Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spel M5 Carbon High racer
#1
Ik ben op zoek naar een M5 Carbon highracer. Also interested tail fairing. 
Antwoord }
Bedankt door:
#2
(16-Mar-2024, 02:52 PM)Stalthy schreef: Ik ben op zoek naar een M5 Carbon highracer. Also interested tail fairing. 

http://www.m5-ligfietsen.nl/site/NL/Mode...igh_Racer/  Big Grin Wink
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...2906628-m5
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#4
Welkom bendijkema,
Leuk dat je eerste post een ander helpt.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik heb een Gaucho. E...Lopopodium — 12:08 PM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voordat het weer in ...Gideonaut — 10:53 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van d...Willeke_IGKT — 10:18 AM
Milan 4.2
23 tands (100mm) ket...Arend-Jan — 10:13 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
:angel:Gideonaut — 09:47 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voor 2500 euro staat...Hardloper — 09:22 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van de ...ZoefZoef — 07:01 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Wim -de roetsende — 06:26 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
 ........absurde r...Wim -de roetsende — 06:22 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik kende hem niet, o...Bob Hagendijk — 11:55 PM
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik heb het probleem ...rolrek — 11:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...omdat ik toch n...365cycle — 10:21 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik ben vandaag wel e...Jeroen S — 08:44 PM
Medeliggers onderweg
Afgelopen zondag kwa...Hardloper — 07:39 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Epoxy is natuurl...arnovelo — 06:12 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Als je toch op h...arnovelo — 06:04 PM
Medeliggers onderweg
Gisteren op de Ibisw...Hoekie — 03:33 PM