Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
(27-Feb-2024, 12:25 PM)Gideonaut schreef:
(27-Feb-2024, 11:32 AM)quattrovelootje schreef: Ik ruil mijn QV+ in voor mijn nieuwe velomobiel. Noch de behoefte, noch het geld om er 2 te hebben.

Levert het inruilen meer op dan het zelf verkopen? Of heb je gewoon geen interesse in het hele gedoe rondom het zelf verkopen?

Kwa opbrengst : geen idee, ik krijg er echt een hele nette overnameprijs voor. 

En idd : ik heb helemaal geen interesse in het hele gedoe rondom het verkopen zelf. 
Mijn Strada had ik ook interuild voor mijn QV+ en dat is ook naar wens verlopen, dus waarom zou ik het nu anders doen ....
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Quattrovelo #66 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 (2023)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
(27-Feb-2024, 01:21 PM)quattrovelootje schreef: Kwa opbrengst : geen idee, ik krijg er echt een hele nette overnameprijs voor. 

En idd : ik heb helemaal geen interesse in het hele gedoe rondom het verkopen zelf. 

Ymte gaf ook een hele keurige prijs voor mijn DF.

Ik vind tweedehands vm-en de laatste tijd echter wel lang te koop staan. Nog een reden om het niet zelf te doen. De derde reden is dat je in je oude vm naar Dronten fietst en met de nieuwe weer naar huis. Verkoop je 'm zelf dan zit je of een tijdje zonder vm of een tijdje met 2 vm-en.

Mijn XS heb ik wel op Marktplaats gezet en diezelfde dag reageerde er een Duitser die de XS voor de vraagprijs wilde kopen.
Geen gedoe, geen eindeloze mails. Dat is dan wel weer lekker verkopen.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
Mijn Strada heb ik ingeruild. Goede inruilprijs + gemak. Bij de eerste QV was zelf verkopen een no brainer. Als demo fiets kopen, iets van 10 maanden in rijden, flinke polijstbeurt, reageren op QV te koop gevraagd advertentie en nota bene met winst verkopen. Deze keer kies ik waarschijnlijk weer voor gemak.

Leuk om alvast te zien welke opties anderen gekozen hebben; de orders site bestond de vorige keren nog niet.
Het valt me op dat er veel met 70mm remmen besteld worden...nou was ik er eigenlijk al uit om voor 90mm remmen te gaan...
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Smile 
(27-Feb-2024, 08:17 PM)Hoekie schreef: Leuk om alvast te zien welke opties anderen gekozen hebben; de orders site bestond de vorige keren nog niet.
Het valt me op dat er veel met 70mm remmen besteld worden...nou was ik er eigenlijk al uit om voor 90mm remmen te gaan...

Ik ben er nu ook echt 100% van overtuigd dat 90mm remmen de beste keuze is.

Met de XS had ik 70mm. Remmen was redelijk. Ik moest echter heel vaak de remhendel terugduwen, omdat de rem iets bleef hangen.
De DF had 90mm. Wow, remde gewoon heel goed. Ik hoefde nooit de remhendel terug te duwen.
Met de SL had ik eerst 70mm. Remmen was redelijk. Ik moest echter heel vaak de remhendel terugduwen, omdat de rem iets bleef hangen. 
Daarna heb ik bij ICB/Ymte de wielen omgeruild voor 90mm remmen en nu remt de SL gewoon heel goed.

In Duitsland bij Axel is door hem daar (dat terugduwen van de rem) zelfs een oplossing voor bedacht: https://www.velomobileshop.de/p/tiller-b...druckfeder
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , 365cycle
(24-Feb-2024, 10:58 AM)GerDilven schreef:
(21-Feb-2024, 09:56 PM)Hardloper schreef:
(21-Feb-2024, 09:02 PM)Gideonaut schreef: dus zo'n 3/4 leden van hier hebben al een Snoek-L besteld? dat gaat een aardig duidelijke ervaringslijstje worden :p

Zeg rustig 4 en volgens mij hebben ze ook alle vier de QV in bezit. Op een na dan, die had hem Tongue

Wel jullie QV dan straks te koop zetten hè.
Dan komt daar ook eindelijk wat vaart in die tweedehands QV markt (klinkt wel goed) en kunnen onze velomobielen ook weer een plekje op schuiven naar de jonge enthousiaste nieuwelingen.
No way... Niet nadat ik hem juist verlengd heb zodat mn dochter er nog een goed aantal jaar extra achterin past  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Frutsel
Er staat er weer een bij. Ik denk van de schrijver hierboven.
En weer een order met 70mm remmen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
@Arend-Jan Waarom 70mm?? Is dit wegens het gewicht en dat je geen problemen had met 70mm? Of zijn er andere dingen die meespelen? Ik vraag het aangezien veel mensen hier voordeel zien in de 90mm.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(13-Mar-2024, 12:10 AM)Hardloper schreef: @Arend-Jan Waarom 70mm?? Is dit wegens het gewicht en dat je geen problemen had met 70mm? Of zijn er andere dingen die meespelen? Ik vraag het aangezien veel mensen hier voordeel zien in de 90mm.

