Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Wat een mooie foto.
Velomobiel kalender waardig  
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1483236
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
(24-Jun-2024, 03:25 PM)Snoek043 schreef:    Het overzicht in de Snoek blijft gewoon top, al heb ik wel spijt van de nacaduct die ik niet heb gekozen (kan ik wel nog laten installeren door velomobiel.nl).  Als het iets warmer wordt, zet ik het vizier al snel een stuk open.  Sommige Duitsers zeiden me dat dit een parachute-effect creëert, maar dat lijkt me overdreven.  De voorzijde van de Snoek is volledig dichtgemaakt met tape (het gedeelte aan de lichten en het grotere gat vooraan).  Vooral als het kouder is, gaf dit al een enorm verschil.  En ik ben ervan overtuigd dat diit een positief effect heeft inzake de snelheid.
Bij mijn Milan GT gaf vizier open of dicht een vrij duidelijk verschil in snelheid (of bij bepaalde snelheid dus in vermogen). Een rem parachute klinkt dramatisch, maar met de klep open ben je de winst van de kap weer kwijt. Ja, zoveel maakt het wel uit! Heb dat in mijn oude Quest ook gemerkt. 

Gaten dichtmaken aan de voorzijde zeg je dat het bij kou en enorm verschil maakte, en dat je ervan overtuigd bent dat het een positief effect heeft op snelheid. Kortom: jouw opmerking over dat hele duidelijke verschil ging over temperatuur en niet over snelheid, begrijp ik. Ja, dat is nogal logisch, dat dat veel uitmaakt. 

Bij mijn QV rij ik in de winter met een dicht voetengatdeksel en zodra het weer boven de 5 graden komt gaat het deksel met gaten er weer terug in (anders heb ik het al heel snel te warm).

(25-Jun-2024, 11:10 AM)Tegelfanaat schreef: Aanleiding was dat ik het deksel voor de 2e keer kwijt was en Eva zei "over een week hebben we en nieuw model ". Kan niet zeggen dat het er minder warm van is geworden, boven de 15 graden rij ik trouwens niet met de kap, hoogstens met de foam cover als ik ook regen verwacht.

Nu onderweg in Noorwegen, 's ochtends 7 graden dan is een warme Snoek met schuimdeksel toch wel lekker... Aan de andere kant, klimmen is dan wel zweten geblazen, zelfs bij 11° en 200W output. Ik kan het schuimdeksel boven mijn knieën kwijt maar dan raken mijn knieën 'm wel. Wat beter bevalt is het deksel achter je nek/hoofd, aerodynamics be damned ?

Ik gebruik die setup ook als pseudo luchtrem bij sommige afdalingen, dan gaat een 9% nog semi-gecontroleerd (totaalgewicht 105kg, 70mm trommels met koelribben van Lutz) maar het houdt niet over. Ook "gewoon" krijg ik de voorwielen niet geblokkeerd trouwens, als ik weer thuis ben ga ik daar toch eens (zelf, en/of door Theo) naar kijken.

[Afbeelding: IMG_2381.jpeg?rlkey=d9ad9mcnq5re6jkqyilq9cco8&raw=1]
Dank je! 
Ik ben blij dat ik voor 90mm trommels gekozen heb, ik wil gewoon altijd knalhard kunnen remmen. De demofiets van vm.nl staat op 70mm trommels en remt geweldig, maar mijn ervaringen met die trommels zijn slecht, ze raken ook eerder slecht (meer/vaker onderhoud nodig)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Hoekie
De foto is niet meer zichtbaar.
Antwoord }
Bedankt door:
Man wat een foto, dat zou ik ook wel een keertje willen doen!
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(25-Jun-2024, 12:54 PM)Arend-Jan schreef: [quote="Snoek043" pid='49459' dateline='1719235521']
   Het overzicht in de Snoek blijft gewoon top, al heb ik wel spijt van de nacaduct die ik niet heb gekozen (kan ik wel nog laten installeren door velomobiel.nl).  Als het iets warmer wordt, zet ik het vizier al snel een stuk open.  Sommige Duitsers zeiden me dat dit een parachute-effect creëert, maar dat lijkt me overdreven.  De voorzijde van de Snoek is volledig dichtgemaakt met tape (het gedeelte aan de lichten en het grotere gat vooraan).  Vooral als het kouder is, gaf dit al een enorm verschil.  En ik ben ervan overtuigd dat diit een positief effect heeft inzake de snelheid.
Bij mijn Milan GT gaf vizier open of dicht een vrij duidelijk verschil in snelheid (of bij bepaalde snelheid dus in vermogen). Een rem parachute klinkt dramatisch, maar met de klep open ben je de winst van de kap weer kwijt. Ja, zoveel maakt het wel uit! Heb dat in mijn oude Quest ook gemerkt. 

