21-Mar-2022, 05:13 PM
Dit is intussen wel mijn nieuwe vaste route - waar ik je de eerste keer tegenkwam rijd ik eigenlijk nooit meer. Veel te veel verkeer op de fietspaden in Delfgauw en Pijnacker.
Tegenwoordig rijd ik vanuit Vlaardingen via de Woudweg - Adam Pijnackerpad - Huigenhofpad - Kandelaarweg en Kandelaarbrug - Ackerdijkseweg - Oude Leede - Ruijvensepad (waar ik je tegenkwam) - Past. Verburghweg - Noordeindseweg - Berkelsepad - Blauw-Roodlaan - Paletsingel - Rokkeveenseweg Zuid en dan door het tunneltje ben ik op m'n werk![Smile Smile](https://ligfietsers.nl/images/smilies/smile.png)
Best een lekkere route voor de regio! Al begin ik nu wel vaker te merken dat het nog wel wat langere stukken mogen zijn, soms lijkt het optrekken de moeite niet waard omdat je zo snel bij de volgende bocht komt.
Vanochtend trouwens voor het eerst een pootje gelicht, 90 graden bocht de fietsbrug op richting de Scheglaan in Zoetermeer nam ik wel érg enthousiast. En nee, ik ga niet de Natuursteenlaan op, want dan moet ik een 180 graden draaien en ben ik m'n momentum echt helemaal kwijt. Voor dat kleine stukje pak ik liever het fietspad daar.
Tegenwoordig rijd ik vanuit Vlaardingen via de Woudweg - Adam Pijnackerpad - Huigenhofpad - Kandelaarweg en Kandelaarbrug - Ackerdijkseweg - Oude Leede - Ruijvensepad (waar ik je tegenkwam) - Past. Verburghweg - Noordeindseweg - Berkelsepad - Blauw-Roodlaan - Paletsingel - Rokkeveenseweg Zuid en dan door het tunneltje ben ik op m'n werk
![Smile Smile](https://ligfietsers.nl/images/smilies/smile.png)
Best een lekkere route voor de regio! Al begin ik nu wel vaker te merken dat het nog wel wat langere stukken mogen zijn, soms lijkt het optrekken de moeite niet waard omdat je zo snel bij de volgende bocht komt.
Vanochtend trouwens voor het eerst een pootje gelicht, 90 graden bocht de fietsbrug op richting de Scheglaan in Zoetermeer nam ik wel érg enthousiast. En nee, ik ga niet de Natuursteenlaan op, want dan moet ik een 180 graden draaien en ben ik m'n momentum echt helemaal kwijt. Voor dat kleine stukje pak ik liever het fietspad daar.