Ben ik ook heel benieuwd naar, want die 70mm-remmen bleven bij mijn SL maar aanlopen wat Ymte en Peter ook deden.
Hun reactie was ook dat die 70mm-remmen daar gevoeliger voor zijn.

Nu met 90mm nog nooit problemen gehad.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
Dat twilwel en Peter de Rond met 70mm rondrijden zegt wat
Dat Velomobiel.nl demo fiets(en) ook met 70 zijn zegt wat
Dat de remkabellijnen in de Snoeken anders is zegt wat
Dat de meeste Snoek-L orders met 70 zijn zegt wat
Dat de Snoek-L demofiets tijdens de proefrit fantastisch remde zegt wat
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
(13-Mar-2024, 11:34 AM)Hoekie schreef: Dat twilwel en Peter de Rond met 70mm rondrijden zegt wat
Dat Velomobiel.nl demo fiets(en) ook met 70 zijn zegt wat
Dat de remkabellijnen in de Snoeken anders is zegt wat
Dat de meeste Snoek-L orders met 70 zijn zegt wat
Dat de Snoek-L demofiets tijdens de proefrit fantastisch remde zegt wat

Het enige dat dat mij vertelt is dat 70mm prima bruikbaar is hier in het vlakke Nederland.
Het zegt mij in ieder geval niet dat het een betere keuze is dan de 90mm versie. Ook niet dat het een slechtere is overigens.


Zelf zou ik als ik dan toch een fiks bedrag uitgeef aan een nieuwe velomobiel de 90mm versie kiezen voor die paar tientjes extra met in het achterhoofd dat er veel velomobielen naar het buitenland gaan waar die 90mm wellicht een stuk interessanter is.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Frutsel
Volgens mij heeft de Snoek andere veerpoten als de oudere fietsen uit dezelfde stal. Het zou me niet verbazen als daarbij ook iets veranderd is aan de kabelloop en remaansturing, op die laatste 30 cm.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(13-Mar-2024, 11:34 AM)Hoekie schreef: Dat twilwel en Peter de Rond met 70mm rondrijden zegt wat
Dat Velomobiel.nl demo fiets(en) ook met 70 zijn zegt wat
Dat de remkabellijnen in de Snoeken anders is zegt wat
Dat de meeste Snoek-L orders met 70 zijn zegt wat
Dat de Snoek-L demofiets tijdens de proefrit fantastisch remde zegt wat

Maar wat zegt dat?
Antwoord }
Bedankt door:
(13-Mar-2024, 08:36 PM)Casper schreef:
(13-Mar-2024, 11:34 AM)Hoekie schreef: Dat twilwel en Peter de Rond met 70mm rondrijden zegt wat
Dat Velomobiel.nl demo fiets(en) ook met 70 zijn zegt wat
Dat de remkabellijnen in de Snoeken anders is zegt wat
Dat de meeste Snoek-L orders met 70 zijn zegt wat
Dat de Snoek-L demofiets tijdens de proefrit fantastisch remde zegt wat

Maar wat zegt dat?

Dat 90mm nog fantastischer zou kunnen remmen Wink
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Tijanus
(13-Mar-2024, 11:34 AM)Hoekie schreef: Dat twilwel en Peter de Rond met 70mm rondrijden zegt wat
Dat Velomobiel.nl demo fiets(en) ook met 70 zijn zegt wat
Dat de remkabellijnen in de Snoeken anders is zegt wat
Dat de meeste Snoek-L orders met 70 zijn zegt wat
Dat de Snoek-L demofiets tijdens de proefrit fantastisch remde zegt wat

Het laatste is wat mij heeft doen besluiten om 70 te bestellen ja. De demo fiets remt alsof je een anker uitgooit.

Denk dat het de kabelloop is. 
Mijn QV remde dramatisch met 70's.... Daar heb ik recent 90's onder gezet. Maar goed, die weegt 46kg en dan moet mn dochter nog achterin klimmen en ligt er ook nog geen bagage in.

