Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
Elders waar ik fiets lijken ze wel op tijd te lopen (een paar minuten afwijkend, wellicht).
Antwoord }
Bedankt door:
(23-Aug-2019, 11:15 PM)Lopopodium schreef: De andere ben ik alweer vergeten waar dat was...

Oja! Dat was in Leiderdorp. Ik stond braaf bij het stoplicht te wachten (ik had net een bezoek gebracht aan Abeona om mijn remmen even af te laten stellen), toen een driewieler mij voorbij ging terwijl het licht op rood stond (foei!). Eenmaal groen, had ik deze driewieler bij Zoeterwoude-Rijndijk alweer ingehaald.
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag rond 15:00 in Swifterbant, een witte velomobiel.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag rond 8 uur in Eindhoven bij de kruising terraweg, Eindhovenseweg zuid een mooie lage trike tegengekomen met een groene vlag. We hebben gegroet.
Antwoord }
Bedankt door:
Dit gaat alleen om nieuwe medeliggers toch? Anders blijf ik bezig Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
Vanavond rond 20:30 ingehaald door een ligfietser langs de Zevenhuizer plas. Ik was een rustig rondje aan het doen met mijn vrouw. (veel te warm om hard te rijden, want dat moet je zo bezuren als je stopt)
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag bij het Muiderzand een witte vm

[Afbeelding: IMG-20190831-150034.jpg]
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Mooi voorlampje Bart!
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
(31-Aug-2019, 09:26 PM)Fietsbennie schreef: Mooi voorlampje Bart!

Ja, daar ben ik super blij mee!
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag 31-08 om 15 uur in het buitengebied van Epe een hoge ligger met een aerostuur. Man met rechter arm in een brace, stuurde alleen met de linker. Ik was op de Brompton.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
(31-Aug-2019, 10:08 PM)GertBr schreef: Vandaag 31-08 om 15 uur in het buitengebied van Epe een hoge ligger met een aerostuur. Man met rechter arm in een brace, stuurde alleen met de linker. Ik was op de Brompton.


Wat een held, wat lijkt me dat lastig schakelen.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
Ongeveer een uur geleden een ligger met onderstuur op de Noorddijkerweg bij Groningen. We hebben elkaar enthousiast begroet.
Antwoord }
Bedankt door:
Zojuist om 17:03 haalde ik bij de brug in de A16 over de Mark een oranje trike in. Het merk weet ik niet, ik herkende hem niet. Het was een 3x20 En duidelijk elektrisch ondersteund gezien de snelheid vs de trapsnelheid  Big Grin Ik heb uiteraard netjes gegroet.
Antwoord }
Bedankt door:
Vanuit de trein zag ik bij de overweg naast station Zevenaar een driewieler voor mij halt houden.
Antwoord }
Bedankt door:
(08-Sep-2019, 05:50 PM)Lopopodium schreef: Vanuit de trein zag ik bij de overweg naast station Zevenaar een driewieler voor mij halt houden.
Een groene?
Antwoord }
Bedankt door:
Nee, ik denk een zwarte / donkerkleurige. Met daarop een man van in de vijftig, gok ik.
Antwoord }
Bedankt door:
Dan was het niet Kjeld.
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag om 16:15 op de Visarenddreef in Lelystad kwam mij een ouder echtpaar tegemoet. Ieder op een delta trike. Die van de man was een Sinner, dacht ik. Dat ziet er toch wel gaaf uit. Verder nog een dame op een Van Raam gezien.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag kwam ik deze tegenligger tegen op de vogelweg

[Afbeelding: vandaag.jpg]
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag, even voor 18 uur, op het fietspad langs de Monnickendammerrijweg vanuit de richting Purmerend, een man op een trike met vlag, zijn (vermoedelijke) vrouw op een “rechtop fiets”. Ik zat in de auto.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
(21-Sep-2019, 09:50 PM)Bart Verbeek schreef: Vandaag kwam ik deze tegenligger tegen op de vogelweg

[Afbeelding: vandaag.jpg]

Fietspad op de vogelweg weer klaar dus?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
(22-Sep-2019, 08:13 AM)Fietsbennie schreef: Fietspad op de vogelweg weer klaar dus?

Ja.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Om 10 over 6 kwam ik een ligfietser zonder fiets tegen.

Ik reed met de DF naar huis en toen stond er opeens iemand enorm naar mij te zwaaien en te roepen of hij iets aan mij mocht vragen.

Ach, ik was toch al laat.....dus ik remde.

Bleek het een ligfietser te zijn die geïnteresseerd is in velomobielen.

Na een leuk gesprek van een kwartiertje over merken, types, voor- en nadelen, enz. vervolgde ik mijn rit naar huis.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
In een tochtje op mijn gewone stadsfiets kwam ik een gele velomobiel tegen op de Klinkerweg in het buitengebied van het Duitse Emmerich.
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag, 7 oktober rond 16 uur, op de dijk aan de noordkant van de Purmer polder, een tweewieler met 20 inch velgen. We hebben gegroet
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
De velomobiel die mijn broer al eerder gespot heeft, hij woont in de zelfde plaats als de berijder, ben ik vanmorgen voor het eerst tegen gekomen: de Ex Wieringer Velomobiel 'vuurbal'

Toevallig, want ik was te vroeg wakker geworden en daarmee een half uur eerder op pad.
Toevallig want onze woon werk route lijkt maar een paar 100 meter te overlappen. Rond 's Heerenhoek.
Foto uit de oude doos:
[Afbeelding: quest+stormstrip.jpg]
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 27 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Ik zou er een ...Niels van der Wal — 10:41 AM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Huidige banden: de...Frutsel — 10:07 AM
LINK: Flevobike 438 wielen te koop
Daar ik maar al te g...martinus — 11:14 PM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Systeemgewicht; een ...TvWijk — 11:13 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Ja, daar kom ik wel ...melle z — 10:20 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Melle, ben je toeval...Fietsbennie — 10:01 PM
mods op mijn roeifiets
De "Roeifiets k...Merijn — 09:41 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakke...Tom Fekkes — 09:15 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het hoofd van die au...Jeroen S — 08:27 PM
mods op mijn roeifiets
Vooral als de wi...Wim -de roetsende — 07:59 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakkere...Lopopodium — 07:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het is echt ongekend...melle z — 06:07 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Echter ik zou dan ee...melle z — 04:33 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je h...PieterTrapt — 02:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je hele ...Hardloper — 02:04 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het kan inderdaad na...PieterTrapt — 02:02 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Oef.. hier w...Arend-Jan — 12:27 PM