Gaten dichtmaken aan de voorzijde zeg je dat het bij kou en enorm verschil maakte, en dat je ervan overtuigd bent dat het een positief effect heeft op snelheid. Kortom: jouw opmerking over dat hele duidelijke verschil ging over temperatuur en niet over snelheid, begrijp ik. Ja, dat is nogal logisch, dat dat veel uitmaakt. 

Bij mijn QV rij ik in de winter met een dicht voetengatdeksel en zodra het weer boven de 5 graden komt gaat het deksel met gaten er weer terug in (anders heb ik het al heel snel te warm).


Ik zeg nochtans duidelijk dat ik overtuigd ben dat het dichtmaken van de gaten een positief effect heeft op de snelheid.  Het staat er gewoon letterlijk, maar goed. Beide dus, temperatuur én snelheid.  In Aldenhoven hebben verschillende rijders die gaten trouwens dichtgeplakt, rijders met een Milan SL o.a.  

Wat het vizier betreft staat deze maar een beetje open, dit valt eenvoudig te regelen.  De luchtstroom die daar binnenkomt is minimaal.  Wat de snelheid betreft verlies ik dan ook nooit het volledige voordeel van de kap, vooral bij snelheden tussen de 50 en 65 km/u is het verschil enorm.  En ik rijd ook al jaren met de Snoek dus kan perfect vergelijken.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
een 5-600 ml.

Dat is inderdaad weinig. Ben op dit moment met een tocht bezig (circa 120km, open ligger) maar mijn verbruik is 1:20.
Anders gaat alles hard achteruit. Kleur urine in de gaten houden anders dadpgs.
rij zowel onderstuur als aero-stuur
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Eerste week is klaar, Ik heb er nu iets meer dan 400km op zitten. Iemand vroeg me via de mail wat ik ervan vindt dus ik dacht ik zet mijn reactie hier ook maar even:


Ik had een glasvezel QuestXS dus de overstap naar de Snoek was nog groter omdat ik ook naar carbon ging.

Erg groot verschil. Snoek is lichter, stijver en rolt op goede ondergrond vele malen beter door. "Op goede ondergrond" want doordat de vering ook stijver is en de banden smaller (hier zitten 28mm op en op mijn QuestXS had ik 50mm GoCycles) is het verschil op mindere ondergrond veel minder aanwezig.
Ook een groot verschil is dat deze wat luidruchtiger is maar ik had begrepen dat dat redelijk standaard te zijn voor carbon ten opzichte van glasvezel. Verder is de bocht snelheid een stuk hoger maar doordat ik de QuestXS gewend ben ben ik nog op zoek naar de "feeling" voor waar de max ongeveer ligt.
Zo de eerste week merk ik in feite dagelijks dat ik de fiets steeds iets beter leer kennen waardoor mijn gemiddelde snelheid langzaam oploopt zonder dat ik harder ga trappen. (Aka efficiënter rijden)
Verder ben ik er qua draaicirkel juist op vooruit gegaan (doordat ik dus vanaf GoCycles kom) dus dat is on mijn ww ook wel lekker.
Dat die lager bij de grond is met ik ook wel. Even het stoepje af/op kan niet meer fietsend dus uitstappen en even de achterkant optillen, bij mijn kantoor kan ik er net wel net niet langs dus er zitten alweer een paar flinke krassen op de onderkant.

Heb er nu ~425km op zitten dus merk dat ik nog echt aan het wennen ben en voel ook dat ik qua afstelling hier en daar nog wel wat wil doen maar verder rijdt 'ie prachtig.

