|
Wintertraining Alkmaar 9 februari 2025
|
Berichten: 47
Topics: 8
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 341
79 x bedankt in 29 berichten
Mocht je nou de training van 26 januari in Sloten gemist hebben, is er nu een nieuwe kans.
Op zondag 9 februari is de tweede van de wintertrainingen.
Deze keer starten we op de Wielerbaan in Alkmaar.
https://ligfiets.net/events/4696
Deelnemers en publiek zijn van harte welkom.
Heb je nog geen "baan"ervaring, ook dan ben je van harte welkom. Voor uitleg/instructies mag je mij ter plaatse aanspreken.
Groetjes en tot de 9de
Berichten: 7.448
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3517
10919 x bedankt in 5196 berichten
En op 6 april in Apeldoorn.
Als ik kan, dan kom ik.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4573
5279 x bedankt in 3446 berichten
Lijkt me echt harstikke leuk om mee te doen. Maar het is gewoon een heel eind voor mij al die binnen banen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 2.992
Topics: 82
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 44863
4644 x bedankt in 1984 berichten
En heeft iedereen voor wie dit interessant is dit in de agenda?
Ik ga zeker de baan niet op maar hoop wel die kant uit te fietsen.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15401
12136 x bedankt in 5708 berichten
Gezellig, zie je morgen dan!
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15401
12136 x bedankt in 5708 berichten
Nou... weer een ervaring rijker! Maar racen op de zo'n korte kombaan is dus blijkbaar niets voor mij. Ik word er duizelig van. Toeschouwen was echter ook leuk
Jullie zien me niet op de baan in Apeldoorn, maar ik hoorde dat er buiten in Sloten alweer wat gaat gebeuren en mogelijk ook weer in Nieuwegein, dus tot daar!
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 874
Topics: 34
Lid sinds: Aug 2018
Bedankt: 421
1003 x bedankt in 412 berichten
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Berichten: 468
Topics: 25
Lid sinds: Mar 2024
Bedankt: 2113
1193 x bedankt in 462 berichten
(31-Jan-2025, 05:42 PM)Hardloper schreef: Lijkt me echt harstikke leuk om mee te doen. Maar het is gewoon een heel eind voor mij al die binnen banen.
180km enkele rit kan nog nèt ben ik dit weekend achter gekomen, haha (niet aan te raden though)
Serieuzer: Apeldoorn is dichterbij voor jou toch?
Ik fiets na afloop in ieder geval naar Nijmegen
Berichten: 920
Topics: 49
Lid sinds: Sep 2021
Bedankt: 1249
2714 x bedankt in 871 berichten
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4573
5279 x bedankt in 3446 berichten
(10-Feb-2025, 06:35 PM)Boyd Maduro schreef: (31-Jan-2025, 05:42 PM)Hardloper schreef: Lijkt me echt harstikke leuk om mee te doen. Maar het is gewoon een heel eind voor mij al die binnen banen.
180km enkele rit kan nog nèt ben ik dit weekend achter gekomen, haha (niet aan te raden though)
Serieuzer: Apeldoorn is dichterbij voor jou toch?
Ik fiets na afloop in ieder geval naar Nijmegen
Ik ben wel niet gewend om zover te fietsen hè. Maar ik had gisteren ook een lekker diner in een interessante restaurant. Ik had een vriendin die 50 is geworden en mezelf goed verwend. Dus had sowieso niet gekund
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 468
Topics: 25
Lid sinds: Mar 2024
Bedankt: 2113
1193 x bedankt in 462 berichten
(10-Feb-2025, 07:14 PM)Hardloper schreef: (10-Feb-2025, 06:35 PM)Boyd Maduro schreef: (31-Jan-2025, 05:42 PM)Hardloper schreef: Lijkt me echt harstikke leuk om mee te doen. Maar het is gewoon een heel eind voor mij al die binnen banen.
180km enkele rit kan nog nèt ben ik dit weekend achter gekomen, haha (niet aan te raden though)
Serieuzer: Apeldoorn is dichterbij voor jou toch?
Ik fiets na afloop in ieder geval naar Nijmegen
Ik ben wel niet gewend om zover te fietsen hè. Maar ik had gisteren ook een lekker diner in een interessante restaurant. Ik had een vriendin die 50 is geworden en mezelf goed verwend. Dus had sowieso niet gekund
 nee, was grapje (vandaar de "serieuzer:..." Om het eind van de grap aan te duiden)
Hoe ver is Apeldoorn voor jou? Zelf probeer ik altijd de dag van tevoren zoveel als praktisch in de buurt te komen. Mijn ervaring leert dat het terug rollen misschien wel lang duurt maar dat ik wel aan kom maar dat moet ook voor mij echt niet veel meer dan 100km worden. 3-4 uur is toch wel een beetje de max die ik er na zo'n race nog mee bezig wil zijn. Met minder ervaring met lange tochten is dat natuurlijk minder
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4573
5279 x bedankt in 3446 berichten
Apeldoorn zal 3 a 4 uur enkele reis zijn op dit moment
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|