|
Milan 4.2
|
Berichten: 766
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 388
2591 x bedankt in 769 berichten
21-Jun-2026, 01:46 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-Jun-2026, 03:39 PM door Arend-Jan.)
Leuk lamineerklusje...
![[Afbeelding: IMG-20260621-133419-C.jpg]](https://i.ibb.co/HTH8nZvb/IMG-20260621-133419-C.jpg)
En de kritische  maar minstens even schattige  QC inspectie
[/url][url=https://ibb.co/vtbDtp1]
Berichten: 2.993
Topics: 82
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 44908
4646 x bedankt in 1984 berichten
21-Jun-2026, 02:49 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-Jun-2026, 02:51 PM door Willeke_IGKT.)
(21-Jun-2026, 01:46 PM)Arend-Jan schreef: Leuk lamineerklusje...
https://i.ibb.co/6RrK2R78/IMG-20260621-133419-C.jpg
QC inspectie
https://i.ibb.co/bjFk5Gkk/IMG-20260621-133707.jpg
Het kan aan mijn connectie liggen maar ik zie de foto's niet. Iets met toestemming.
De oudere foto's komen wel gewoon door.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Berichten: 766
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 388
2591 x bedankt in 769 berichten
Bedankt, weet niet waar het mis ging, maar nu zou het wel moeten werken..?
Berichten: 2.993
Topics: 82
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 44908
4646 x bedankt in 1984 berichten
Nu wel te zien en die tweede foto is niet alleen schattig maar geeft ook interesse aan en ik denk dat zij vooral achterin komt.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Berichten: 7.454
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3520
10929 x bedankt in 5201 berichten
21-Jun-2026, 05:24 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-Jun-2026, 05:24 PM door Wim -de roetsende.)
(21-Jun-2026, 03:29 PM)Arend-Jan schreef: Bedankt, weet niet waar het mis ging, maar nu zou het wel moeten werken..?
Ik zie de foto's nog steeds niet.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 76
Topics: 0
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 420
189 x bedankt in 76 berichten
(21-Jun-2026, 05:24 PM)Wim -de roetsende schreef: (21-Jun-2026, 03:29 PM)Arend-Jan schreef: Bedankt, weet niet waar het mis ging, maar nu zou het wel moeten werken..?
Ik zie de foto's nog steeds niet.
Klopt Wim, ik kan ze ook niet zien, er is registratie vereist volgens de tekst.............
Huidige fietsen: Trek Emonda, Surly Midnight Special, Batavus Professional 1978, Quattrovelo 42
Berichten: 766
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 388
2591 x bedankt in 769 berichten
22-Jun-2026, 10:37 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-Jun-2026, 10:37 AM door Arend-Jan.)
Even kijken of dit werkt.
De schattigste kwaliteitsinspectie ooit:
Berichten: 7.128
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15405
12144 x bedankt in 5710 berichten
Anonimised by Milan 4.2
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 2.553
Topics: 15
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 1346
5043 x bedankt in 2393 berichten
Mooi als ze mee komen kijken. Hier is wel de ervaring dat een roze fase gevolgd werd door zeer resolute alles behalve roze fase.
Berichten: 766
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 388
2591 x bedankt in 769 berichten
Update bij de buren
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1899737
Montagepunten voor de achtervering zitten er nu heel veel beter in, heb weer wat onderdelen gemaakt en ben langs vm.nl gereden voor kettingbuis en twee nieuwe kettingrollen.
Berichten: 2.553
Topics: 15
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 1346
5043 x bedankt in 2393 berichten
Het is een enorme klus maar stapje voor stapje kom je er wel. Steeds weer een nieuwe stap vooruit.
Berichten: 766
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 388
2591 x bedankt in 769 berichten
Jaaaaa, dit is cool, ik kan nu dus thuis zelf draadfrezen.
De luchtshocks hebben M28x1 draad, en ga daar maar eens een tapje voor zoeken..
Maar, als je dan toch een CNC hebt staan, dan kan je ook schroefdraad snijden!
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1899886
|
Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|