De SnoekL komt erbij, naast de QV-Limo.
Mocht het toch gaan tegenvallen, kan ik hem altijd nog ombouwen naar 90, zoveel werk is dat niet.
Antwoord }
70mm remt inderdaad prachtig... als het net geserviced is. 2000 km na het servicen vind ik het alweer duidelijk minder worden. Als één van de remkabels knapt heb je verdomd weinig, ook met net geservicete 70mm remmen. Met 90mm remmen op één remkabel remt het eigenlijk nog best prima.

Voor 50 euro extra en minder grammen dan ik bespaar wanneer ik een keer het kleinste kamertje bezoek heb ik graag wat teveel remvermogen.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Waarom besparen op remvermogen? Dat voelt als een verkeerd soort zuinigheid.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Wim -de roetsende
Zie ook het filmpje in het trommelremmen draadje. De Snoek heeft een andere kabelloop en lijkt ook een andere positie van het remarmpje te hebben, de trommelremplaat is vermoedelijk iets anders gedraaid tov de veerpoot.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(15-Mar-2024, 10:13 PM)Jeroen S schreef: Zie ook het filmpje in het trommelremmen draadje. De Snoek heeft een andere kabelloop en lijkt ook een andere positie van het remarmpje te hebben, de trommelremplaat is vermoedelijk iets anders gedraaid tov de veerpoot.
Qua bijterigheid is er weinig beter dan een vroege DF (XL tot #300 geloof ik, de gewone zitten iets lager in de nummers). Die remden echt agressief, misschien zelfs iets te want de boel blokkeerde heel makkelijk, zeker op nat wegdek met Contact Speed. Daarna is de kabelloop veranderd (volgens mij om te voorkomen dat er water in de remmen kon lopen), en zijn ze iets subtieler geworden.

Toch vind ik ook daar 90mm duidelijk beter dan 70mm. Uitgesmeerd over 50.000 km (toch wel de minimale economische levensduur) kost het eigenlijk niets, het verschil in gewicht is nihil, en je hebt gewoon meer marge. Het kan zijn dat ik het fout zie hoor, maar ik heb nog niet echt een reden om juist voor 70mm te kiezen ipv 90mm heb ik nog niet goed voorbij zien komen. Minder schuine spaken zou een reden kunnen zijn, maar als ik kijk hoe weinig spaken ik in een goed gebouwd wiel stuk rijd met mijn gewicht denk ik ook niet dat dat een reden is.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
De enige reden voor mij zou gewicht zijn. Iets meer dan een halve kg klinkt toch als best veel.

Volgens https://velomobiel.nl/snoek/technische_gegevens.php

Citaat:90mm trommelremmen - SA Aluminium - €50 (ca 580g extra)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Rotte Rijders' Andre schreef:Martijn moest met z'n QV naar Dronten voor onderhoud en vroeg of ik mee wilde gaan, konden we gelijk een proefrit maken in de Snoek L.
Zo gezegd, zo gedaan.
Het op maat stellen kost altijd meer tijd dan dat je in eerste instantie denk, maar uiteindelijk stond 'ie toch genoeg op maat voor een ritje.
De blauw-witte Snoek L (uit Roemenie) heeft een langer stuur dan de oranje-groene, trapt voor mij een stuk prettiger. Ook staan de wielen een paar cm meer naar achteren, maar dat verschil kon ik niet voelen.
Het rijden met de korte 155 mm cranks voelt in het begin wat vreemd, je hebt weinig tijd om kracht te zetten maar bent wel sneller terug om weer kracht te kunnen zetten.
Korte cranks schijnen overigens wel beter te zijn voor de knieën.
De draaicirkel is kleiner dan die van mijn carbon Quest met de dikke Gocycles.
Het schakelen was ff wennen, de drukknoppen hangen onder het horizontale gedeelte van het stuur, waardoor als je wil schakelen je het stuur aan het uiteinde vast moet houden.
Bij mijn Quest is er een extra montageplaat aan het verticale gedeelte van het stuur gelast. Je kan dan het stuur gewoon vasthouden en met je duim schakelen.
Meestal reed ik op het grote blad voor, het kleine voorblad was voor mijn gevoel wel erg klein en het voelde (en klonk) alsof de ketting er ieder moment af kon lopen.
Maar goed, dat zal wel op te lossen zijn door de ketting op de juiste lengte te maken.
Het heeft geen zin om de proef fiets perfect op maat af te gaan stellen, kost veel te veel tijd.
Ik kwam nog wel af en toe met mijn knieën tegen het bovendeksel aan.
Ook dat zal een kwestie van fijn-afstelling zijn, schat ik zo in.
Instappen voelt alsof ik voor de eerste keer in een Quest stap. Een klein mangat en waar moet ik m'n benen nu laten ?
Kon ik bij de Quest mijn landingsgestel door de voetengaten op de grond zetten, hier moet ik ze voorzichtig langs de zijkant sturen om niet pardoes de onderplaat los te trappen.
Maar goed, dat zal een questie van wennen worden.
Het rijdt erg licht.
Alsof mijn Quest op een rollenbank staat, het voelt alsof je zonder weerstand trapt.
De veeroosters waren geen partij voor de demping en vering van de Snoek L, daar gingen we moeiteloos overheen.
Voor mijn gevoel reden we sneller dan de uiteindelijke snelheid op Strava, maar goed, ik heb de laatste tijd ook weinig gereden en die griep werkt ook niet mee.
Het viel mij ook op dat ik op een gegeven moment wat spierpijn in m'n achterwerk voelde.
Ook merkte ik dat ik wat onderuit zakte, iedere keer (onbewust ?) corrigeren zal hier ook aan hebben bijgedragen.
Verder zal op mijn verlanglijstje staan een paar schuimblokken voor onder de rand van het mangat; ook nu kwam mijn linker schouder steeds tegen de rand, met als gevolg een blauwe schouder.
En dan de kleur, tja, wit met een zwarte bovenkant dit keer ? Toen Allart dat hoorde, raadde hij mij dat af. Te warm in de zomer en niet goed voor het carbon.
Er stond en hele witte Snoek, maar op een of andere manier sprak mij dat niet aan.
Of dan een licht blauwe onderkant met een oranje bovenkant, net als die Gulf Ford GT 40 !
Was ik erg enthousiast over, totdat ik mij realiseerde dat dit ook de kleuren van Coolblue zijn ...
Ik hoor nu het commentaar van de Rotte Rijders al; 'Zo, André, nieuwe baan ? En een fiets van de zaak ?'
Ach ja, voorlopig hebben we nog even.