Groet,
Boyd
Antwoord }
(12-Jul-2024, 05:41 PM)Boyd Maduro schreef:  
(hier zitten 28mm op en op mijn QuestXS had ik 50mm GoCycles) 
Groet,
Boyd

Mooi verslag van een prachtige vm.

Hoe pasten er in hemelsnaam 50mm onder jouw XS. Reed je alleen rechtdoor?

Ik had 42mm en daarmee vond ik de draaicirkel al enorm.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Oh dat vond ik eigenlijk wel redelijk meevallen, draaicirkel is inderdaad wel iets groter dan normaal maar je went er vrij snel aan en dan leer je er mee omgaan.
Antwoord }
(23-Jul-2024, 07:54 AM)Boyd Maduro schreef: Omdat ik gisteravond op weg naar huis, ter voorbereiding op de race in ter Apel, in Assen een paar rondjes over de wielerbaan heb gereden met mijn Snoek. Omdat in Ter Apel de bochten vrij scherp zijn was het idee om gecontroleerd iets meer feeling te krijgen van hoe de snoek zich gedraagt rondom de maximale bocht snelheid. Conclusie: Snoek kan héél wat sneller door de bocht dan de QuestXS (dùh) de max is nog niet gevonden  Tongue Cool

Naar aanleiding van mijn bovenstaande bericht in "vandaag ben ik blij" het volgende: Snelheid begon hoog genoeg te worden dat ik het verstandig vindt om eerst nog maar even wat extra informatie in te winnen.
Dus, voor degenen die met de snoek hard door de bocht gaan (van AJ bijvoorbeeld) wat is jullie ervaring qua controleerbaar heid bij het lichten van een wiel? Gaat dat relatief rustig of schiet die ineens omhoog? Hoe pak je compenseren aan? Voel je echt dat het wiel omhoog komt of is dat meer iets dat je merkt als je weer neerkomt of als anderen het zeggen.


Voor de duidelijkheid: ik heb met mijn QuestXS vaak zat een bocht op twee wielen gereden, maar merk dus dat de Snoek zich heel anders (in ieder geval onder de max veel fijner) gedraagt.

Boyd - wil in races minder tijd verliezen in bochten - Maduro
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Mijn advies: ga het ergens oefenen.
Zodat als het een keer ongepland gebeurt, je het direct doorhebt en automatisch correct reageert.

Mijn gevoel: de SnoekL gaat eerder op twee wielen dan de Milan GT deed, maar doet dan wel iets rustiger. Niet zo gek ook..
De Quest ging nog rustiger/makkelijker (maar ook nog flink wat eerder al).

Ik heb dat nu zo vaak gehad (en meestal bewust) dat ik het vrij goed kan inschatten/voorspellen wanneer hij gaat liften.
Compenseren is heel eenvoudig: stuur ietsje terug bewegen...
Remmen helpt niet/te laat, maar met het stuur vergroot je direct de bochtstraal en dan komt het wiel direct weer naar beneden

Met de QV gaat het trouwens ook, maar dat moet je bij nat wegdek echt niet opzoeken want hij kan dan ook achter uitbreken in plaats van twee wielen lichten, en dat uitbreken is veel moeilijker om snel genoeg op te vangen
Antwoord }
Bedankt door: bucovaina , Willeke_IGKT , Tijanus
(23-Jul-2024, 01:51 PM)Arend-Jan schreef: Met de QV gaat het trouwens ook, maar dat moet je bij nat wegdek echt niet opzoeken want hij kan dan ook achter uitbreken in plaats van twee wielen lichten, en dat uitbreken is veel moeilijker om snel genoeg op te vangen

Omdat de stuuruitslag relatief klein is en je moet reageren vooraleer de stuuruitslag tekort schiet om te compenseren voor de uitbrekende achterwielen?
Antwoord }
Bedankt door: Arend-Jan , Willeke_IGKT
(23-Jul-2024, 01:51 PM)Arend-Jan schreef: Met de QV gaat het trouwens ook, maar dat moet je bij nat wegdek echt niet opzoeken want hij kan dan ook achter uitbreken in plaats van twee wielen lichten, en dat uitbreken is veel moeilijker om snel genoeg op te vangen
Bij droog weer kan het ook als het wegdek oneffen is, daar ben ik gisteren in een bocht met wasbordeffect nog eens aan herinnerd Blush  Was heel even wat spannend, want het was een vlotte bocht waar ik nog 35 reed (kwam van een hogere snelheid, maar nog niet genoeg vertraagd voor die bocht).

