Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
Vandaag kwam ik heel toevallig een oranje Strava tegen omgeving Millingen ad Rijn. We hebben samen een bakkie gedaan in plaatselijk café. Meer info zal volgen op andere topic...
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
Heden om 11.40 uur op de Groeneweg in Purmerend, Purmer-Zuid, een grijsblauwe (mooie kleur) Quest. We hebben niet gegroet want hij kwam me tegemoet en sloeg linksaf verder de wijk in. Ik was op dat moment nog 50 m. vanaf de kruising. Hij heeft mij vast niet gezien....
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
Gisteren 3 (of 4) ligfietsers tegengekomen. Ten eerste een ligfietser in Nijmegen die vanaf de Groenewoudseweg over het pagodepad reed. (het zou Fietsbennie kunnen zijn geweest? Daarna net voor Leuth vanaf Millingen Fietsbennie (ja, ik wist de route, maar we hadden het uiteindelijk niet meer echt afgesproken) daarna op de brug bij Zaltbommel Alexander en daar zou ik ook Marco (Quattrovelo) ontmoeten, maar die laatste was afgesproken.
Antwoord }
Bedankt door:
Waren er nog veel die met de NIJL meededen vandaag?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
Zie mijn blog https://toerkanjer.blogspot.com/2019/04/...n-een.html ook gelijk over de ligfietsers die ik tegenkwam gisteren ;-)
Antwoord }
Bedankt door:
Nieuwe opdracht, nieuwe medeliggers. Een M5 High Racer en net bij de COVRA een M5 City Racer. Waar ken ik dat model toch van   Undecided Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
[Afbeelding: 20190506_1913353291198109001579211.jpg]

Vanmiddag in Oosterhout zag ik deze trike in het wild!! Om 17:30 uur op de Burgemeesters Huijbregts-Schiedonlaan. Een blauwe ICE 3x20 inch (met e-assist denk ik). Helaas wel een onoplettende rijder, want ik moest vol in de remmen toen hij ineens zonder hand uitsteken naar links ging (en nee, ik zat er niet te kort op, ik reed links van het midden een stuk achter hem, goed zichtbaar in zijn spiegel…)
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag zag ik er eentje vanuit de trein. Rond 11:30 tussen Bunnik en Utrecht, een velomobiel in (volgens mij) de kleurstelling wit boven en donkerrood onder.
Antwoord }
Bedankt door:
Een rode Optima Stinger om 13:30 op de ringdijk in Lelystad Haven
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag in Ten Post, ik was met mijn nieuwe ligfietsmaat Klaas onderweg en we keken naar een paar mandjes die langs de weg waren neergezet om mee te nemen. Stopt er een racefietser die belangstelling had voor onze Sinners. Hij bleek ook een Demon te hebben en bovendien een M5 Shockproof voor zijn woon-werkverkeer. Hij was er ook mee naar Nijmegen geweest. Hij woont in Harkstede.

Ook een soort van medeligger, maar dan vermomd.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
Gisteren kwam ik op de 7 dalse weg 3 velomobielen tegen. Een oranje Quest XS, een oranje witte QV en een oranje DF. Naar de berijders gezwaaid, want dit was een bekend groepje. (Christiaan, Johan, Herman). Ik reed daar samen met Mark Keizer, die nu nog onderweg is voor z'n 600 km brevet vanuit Groningen.
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag een onderstuur-tweewieler in Almen tegengekomen, en later in Doesburg een dame op een driewieler.
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag tijdens mijn eerste testrit met de Mango na zijn onderhoudsbeurt (gisteravond afgekomen!) ben ik een record aantal liggers tegengekomen! In de rit die ik reed (zie blog: Gran Fondo Brabant en Strava) reed o.a. een (ondersteunde) Hase Pino mee en een mooie kneesit handbike (strikt genomen een zitfiets en geen ligfiets...). Onderweg kwam ik nog een M5 mid/high racer tegen en een Flevo Trike (Waalwijk)
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag zag ik in Zwolle een velomobiel met een prachtig Esscher motief. Ik ben niet zo velo onderlegd dat ik het type herkende. Mooi apparaat!
Antwoord }
Bedankt door:
Dat is Quesjer. was hij in zwart wit? Dan was het waarschijnlijk Paulus zelf. Hij woont in Zwolle en werkt bij velomobiel.nl
Antwoord }
Bedankt door:
(13-May-2019, 10:28 PM)Atrike schreef: Vandaag zag ik in Zwolle een velomobiel met een prachtig Esscher motief. Ik ben niet zo velo onderlegd dat ik het type herkende. Mooi apparaat!

Wat Roef zegt.

Het model is een QuestXS. Hij had eerst een geel/blauwe Quest met Esscher motief.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(14-May-2019, 06:33 AM)Wim -de roetsende schreef:  Hij had eerst een geel/blauwe Quest met Esscher motief.

