Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flevoracer 28inch
#1
Ongeveer 30 jaar geleden zelf een 28 inch Flevoracer gemaakt toen ik nog in de werkplaats mocht van mijn studie.

Die is een paar jaar later gestolen.
Ik zou nu wel weer eentje willen hebben.

Iemand eentje beschikbaar voor verkoop?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik heb een Gaucho. E...Lopopodium — 12:08 PM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voordat het weer in ...Gideonaut — 10:53 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van d...Willeke_IGKT — 10:18 AM
Milan 4.2
23 tands (100mm) ket...Arend-Jan — 10:13 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
:angel:Gideonaut — 09:47 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voor 2500 euro staat...Hardloper — 09:22 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van de ...ZoefZoef — 07:01 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Wim -de roetsende — 06:26 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
 ........absurde r...Wim -de roetsende — 06:22 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik kende hem niet, o...Bob Hagendijk — 11:55 PM
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik heb het probleem ...rolrek — 11:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...omdat ik toch n...365cycle — 10:21 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik ben vandaag wel e...Jeroen S — 08:44 PM
Medeliggers onderweg
Afgelopen zondag kwa...Hardloper — 07:39 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Epoxy is natuurl...arnovelo — 06:12 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Als je toch op h...arnovelo — 06:04 PM
Medeliggers onderweg
Gisteren op de Ibisw...Hoekie — 03:33 PM