(23-Jul-2024, 01:58 PM)bucovaina schreef: Omdat de stuuruitslag relatief klein is en je moet reageren vooraleer de stuuruitslag tekort schiet om te compenseren voor de uitbrekende achterwielen?

Dat, en je moet specifiek kort tegensturen om het overstuur op te vangen en te corrigeren. Stuurbeweging ontspannen zoals bij onderstuur of op 2 wielen rijden is onvoldoende.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(23-Jul-2024, 01:51 PM)Arend-Jan schreef:
Mijn advies: ga het ergens oefenen.
Zodat als het een keer ongepland gebeurt, je het direct doorhebt en automatisch correct reageert.
yup, vandaar gisteren op de wielerbaan. Verschil qua snelheid met de QXS was echter dusdanig groot dat het me verstandig leek om voor ik het nog verder ging pushen eerst even ervaringen van anderen te checken. 


Arend-Jan schreef:
Ik heb dat nu zo vaak gehad (en meestal bewust) dat ik het vrij goed kan inschatten/voorspellen wanneer hij gaat liften.
Ja, dat had ik met de QXS inderdaad ook maar Snoek rijdt toch anders (fijner Big Grin )


Arend-Jan schreef:
Compenseren is heel eenvoudig: stuur ietsje terug bewegen...
Remmen helpt niet/te laat, maar met het stuur vergroot je direct de bochtstraal en dan komt het wiel direct weer naar beneden
in feite dus hetzelfde als met de QXS, had ook niet perse iets anders verwacht maar toch mooi om "zeker" te weten.


Arend-Jan schreef:
Met de QV gaat het trouwens ook, maar dat moet je bij nat wegdek echt niet opzoeken want hij kan dan ook achter uitbreken in plaats van twee wielen lichten, en dat uitbreken is veel moeilijker om snel genoeg op te vangen


oef ja, achterkant die uitbreekt is niet fijn

Thanks voor uitleg. later deze week nog maar weer een keer langs de wielerbaan Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(23-Jul-2024, 06:22 PM)Boyd Maduro schreef:
Arend-Jan schreef:Ik heb dat nu zo vaak gehad (en meestal bewust) dat ik het vrij goed kan inschatten/voorspellen wanneer hij gaat liften.
Ja, dat had ik met de QXS inderdaad ook maar Snoek rijdt toch anders (fijner Big Grin )

Ik ken ook iemand die de Snoek minder fijn vind dan de Quest XS die hij heeft gehad.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(23-Jul-2024, 06:44 PM)Hardloper schreef: Ik ken ook iemand die de Snoek minder fijn vind dan de Quest XS die hij heeft gehad.

oh, dat kan ik mij heel goed voorstellen, zoals ik in mijn "ervaring na de eerste week" ook schreef zijn er dingen die fijner die ik fijner vindt aan de QXS. voor mij wegen die niet op tegen de fijnere dingen van de Snoek. voor anderen zal dat evenwicht anders liggen. en dan kom je weer op het punt: "Ga proefrijden als je een niewe fiets koopt!!"

(12-Jul-2024, 05:41 PM)Boyd Maduro schreef: zijn ervaring na de eerste week
Antwoord }
Ja precies.
Er zijn dingen die ik aan mijn Milan GT fijner vond, weer andere dingen die ik aan mijn QV-Limo fijner vind en dingen waarin ik de SnoekL het fijnst vind...
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(24-Jul-2024, 02:34 PM)Arend-Jan schreef: Ja precies.
Er zijn dingen die ik aan mijn Milan GT fijner vond, weer andere dingen die ik aan mijn QV-Limo fijner vind en dingen waarin ik de SnoekL het fijnst vind...

