Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 1.016
Topics: 35
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 12231
1500 x bedankt in 645 berichten
Kom ik aan, ik haal 36 km/u onderin het tunneltje. Op de vlakke weg als alles meezit misschien iets boven de 30 maar 20 is het veel vaker.
En woon-werk met alle stoplichten en kruisingen vaak gemiddeld 16 km/u.
Wim, jouw snelheden zijn helemaal niet laag.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
|
Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Willeke_IGKT - 30-Sep-2022, 05:48 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: Dharm2004, 10 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
Nieuwe berichten
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
@datakneder
Je verw...Tom Fekkes — 11:34 AM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Ik denk dat de snelh...Hardloper — 11:27 AM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Hoi datakneder,
...datakneder — 11:16 AM |
Even voorstellen
|
Ja, Nee, Geen idee.
...Hardloper — 11:16 AM |
Leve de ligsport
|
Zutphen, Hall, E...Atrike — 10:59 AM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Het fietspad in kwes...365cycle — 10:43 AM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Het gaat er niet o...Wim -de roetsende — 10:04 AM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Het gaat er niet om ...Roepers — 09:58 AM |
Leve de ligsport
|
Van harte proficia...Wim -de roetsende — 09:51 AM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Hoi datakneder,
I...Wim -de roetsende — 09:44 AM |
Even voorstellen
|
Wow. Dat is lang. ...Wim -de roetsende — 09:39 AM |
Even voorstellen
|
Wow. Dat is lang. Ma...Hardloper — 08:41 AM |
Even voorstellen
|
Ik heb behoorlijk ...Wim -de roetsende — 08:33 AM |
Even voorstellen
|
Op de gok een vm kop...melle z — 11:17 PM |
Even voorstellen
|
Er zijn mensen die...Wim -de roetsende — 10:45 PM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Hoi datakneder,
Ik ...Tom Fekkes — 10:40 PM |
Recumbentpacking the Netherlands
|
Leuk verhaal, goed g...melle z — 10:28 PM |
|