Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
(09-Jul-2020, 10:39 AM)emgaron schreef: ...Opvallend: aan de linkerkant van de QV bleek een soort buis(?) o.d. te hangen over vrijwel de gehele lengte, maar hij was te snel om het goed te zien. Bijzonder transport...

De foto’s zijn van Instagram. Swipe naar de tweede. De post en QV zijn van 365cycle.nl. Was bij Ikea geweest....
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Challenge Alize - Strada - Brompton - Koga LightSpeed
Antwoord }
Bedankt door: emgaron
(09-Jul-2020, 01:21 PM)GertBr schreef:
(09-Jul-2020, 10:39 AM)emgaron schreef: ...Opvallend: aan de linkerkant van de QV bleek een soort buis(?) o.d. te hangen over vrijwel de gehele lengte, maar hij was te snel om het goed te zien. Bijzonder transport...

De foto’s zijn van Instagram. Swipe naar de tweede. De post en QV zijn van 365cycle.nl. Was bij Ikea geweest....
Gaaf! Zwart-rood staat de QV echt goed - en deze manier van transport vind ik geweldig... Smile
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra

Antwoord }
Bedankt door:
Zojuist op de Wieldrechtse Zeedijk (Dordecht, een oranje lowracer (ik denk een Raptobike). Ik op mijn oranje Raptobike midracer, uiteraard elkaar gegroet Cool
(Ik kwam bij Maia vandaan)

Hahaha, kreeg ik vanavond een apje van de ligger die ik tegenkwam (het was overigens een Optima)
Antwoord }
Bedankt door:
In een tocht van 141 kilometer van Den Haag via Zoeterwoude, Roelofarendsveen, om vliegveld Schiphol heen, Heemstede, Zandvoort, Noordwijk en weer terug zag ik er vandaag twee.

De eerste bij op de Aalsmeerderijk bij Schiphol. Ik was landende vliegtuigen aan het kijken bij het begin van de startbaan 18L-36R (Aalsmeerbaan). Daar kwam een tweewieler langs, zag ik vanuit mijn ooghoek. Ik geloof met onderstuur en zelfs in een wat onorthodoxe kleur (een beetje bruingroenachtig?). Ik zag het in een flits.

De volgende was een driewieler ergens in de duinen bij Noordwijk. Een ouder stel, waarvan de dame een driewieler had. Ik geloof zelfs eentje met van die dikke banden.
Antwoord }
Bedankt door:
Gisteren rond 12 uur in het tunneltje bij Monnickendam onder de N247, een heer in casual kleding op een half-hoge tweewieler. Zag hem laat, gaf een “schreeuw” ter groet.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Challenge Alize - Strada - Brompton - Koga LightSpeed
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag ergens bij Sankt-Vith op de Vennbahn een tadpole trike. We hebben gegroet. Eenmaal terug in Recht, zat ik op de hoek van de weg Kaiserbaracken koffie te drinken en passeerde er een Strada! Eveneens gegroet. De bestuurder groette mij verwonderd terug daar mij ligfiets al binnen stond.
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
oeps nee, maar er re...gideon — 10:53 AM
Foei! Zo hard mag da...Lopopodium — 10:47 AM
Ik met mijn Raptobik...gideon — 10:46 AM
Waarschuwing: frauduleuze advertenties ...
Inmiddels zijn de ...Wim -de roetsende — 07:42 AM
Waarschuwing: frauduleuze advertenties ...
Inmiddels zijn de ad...emgaron — 10:42 PM
Plaatsnamen en liedjes/songs
Dat van Ahaus heb ik...Lopopodium — 10:34 PM
kettingolie op fietsvakantie
Ik heb ooit eens een...Fietsbennie — 10:15 PM
Bij Ahaus (bij Ensch...Fietsbennie — 10:07 PM
Ik heb dat met woord...Bart Verbeek — 09:53 PM
kettingolie op fietsvakantie
Nog nooit had ik n...Lopopodium — 09:37 PM