Dat is deze fiets.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
(13-May-2019, 10:30 PM)Roef Veerman schreef: Dat is Quesjer.  was hij in zwart wit? Dan was het waarschijnlijk Paulus zelf.  Hij woont in Zwolle en werkt bij velomobiel.nl

Hij was inderdaad zwart-wit. Prachtig om te zien.  thumb
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag in de stadhuisstraat in Lelystad een rode Hase Ketwiesel gezien. Gebruik makend van het feit dat deze trikes worden geassocieerd met een invalidenvoertuig reed hij een winkel binnen.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Van de week ook op mijn deels nieuwe route (oostkant Vlissingen-Oost/Sloegebied) meerdere ligfietsen. Waarvan de meeste M5 modellen High en City Racer.
Antwoord }
Bedankt door:
Gisteren in 't Waar een elektrisch ondersteunde HP Velotechnik Scorpion. Niet alleen gegroet maar zelfs uitgebreid gesproken. Hij bleek organist te zijn die zelfs bij  mij in de dienst had gespeeld. Overigens was hij bekend met Mark Burgers van ACE in Winterswijk (ook organist)

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag voor het eerst een andere VM tegengekomen terwijl ik zelf ook in de VM reed. Om 7:02 uur op de Moerdijkse weg bij Terheijden kwam ik een blauwe Alleweder tegen.

[Afbeelding: 20190515_0749592289289266854942342.jpg]

We hebben elkaar uiteraard vrolijk gegroet Smile
Antwoord }
Bedankt door:
Maandag op het viaduct over de A16 bij Moerdijk kwam mij om 18:26 uur een lage racer tegemoet. Ik denk een M5 die ik wel vaker tegenkom. We hebben uiteraard formaliteiten uitgewisseld. Voor foto zie hier

En tijdens een vakkenvul rit in de Hoeksche Waard afgelopen zondag kwam me bij Klaaswaal een fraaie bordeaux rode Strada tegemoet. Volgens Strava flyby's zou dat ene Rogier Goud kunnen zijn geweest...
Antwoord }
Bedankt door:
(22-May-2019, 08:01 PM)ErikvanD schreef: Maandag op het viaduct over de A16 bij Moerdijk kwam mij om 18:26 uur een lage racer tegemoet. Ik denk een M5 die ik wel vaker tegenkom. We hebben uiteraard formaliteiten uitgewisseld. Voor foto zie hier

En tijdens een vakkenvul rit in de Hoeksche Waard afgelopen zondag kwam me bij Klaaswaal een fraaie bordeaux rode Strada tegemoet. Volgens Strava flyby's zou dat ene Rogier Goud kunnen zijn geweest...

Die laatste dat was Gé Boelders met de bordeaux rode Strada. Zit denk ik niet op Strava. Maar was op korte vakantie daar inderdaad. Ik volg hem via Polar steps :-D
Antwoord }
Bedankt door:
Wat is het VM wereldje toch klein... Ik vond het iig een fraaie fiets!
Antwoord }
Bedankt door:
hahaha, klopt. Was laatst ook een Strada vriend die zei, ik zag een Quest XS met donkerblauwe bovenkant langs mijn huis rijden. Dus ik, nou dat zegt me niets.

De Strada vriend hevig teleurgesteld: ik dacht dat jij echt alle velomobielrijders wel kent..... Big Grin

Even later even op vm.nl gekeken. Zag ik dat het toch een bekende was. Op Strava zag ik z'n rit terug en het klopte. Hij was het. Zo zie je maar weer. Zelfs als je denkt het komt niet bekend voor kan het toch weer iemand zijn die je via een of ander medium kent. Overigens reed deze Quest XS ook mee met de oliebollentocht.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 33 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Huidige banden: de...Frutsel — 10:07 AM
LINK: Flevobike 438 wielen te koop
Daar ik maar al te g...martinus — 11:14 PM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Systeemgewicht; een ...TvWijk — 11:13 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Ja, daar kom ik wel ...melle z — 10:20 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Melle, ben je toeval...Fietsbennie — 10:01 PM
mods op mijn roeifiets
De "Roeifiets k...Merijn — 09:41 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakke...Tom Fekkes — 09:15 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het hoofd van die au...Jeroen S — 08:27 PM
mods op mijn roeifiets
Vooral als de wi...Wim -de roetsende — 07:59 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakkere...Lopopodium — 07:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het is echt ongekend...melle z — 06:07 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Echter ik zou dan ee...melle z — 04:33 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je h...PieterTrapt — 02:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je hele ...Hardloper — 02:04 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het kan inderdaad na...PieterTrapt — 02:02 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Oef.. hier w...Arend-Jan — 12:27 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Het onderscheid tuss...melle z — 12:26 PM