P.s. nog kudos voor Ingrid, die ons op het eind van de dag trakteerde op een overheerlijke Aziatische maaltijd.
Heb nog steeds spijt dat ik uit beleefdheid 'nee' zei toen Martijn mij voor een derde keer wilde opscheppen ...
Bron: Zijn Strava post

Hoekie schreef:De enige reden voor mij zou gewicht zijn. Iets meer dan een halve kg klinkt toch als best veel.
We wonen op een platte pannenkoek en de totaalmassa is in jouw geval vermoedelijk rond de 100 kg. Verschil is dus 0,5%.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , John70
Bedankt. Een productie Snoek-L staat dus als demo in Dronten. Top.
Binnenkort eens een nieuw bezoek plannen. Ik zie net dat het alweer drie kwart jaar geleden is dat ik proefgereden heb...
Antwoord }
Bedankt door: John70 , Willeke_IGKT , 365cycle
(16-Mar-2024, 01:16 AM)Hoekie schreef: De enige reden voor mij zou gewicht zijn. Iets meer dan een halve kg klinkt toch als best veel.

Volgens https://velomobiel.nl/snoek/technische_gegevens.php

Citaat:90mm trommelremmen - SA Aluminium - €50 (ca 580g extra)

580gram extra. Poe hee! Hoeveel extra moeite zou dat kosten om in beweging te krijgen en hoeveel trager zal de velomobiel er bij dezelfde inspanning van worden? Verwaarloosbaar waarschijnlijk.  Voor die 500 gram verschil, zou ik dus graag die extra remkracht  ontvangen. Komt ook bij dat ik zelf ook nogal eens wat in gewicht wissel en ook al niet altijd de lichtste schoenen/kleding draag. Een paar kilo extra zal me dus echt een zorg zijn. Die bel blijft er dus ook in, ook al zit er een toeter op Wink
Antwoord }
Bedankt door: John70 , Willeke_IGKT , 365cycle
(16-Mar-2024, 02:38 PM)ZoefZoef schreef:
(16-Mar-2024, 01:16 AM)Hoekie schreef: De enige reden voor mij zou gewicht zijn. Iets meer dan een halve kg klinkt toch als best veel.