Conclusie: gewoon 3 vm-en hebben
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler

Antwoord }
In het begin had ik met de VM zeer regelmatig een wieltje omhoog. Sinds ik de bochten iets ruimer neem, en wat minder abrupt, meer soepel door de bocht stuur, is het een stuk beter geworden. De Houten VM is heel zacht geveerd, met 66 cm wel iets breder spoor als de Milan, die staat bij mij ook en tikje hoger als standaard. Maar is dan weer hard geveerd. Dat maakt het beentje hoog voor mij juist wat beter te voelen.

Op zich is dat wieltje hoog vaak wel te compenseren, als je de ruimte hebt. Heb je die ruimte niet dan wordt het lastig. Als je de grenzen bewust gaat opzoeken is het handig om de nooduitgang ook even te controleren. Ligt er gras naast het fietspad, zit daar misschien een nare rand of juist een gat die je niet ziet? Ook graspolletjes kunnen lastig doen.

Op de woonwerkroute heb ik bepaalde bochtjes wel eens met het binnenste wiel zwevend genomen, dat die over het randje zit, maar iets in de lucht hangt. Ging best prima tot een bepaalde graspol onverwacht het wieltje nog een extra zetje omhoog gaf, werd het ineens spannend.

Ook blijft het opletten als de optie, "dan maar rechtdoor" richting stoeprand of sloot gaat.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Of zoals bij mij lantaarnpalen en stoplichtpalen.
Ertegenaan of er tussen, want erlangs ging niet meer.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
(24-Jul-2024, 03:39 PM)Willeke_IGKT schreef: Of zoals bij mij lantaarnpalen en stoplichtpalen.
Ertegenaan of er tussen, want erlangs ging niet meer.
Met name die eerste staan nog weleens vrij idioot opgesteld. In de rijbaan heb ik ze nooit gezien, in een fietspad lijkt soms normaal te zijn. In het buitenland heb ik ze zelfs wel midden in het fietspad gezien.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(24-Jul-2024, 03:09 PM)Jeroen S schreef: Op zich is dat wieltje hoog vaak wel te compenseren, als je de ruimte hebt. Heb je die ruimte niet dan wordt het lastig. Als je de grenzen bewust gaat opzoeken is het handig om de nooduitgang ook even te controleren. 
Met een plotselinge tik remmen is vaak ook een prima nooduitgang. Beetje mee uitkijken op nat/glad wegdek, want een schuivende achterkant is nog veel minder leuk dan een zwevend wieltje.
Als je nog trappen de bocht in gaat voel je het daarnaast eerder aankomen, want dan gaat ie "wippen" op het lichtste wiel, en creëer je dus wat extra ruimte voor jezelf (welbeschouwd kom je minder dicht bij de grens).
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(24-Jul-2024, 03:05 PM)Wim -de roetsende schreef: Conclusie: gewoon 3 vm-en hebben

Twee is helaas wel de max.. want er staan ook nog twee motoren in de garage, plus een Flevobike, een mountainbike en een aanhangwagen  Doh Ohja en een vouwfietsje
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Boyd Maduro
(24-Jul-2024, 08:46 PM)Arend-Jan schreef:
(24-Jul-2024, 03:05 PM)Wim -de roetsende schreef: Conclusie: gewoon 3 vm-en hebben

Twee is helaas wel de max.. want er staan ook nog twee motoren in de garage, plus een Flevobike, een mountainbike en een aanhangwagen  Doh Ohja en een vouwfietsje

Met vm-en lukt het mij ook niet.

Maar met de ligfietsen is het wel gelukt. Ik heb nu een mooie selectie. Heeft ruim 20 jaar geduurd, maar dan heb je ook wat.

De Roeifiets, de CHR en de Handbike maakt het plaatje compleet. De SUB is leuk om mee door het bos te raggen.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(24-Jul-2024, 08:46 PM)Arend-Jan schreef:
(24-Jul-2024, 03:05 PM)Wim -de roetsende schreef: Conclusie: gewoon 3 vm-en hebben

Twee is helaas wel de max.. want er staan ook nog twee motoren in de garage, plus een Flevobike, een mountainbike en een aanhangwagen  Doh Ohja en een vouwfietsje

Een beetje velomobiel kan tegenwoordig toch wel tegen een stalling buiten de garage?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Mijn ervaring met de Snoek-L.
Met ongeveer 2000km op de teller en klaar met de meeste/grootste aanpassingen kan ik het volgende wel delen.
Verzet 53/30 Rotor ovaal.
Is geen standaard heb zelf bladen en spider aangepast om dit mogelijk te maken.
Crank 160mm met links een vermogensmeter.

