2 uren geleden
Zoals in een ander topic te lezen ben ik recht expres aangereden door een automobilist. Deze is doorgereden.
In het juridische proces merkt ik hoe belangrijk beelden zijn.
Ik wil hiervoor een dasham aanschaffen en laten inbouwen, maar weet niet welk model.
Wat ik tot nu toe bedacht heb:
Een motor dashcam, zodat deze waterdicht en enigszins aerodynamisch is.
Een singel channel systeem, alleen beelden van voren zijn genoeg.
Ik zie cilindervormige camerasystemen. Deze zou mooi in de voorkant van een velomobiel ingebouwd kunnen worden.
(Het gaat me om het model; inbouwen wordt voor me gedaan, dus daar hoeft geen advies over.)
Ik zie dat een dashcam hier in oude topics wel genoemd wordt, maar dit gaat over jaren oude modellen.
Graag een passend advies; het liefst met ervaring. Ik zie deze:
DDPAI Ranger – compacte 4K single camera
Is dit iets?
Niels, beeldvormer, van der Wal
In het juridische proces merkt ik hoe belangrijk beelden zijn.
Ik wil hiervoor een dasham aanschaffen en laten inbouwen, maar weet niet welk model.
Wat ik tot nu toe bedacht heb:
Een motor dashcam, zodat deze waterdicht en enigszins aerodynamisch is.
Een singel channel systeem, alleen beelden van voren zijn genoeg.
Ik zie cilindervormige camerasystemen. Deze zou mooi in de voorkant van een velomobiel ingebouwd kunnen worden.
(Het gaat me om het model; inbouwen wordt voor me gedaan, dus daar hoeft geen advies over.)
Ik zie dat een dashcam hier in oude topics wel genoemd wordt, maar dit gaat over jaren oude modellen.
Graag een passend advies; het liefst met ervaring. Ik zie deze:
DDPAI Ranger – compacte 4K single camera
Is dit iets?
Niels, beeldvormer, van der Wal
De verrijking zit in de beperking
Zelfbouw, M5blueglide, M5 lowrace (crmo), M5 lowracer (carbon), Quest 20", Quest 26", M5 Medium racer (prototype) Quest 26" (carbon), M5 Medium racer, DF, Snoek
Zelfbouw, M5blueglide, M5 lowrace (crmo), M5 lowracer (carbon), Quest 20", Quest 26", M5 Medium racer (prototype) Quest 26" (carbon), M5 Medium racer, DF, Snoek