Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer
#1
Voorjaar! Tijd om na te denken over het uitbreiden van het fietsarsenaal. Big Grin

De M-racer is natuurlijk een heerlijke fiets om snel en redelijk comfortabel lange afstanden af te leggen. Maar voor stadsverkeer is hij niet de meest handige. Ik zoek dus een aanvulling:

Ik dacht aan een wendbare ligfiets die uitnodigt om vlot te versnellen en ook best lekker loopt op snelheid, al is topsnelheid minder belangrijk. Daarnaast moet ik er een middelgrote laptoprugzak, ik denk op een bagagedrager, mee kunnen nemen en moet de fiets behoorlijk te rijden zijn met platte pedalen. Het zou mooi zijn als ik (1,84 m) hem ook kan uitlenen aan hele korte mensen, kinderen ook. Als er eigenschappen zijn die hem makkelijker te stallen maken in m.n. uitschuifrekken zou dat een plus zijn.

Volgens mij kijk ik het beste uit naar middenhoge modellen met 2x406, uitrusting een beetje tussen tour en race in. Een paar modellen die zo bij me opkomen: Challenge Hurricane, Optima Stinger, Nazca Fiero. Liefst een beetje een projectfiets, zeg maar net-aan of net-niet in rijdende staat. En dan tegen een schappelijke prijs, tot enkele honderden euro's voor iets waar weinig werk en/of veel potentie in zit.

Mis ik nog aandachtspunten, moet ik ergens mijn ogen voor open houden, of weet of heeft iemand iets staan wat hier een beetje bij past?
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door Bacchus - 17-Feb-2023, 09:26 PM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door melle z - 17-Feb-2023, 09:43 PM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door Bacchus - 17-Feb-2023, 10:34 PM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door melle z - 17-Feb-2023, 10:51 PM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door melle z - 18-Feb-2023, 12:02 AM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door Bacchus - 18-Feb-2023, 12:41 AM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door melle z - 18-Feb-2023, 01:14 AM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door Bacchus - 18-Feb-2023, 02:34 PM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door melle z - 18-Feb-2023, 09:44 PM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door karimov - 20-Feb-2023, 04:52 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
montage standaard
ik heb houten balken...Veloquest — 01:19 AM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag tussen Goe...LigZeeuw — 10:10 PM
montage standaard
Ik heb twee touwtjes...Merijn — 09:55 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Wat een wachtlijst v...Hardloper — 09:28 PM
montage standaard
Ik zet mijn fiets va...Martin van Mourik — 09:25 PM
Tochten, wat voor afstanden en waarom n...
Ik maak toch wel ger...Atrike — 08:59 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... het best lekke...Wim -de roetsende — 08:52 PM
Een nieuwe Velonout
Welkom! In het mid...LowJob — 08:44 PM
Tochten, wat voor afstanden en waarom n...
Ik probeer bij echt ...Jeroen S — 08:41 PM
Tochten, wat voor afstanden en waarom n...
Ik heb 100km terug n...Gideonaut — 06:58 PM
Tochten, wat voor afstanden en waarom n...
Ik heb gister een mo...Veloquest — 06:56 PM
Een nieuwe Velonout
Ja, klopt. Een bek...365cycle — 06:53 PM
Tochten, wat voor afstanden en waarom n...
Ik vind dit topic zi...365cycle — 06:50 PM
montage standaard
Houten balk via de b...martinus — 05:56 PM
Een nieuwe Velonout
Welkom! In het midde...JanBurp — 03:28 PM
montage standaard
Ik heb ook zo'n take...Josligfiets — 03:17 PM
Tochten, wat voor afstanden en waarom n...
Al eens eerder gemel...Josligfiets — 03:15 PM