Grote aanpassingen zijn:
Stoel veel platter gemonteerd, zowel voor bij scharnierpunt als banden, stoel kan meer naar voren en langere ophangbanden gemonteerd, en rand bovenkant aangepast zodat hij niet tegen de wielkast achter komt.
Remkabels verlengd, zodat bochten in wielkast veel ruimer zijn, kabel loopt eerst naar achter onder spoorstang door en dan met ruime bocht naar ankerplaat.
Algemene indruk vergeleken met Milan SL, een snellere velomobiel die met name veel makkelijker klimt.
Enige nadeel met Milan is het instapgat, die is bij de Snoek-L echt kleiner.

Als ik naar de data kijk van een rit gisteren in mijn Garmin zie ik onderstaande info, zeg altijd maar zo, meten is weten.
Gereden: 175,3 km
Gemiddelde bewogen snelheid: 33,1
Tijd: 5:17;25
Gemiddelde hartslag: 119
Totale stijging: 327mtr.
Gemiddelde vermogen: 81 W
Max vermogen: 401 W

Dit soort data heb ik nog niet eerder gezien, met geen enkele velomobiel, en ik heb al 30 jaar een velomobiel.
Voor mij is de Snoek de nieuwe generatie velomobiel.

Afgelopen maandag een korte rit alleen gereden.
Gereden: 62,1 km
Gemiddelde bewogen snelheid: 42,1
Tijd: 1:28:27
Gemiddelde hartslag: 144
Totale stijging: 71 mtr.
Gemiddelde vermogen: 132 W
Max vermogen: 326 W.

Wat gedrag betreft, ervaar ik niet zoveel verschil met andere velomobielen waar ik mee gereden heb.
De grootste reden waarom je er veel makkelijker mee klimt is de loop van de ketting, daar zit een grote winst, tijdens klimmen lever je veel vermogen.
En doordat hij veel platter loopt, verlies je beduidend minder energie in de weerstanden van kettingrollen.

Dit is mijn ervaring, zou zeggen doe er je voordeel mee.
O ja, het is ook nog gewoon een hele mooie velomobiel :-)

Maar alle eer aan het team van Velomobiel.nl.
Antwoord }


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Uit de media ligfiets nieuws
De kale versie van d...Willeke_IGKT — 01:11 AM
Voorvork Raptobike
Maar nee de voor...GHOOGEN — 01:10 AM
Fietstocht berichten en beelden
Ik heb vandaag de Wi...Martin van Mourik — 12:43 AM
Uit de media ligfiets nieuws
Wel glasvezel (en a...Gideonaut — 12:03 AM
Uit de media ligfiets nieuws
Volgens mij heb ik...Roepers — 11:08 PM
Voorvork Raptobike
Ik ervaar mn m5 ...JarnoH — 09:20 PM
Uit de media ligfiets nieuws
haha ja toen nog z...Lopopodium — 09:12 PM
Voorvork Raptobike
Beetje off-topic: ...Tijanus — 08:41 PM
Uit de media ligfiets nieuws
haha ja toen nog zak...Gideonaut — 08:06 PM
Uit de media ligfiets nieuws
Dan moet je ook te...Willeke_IGKT — 07:15 PM
High-end M5 CHR van AxelH vanaf €3400
Op marktplaats stond...blokdoorn — 06:14 PM
Voorvork Raptobike
Ik ervaar mn m5 ...blokdoorn — 06:11 PM
Voorvork Raptobike
Beetje off-topic: wa...melle z — 05:51 PM
Voorvork Raptobike
Hoog gewicht komt ...Tijanus — 05:44 PM
Voorvork Raptobike
Maar nee de voorvo...Gideonaut — 04:30 PM
Voorvork Raptobike
Ik vind een Champion...melle z — 04:15 PM
Voorvork Raptobike
Ik ervaar mn m5 ch...GHOOGEN — 03:02 PM