Volgens https://velomobiel.nl/snoek/technische_gegevens.php

Citaat:90mm trommelremmen - SA Aluminium - €50 (ca 580g extra)

580gram extra. Poe hee! Hoeveel extra moeite zou dat kosten om in beweging te krijgen en hoeveel trager zal de velomobiel er bij dezelfde inspanning van worden? Verwaarloosbaar waarschijnlijk.  Voor die 500 gram verschil, zou ik dus graag die extra remkracht  ontvangen. Komt ook bij dat ik zelf ook nogal eens wat in gewicht wissel en ook al niet altijd de lichtste schoenen/kleding draag.  Een paar kilo extra zal me dus echt een zorg zijn.  Die bel blijft er dus ook in, ook al zit er een toeter op Wink

Toegegeven, die 580 gram is wel iets meer dan ik had verwacht, ik dacht eerder richting de helft. Maar, even uit de losse pols, om 580 gram van 0 naar 50 km/u te versnellen heb je welgeteld 58 Joule nodig, oftewel een ruime kwart seconde trappen bij 200 W. Even op mijn laatste Strava ritje geklikt, daarin heb ik welgeteld zesmaal (eens per 10 km) mijn snelheid voor meer dan de helft moeten wegremmen. Nu houdt dat natuurlijk ook verband met de ruimte hier in het hoge Noorden, en mijn routekeuze (maar he, het was wel midden in de avondspits!), maar al met al vind ik dat heel erg te overzien. Tenzij die andere kabelloop van de Snoek juist niet werkt met 90 mm lijkt het me een no-brainer: 90 mm for the win!
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
Even over dat gewicht van de rem. Is dat het gewicht van een 90mm rem of het verschil tussen de twee maten remmen?

Aan de andere kant, ik deed gisteren onderweg boodschappen en dat was behoorlijk meer dan een kilo en het fietsen daarna voelde niet echt anders.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
(16-Mar-2024, 10:44 PM)Willeke_IGKT schreef: Even over dat gewicht van de rem. Is dat het gewicht van een 90mm rem of het verschil tussen de twee maten remmen?

Sturmey-Archer | X-FD schreef:X-FD
70mm Front Drum Brake Hub

FEATURES
• A356 Aluminium hub shell
• Sealed cartridge bearing
• 36 Spoke holes
• Natural alloy or black finish
• Weight - 770g

[/url][url=https://www.sturmey-archer.com/en/products/detail/xl-fd]Sturmey-Archer | XL-FD schreef:XL-FD

90mm Front Drum Brake Hub

FEATURES
• A356 Aluminium hub shell
• Sealed cartridge bearing
• 36 Spoke holes
• Natural alloy or black finish
• Weight - 970g

Weight - 770g vs 970g
Dit zullen misschien niet helemaal dezelfde types zijn. Maar het geeft wel een richtlijn hoe zwaar die remmen zijn. Dus 1540 vs 1940 gram (je hebt er tenminste 2) = 400 gram.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Ik snap ook niet helemaal hoe ze aan dat gewichtsverschil komen, maar duidelijk is dat de grotere trommels duidelijk zwaarder zijn. Als je 400 gram op je aandrijflijn wilt besparen, kost je dat een vermogen. Ik kan me er ook niet zo heel druk om maken, maar ik rijdt dan ook geen wedstrijden.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
High-end M5 CHR van AxelH vanaf €3400
Op marktplaats stond...blokdoorn — 06:14 PM
Voorvork Raptobike
Ik ervaar mn m5 ...blokdoorn — 06:11 PM
Voorvork Raptobike
Beetje off-topic: wa...melle z — 05:51 PM
Voorvork Raptobike
Hoog gewicht komt ...Tijanus — 05:44 PM
Voorvork Raptobike
Maar nee de voorvo...Gideonaut — 04:30 PM
Voorvork Raptobike
Ik vind een Champion...melle z — 04:15 PM
Voorvork Raptobike
Ik ervaar mn m5 ch...GHOOGEN — 03:02 PM
Korte cranks
Bij David kan je 1...Boyd Maduro — 02:38 PM
High-end M5 CHR van AxelH vanaf €3400
En alweer verkocht :...Boyd Maduro — 02:36 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is vandaag 21 de...Fietsbennie — 02:14 PM
Uit de media ligfiets nieuws
Volgens mij keek ik ...Hardloper — 01:16 PM
Zelfbouw velomobiel, Go One Evo-R achtig
Een oud oom van mij ...Hardloper — 01:12 PM
Uit de media ligfiets nieuws
Dan moet je ook teru...blokdoorn — 01:06 PM
Uit de media ligfiets nieuws
Volgens mij heb ik d...Gideonaut — 11:32 AM
Voorvork Raptobike
Ik ervaar mn m5 chr ...blokdoorn — 11:30 AM
Voorvork Raptobike
De vorm van een fram...GHOOGEN — 10:35 AM
Voorvork Raptobike
Een standaardfiets...Wim -de roetsende — 08:35 AM