28-Feb-2022, 11:02 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-Feb-2022, 11:03 PM door Willeke_IGKT.)
De kruis snelheid lag, volgens mijn teller, iets boven de 20 km/u, en ik reed als tweede, soms als derde, en voor het grootste deel van de route ging dat als vanzelf.
Alleen met een paar hoge bruggen viel ik erg terug, ik ben geen klimmer, maar ik kreeg daarna weer de kans, en aanmoediging, om weer vooraan te gaan rijden.
Ik heb mij voorgenomen om bij een volgende rit eerder af te haken, (afhankelijk van de route) daar het tempo goed aanvoelde maar ik het niet lang genoeg vol kon houden.
En misschien kijken of ik snellere banden kan vinden.
Geen lekke band en geen ketting eraf onderweg heen zou ook wel eens kunnen helpen. Ik begon niet erg ontspannen. Gelukkig wel een goede pomp mee, dus de band wel goed op spanning kunnen brengen.
Het totaal van de route was voor mij ruim 80 km, huis tot huis.
Alleen met een paar hoge bruggen viel ik erg terug, ik ben geen klimmer, maar ik kreeg daarna weer de kans, en aanmoediging, om weer vooraan te gaan rijden.
Ik heb mij voorgenomen om bij een volgende rit eerder af te haken, (afhankelijk van de route) daar het tempo goed aanvoelde maar ik het niet lang genoeg vol kon houden.
En misschien kijken of ik snellere banden kan vinden.
Geen lekke band en geen ketting eraf onderweg heen zou ook wel eens kunnen helpen. Ik begon niet erg ontspannen. Gelukkig wel een goede pomp mee, dus de band wel goed op spanning kunnen brengen.
Het totaal van de route was voor mij ruim 80 km, huis tot huis.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)