14-Aug-2023, 08:40 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-Aug-2023, 08:42 PM door Hardloper.)
(14-Aug-2023, 08:04 PM)ZoefZoef schreef:Nou ik ken toevallige verschillende ijsco dalen daar. Maar heb verschillende plekken waar ik naar toe wil met de QV.(14-Aug-2023, 06:06 PM)Hardloper schreef: Ik kwam een of andere open ligger tegen. Vraag me niet naar het type. Want dat weet ik niet. Maar het bevind zich heel erg in mijn persoonlijke regio. Dus ik ga niet delen waar. Zelf was ik te voet met mijn neef en zijn vriendin, net terug van een ijsje.
Oei, en dan te bedenken dat je straks in een unieke QV qua kleur rijdt. Voor je het weet is je persoonlijke regio bekend, dus ik hoop niet dat je ooit eens gespot wordt ook al weten we nu dat je in Noord Brabant woont waarschijnlijk op loopafstand van een ijssalon Ik ook, binnen nu en een jaar als ik weer een leuke woning zie waar ik blij van wordt.
Heb zelf een broer die een beetje paranoia is en weigert Google te gebruiken. Maar ondertussen doet ie wel zaken met de bekende Chinese websites.. Hij rijdt geen ligfiets; die heb ik verkocht.
Ik heb in het begin met mijn loopmaatje verschillende keren gelopen en ze wist niet waar ik woonde. Terwijl ze heel erg in de buurt was. Gebruik ook graag de privacy settings van Strava
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.