Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht: Nazca Gaucho
#1
Hallo,

Ik ben op zoek naar een Nazca Gaucho tour. Bij voorkeur met bovenstuur, maar onderstuur zou ook een optie kunnen zijn. Dus mocht iemand er een hebben staan en er afstand van willen doen, dan zou ik graag met die persoon in contact komen.

Bert
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
Ik heb er nog een gaucho met bovenstuur staan die eigenlijk alleen nog maar stof verzameld sinds ik een m5 chr heb. Hij mag wel weg, alhoewel n-1 pijn doet.. Ik heb hem omgebouwd naar 1x12 en ermee in schotland gefietst. Zou eventueel weer teruggebouwd kunnen naar 3x9 met dualdrive wat er origineel op zat.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
Dat klinkt interessant. Dat n-1 pijn doet begrijp ik volledig. Ik ben juist op zoek naar een maatje voor mijn CHR.  Big Grin
Ik stuur je even een PB-tje.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#4
@broxtor

https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...cho-9speed
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
Bedankt voor de tip! Maar ik inmiddels voorzien.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik heb een Gaucho. E...Lopopodium — 12:08 PM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voordat het weer in ...Gideonaut — 10:53 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van d...Willeke_IGKT — 10:18 AM
Milan 4.2
23 tands (100mm) ket...Arend-Jan — 10:13 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
:angel:Gideonaut — 09:47 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voor 2500 euro staat...Hardloper — 09:22 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van de ...ZoefZoef — 07:01 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Wim -de roetsende — 06:26 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
 ........absurde r...Wim -de roetsende — 06:22 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik kende hem niet, o...Bob Hagendijk — 11:55 PM
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik heb het probleem ...rolrek — 11:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...omdat ik toch n...365cycle — 10:21 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik ben vandaag wel e...Jeroen S — 08:44 PM
Medeliggers onderweg
Afgelopen zondag kwa...Hardloper — 07:39 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Epoxy is natuurl...arnovelo — 06:12 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Als je toch op h...arnovelo — 06:04 PM
Medeliggers onderweg
Gisteren op de Ibisw...Hoekie — 03:33 PM