt me dat tamelijk vervelend, maar gelukkig is er ook de OV fiets voor bv. als je mantelzorg over ver doet en je hebt geen auto. Die keren dat ik per trein reisde was alleen maar met fiets afgelopen jaar, en kan ik op een hand tellen. Op naar Den Bosch, en terug van Weert en Roosendaal vorig jaar. Het blijkt tijdelijk te zijn maar toch...
Klopt, vorige week ging onze oudste met haar 'nieuwe' racefiets in de trein naar Leiden.
Toen ze een fietskaartje wilde kopen, stond er online dat ze niet meer met een fiets mocht reizen.
We hadden die fiets net die ochtend opgehaald en ze wilde 'm heel graag meenemen.
Ze heeft het er op gewaagd en het is gelukt. Wel na veel commentaar van de conducteur en zielig kijken door mijn dochter.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler