Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Maximumsnelheid fietsers
#27
(03-Aug-2023, 06:12 PM)Joop99 schreef: Een ander plaatje gaf maximum snelheid van 60km/u, dan mag je met je velomobiel niet harder, andere fietsen een beetje academisch als je het mij vraagt. 

Dat is een bord met een adviessnelheid van 60 km per uur.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#28
Ik liep vandaag ergens en had iets van ik pak lekker de auto weg voor dit stuk. Maar mag je buiten de bouwde kom op de openbare weg?? Er is een bepaalde traject waarbij ik twijfel wat beter is, het fietspad of de openbare weg. Maar helaas wil ik hier wegens privacy redenen niet openbaar delen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#29
(03-Aug-2023, 06:12 PM)Joop99 schreef: De eerste is de maat. Ben je smaller dan 75cm dan gelden alle regels voor fietsers. Ben je breder dan 75cm dan moet je de verbodsborden volgen, de gebodsborden niet altijd. 

Borden, aan de rechterkant van de weg, gelden voor alle weggebruikers. Dit heeft werkelijk niets te maken met een breedte. Het enige kan zijn dat een onderbord bepaald dat bepaalde voertuigen zijn uitgezonderd, of dat het bord uitsluitend is bedoeld voor bepaalde voertuigen.

Art 5 Rvv 90 lid 4.
Bestuurders van fietsen op meer dan twee wielen die met inbegrip van de lading breder zijn dan 0,75 meter en van fietsen met aanhangwagen die met inbegrip van de lading breder zijn dan 0,75 meter mogen de rijbaan gebruiken.


Dat is de reden dat velomobielen de rijbaan mogen gebruiken, als ze aan de voorwaarden voldoen.

(03-Aug-2023, 06:12 PM)Joop99 schreef: De snelheid die je mag rijden wordt bepaald door het bord wat rechts van de weg, waarop je rijd, staat. Dus er was een plaatje met een bord van 20km/u, dan mag je daar maximaal 26km/u rijden, dwz 20km/u plus die beruchte 6km/u voor onzekerheid snelheidsmeters (volgens mij is dat een percentage van 5%, dus 21km/u).


Ook deze redenering kom ik vaker tegen. Het  feit dat je niet eerder beboet wordt, maakt het nog niet legaal. Motorrijders worden niet meer beboet als ze, in een file, tussen de rijen doorrijden. Maar het is nog steeds illegaal. Je mag niet harder dan 20 km/h bij een A1 bord met 20 erop. Je wordt pas beboet bij 26 km/h.

(03-Aug-2023, 06:12 PM)Joop99 schreef: Staat dat bord rechts van het fietspad, dan mogen bestuurders die gebruik maken van dat fietspad niet harder dan 30km/u, de auto's op de rijbaan mogen dan de snelheid rijden die daar is toegestaan (50, 70, 80 of nog erger). 


Dit is volkomen onzin. Een bord is voor de gehele weg. Het is mogelijk om een bord slechts te laten gelden voor een rijbaan, maar dan moet dat boven deze rijbaan aangebracht zijn. Omdat een fietspad geen rijbaan is, is het ook niet mogelijk om een bord specifiek voor alleen het fietspad te laten gelden.

(03-Aug-2023, 06:12 PM)Joop99 schreef: Je rijd een dorp binnen, daar wordt de weg gedeeld met auto's en andere bestuurders, het bord rechts van de weg is geldig. Meestal 50km/u.

Helaas, ook hier weer niet juist. Het 50-bord bij de aanvang van een bebouwde kom is mij al lange tijd een doorn in het oog. Het leidt ertoe dat mensen het bovenstaande denken. Het bord is slechts geldig tot de eerstvolgende kruising, zoals alle borden (behalve trajectborden zoals zone-borden en bebouwde kom borden). Er is géén snelheidslimiet binnen de bebouwde kom voor fietsers. Wel moet je je houden aan de maximumsnelheidsborden als fietser. Dus bij het binnenrijden van de bebouwde kom, met een 50-bord moet je <= 50 km/h tot de eerste kruising. Daarna ben je vrij als fietser. Wel mag je niet zodanig rijden dat je andere verkeersdeelnemers in gevaar brengt.
Antwoord }
Bedankt door:
#30
(03-Aug-2023, 06:12 PM)Joop99 schreef: Gebruik wel je verstand bij het kiezen van een rijbaan. Bij 50km/u is het verschil nog niet groot, bij 80km/u zit je minder prettig om het maar zo te zeggen. Harder, no way.

Hogere snelheidslimieten vind je in Nederland enkel op autowegen en autosnelwegen waar je enkel met motorvoertuigen (die minstens x km/u kunnen een mogen rijden) mag komen. Dat is daarmee sowieso geen probleem.

Citaat:De snelheidsmeter die je misschien wel hebt geldt niet omdat deze niet officieel is geijkt en kan dus niet doorgaan als een snelheidsmeter gelijk in een motorvoertuig.

Ook de snelheidsmeter in een motorvoertuig is niet geijkt. Ze zijn er zelfs berucht om een afwijking van meerdere procenten te hebben. Een autoband slijt ook meerdere millimeters in zijn leven, dat scheelt ook een paar procent.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#31
Citaat:De snelheidsmeter die je misschien wel hebt geldt niet omdat deze niet officieel is geijkt en kan dus niet doorgaan als een snelheidsmeter gelijk in een motorvoertuig.

Ook de snelheidsmeter in een motorvoertuig is niet geijkt. Ze zijn er zelfs berucht om een afwijking van meerdere procenten te hebben. Een autoband slijt ook meerdere millimeters in zijn leven, dat scheelt ook een paar procent.
[/quote]

Een snelheidsmeter op een fiets is niet verplicht. Kun je dan wel beboet worden voor te hard rijden? Je kan het nl niet weten. Gebeurd dit wel eens?
Ik kan me wel wat voorstellen bij een boete voor roekeloos verkeersgedrag, wat volgens mij ter beoordeling van oom agent is.

Overigens vind ik het een goed steven om 30 als richtsnelheid in de bebouwde kom aan te houden; ook als de weg uitnodigt tot harder.

Niels, 30+, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , Bacchus
#32
In België las ik iets van dat je op zogenaamde hazen paden niet harder mag dan x aantal km per uur. Daar zijn wel mensen beboet van zover ik begreep. Daarom is er een snoek te koop gekomen in Antwerpen. Hij vond het geen doen om aan de snelheidslimiet te houden met die bike

https://www.quest.nl/tech/vervoer/a25585...rd-rijden/#
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#33
(03-Aug-2023, 07:35 PM)Niels van der Wal schreef: Een snelheidsmeter op een fiets is niet verplicht. Kun je dan wel beboet worden voor te hard rijden?


365Cycle en ik zijn het daarover niet eens. Mijn mening is van wel, omdat je ook beboet kunt worden voor het parkeren op een betaald parkeerplek tijdens koopavond. En je auto is niet uitgerust met een koopavondsensor. Tenminste ik heb er nooit een gezien. Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Roepers
#34
Als ik het goed begrepen heb van Quatrovelootje (Rijkswachter te België) mag je op de jaagpaden langs de kanalen niet harder dan 30.
Dit is om de onderlinge snelheidverschillen niet te groot te laten worden.
Het resulteert ook in minder "wielrenners met onterechte Tour de France allures" op de jaagpaden.
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bacchus
#35
Alleen wordt dat ook gehandhaafd op de jaagpaden?
Op snelheid kan dat niet, dus zal dat dan op basis van 'gevaarlijk' gedrag zijn?!

Het wordt gewoon tijd voor aparte snel/doorrij paden of bestaande wegen aanpassen voor 30+ fietsverkeer. Dan heb je dit geneuzel niet.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bacchus
#36
(03-Aug-2023, 08:18 PM)TvWijk schreef: Als ik het goed begrepen heb van Quatrovelootje (Rijkswachter te België) mag je op de jaagpaden langs de kanalen niet harder dan 30.


(03-Aug-2023, 09:32 PM)Hoekie schreef: Alleen wordt dat ook gehandhaafd op de jaagpaden?

Wij reden aan het begin van de zomer langs het kanaal van Mechelen naar Leuven. Met onze kruissnelheid van iets onder de dertig kwamen er genoeg speed-pedelecs langsgevlogen. Overigens qua veiligheid volkomen verantwoord. Maar dat suggereert niet dat er echt een kans is dat je daar een betekenisvolle boete voor kan krijgen.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#37
(03-Aug-2023, 08:13 PM)datakneder schreef:
(03-Aug-2023, 07:35 PM)Niels van der Wal schreef: Een snelheidsmeter op een fiets is niet verplicht. Kun je dan wel beboet worden voor te hard rijden?


365Cycle en ik zijn het daarover niet eens. Mijn mening is van wel, omdat je ook beboet kunt worden voor het parkeren op een betaald parkeerplek tijdens koopavond. En je auto is niet uitgerust met een koopavondsensor. Tenminste ik heb er nooit een gezien. Big Grin

Deze vergelijking gaat mank. Als verantwoordelijk bestuurder heb je ogen waarmee je het verbodsbord kunt lezen. Je kan alleen beboet worden als dit bord leesbaar geplaatst is. Als verantwoordelijk fietser heb je geen ingebouwde snelheidsmeter. Je kan dus niet beboet worden omdat er geen manier is om de snelheid te weten. (Ik heb geen snelheidssensor; althans, niet dat ik weet.) Undecided 

Niels, sensor, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#38
(04-Aug-2023, 08:33 AM)Niels van der Wal schreef: Deze vergelijking gaat mank. Als verantwoordelijk bestuurder heb je ogen waarmee je het verbodsbord kunt lezen. Je kan alleen beboet worden als dit bord leesbaar geplaatst is. Als verantwoordelijk fietser heb je geen ingebouwde snelheidsmeter. Je kan dus niet beboet worden omdat er geen manier is om de snelheid te weten. (Ik heb geen snelheidssensor; althans, niet dat ik weet.) Undecided 

Niels, sensor, van der Wal

Het gaat er niet om of je het bord kunt lezen. Je moet tenslotte ook het bord A1 (Maximumsnelheid lezen). Het gaat erom dat ik met een beperking te maken heb, waar ik geen apparaat in mijn voertuig voor heb om te checken of ik aan die beperking voldoe.

Ik rijd Tietjerksteradeel binnen en zie een bord dat ik betaald moet parkeren op koopavond. Maar hoe moet ik weten of het vandaag koopavond is in Tietjerksteradeel? Daar heb ik geen meter voor in mijn auto. Als ik een bord 30 tegenkom in Tietjerksteradeel dan kan ik in mijn auto zien of ik harder dan 30 rijdt en heb ik dus een apparaat in mijn voertuig dat mij helpt me aan de beperking te houden.

Volgens jouw redenering mag je op de fiets wel te hard rijden omdat zo'n meter op de fiets ontbreekt. Dan mag je ook onbetaald parkeren (met de auto) omdat ik niet kan weten wanneer het koopavond is, omdat ik daarvoor ook geen 'meter' heb.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#39
[/quote]

Het gaat er niet om of je het bord kunt lezen. Je moet tenslotte ook het bord A1 (Maximumsnelheid lezen). Het gaat erom dat ik met een beperking te maken heb, waar ik geen apparaat in mijn voertuig voor heb om te checken of ik aan die beperking voldoe.

Ik rijd Tietjerksteradeel binnen en zie een bord dat ik betaald moet parkeren op koopavond. Maar hoe moet ik weten of het vandaag koopavond is in Tietjerksteradeel? Daar heb ik geen meter voor in mijn auto. Als ik een bord 30 tegenkom in Tietjerksteradeel dan kan ik in mijn auto zien of ik harder dan 30 rijdt en heb ik dus een apparaat in mijn voertuig dat mij helpt me aan de beperking te houden.

Volgens jouw redenering mag je op de fiets wel te hard rijden omdat zo'n meter op de fiets ontbreekt. Dan mag je ook onbetaald parkeren (met de auto) omdat ik niet kan weten wanneer het koopavond is, omdat ik daarvoor ook geen 'meter' heb.
[/quote]

Waarschijnlijk is het verplicht de dag/tijd van een koopavond op een onderbord aan te geven. Ik vermoed per zone of gebied. Wordt aan die verplichting niet voldaan, dan maak je terecht bezwaar. Oftewel: staat er bij het binnenrijden van Tietjerksteradeel een zichtbaar onderbord of is er een onderbord op de plek waar betaald parkeren begint?

Niels, vrij, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#40
Dit wordt mijns inziens zo'n woorden-discussie.

Bij mijn weten is het gewoon een ongeschreven regel om je enigszins aan de snelheid te houden die op de borden staat.

Iedere fietser weet met of zonder snelheidsmeter echt wel of hij ongeveer 20, 30 of 40km/u rijdt.

Op wegen waar de maximumsnelheid 30km/u is, is het meestal ook onverstandig om veel harder te gaan rijden. Indien het qua veiligheid geen enkel probleem is om daar 40km/u te gaan fietsen, dan vermoed ik dat je daar ook niet snel een bekeuring zult krijgen vanwege een snelheidsovertreding.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bacchus
#41
(04-Aug-2023, 09:38 AM)Wim -de roetsende schreef: Dit wordt mijns inziens zo'n woorden-discussie.

Bij mijn weten is het gewoon een ongeschreven regel om je enigszins aan de snelheid te houden die op de borden staat.

Iedere fietser weet met of zonder snelheidsmeter echt wel of hij ongeveer 20, 30 of 40km/u rijdt.

Op wegen waar de maximumsnelheid 30km/u is, is het meestal ook onverstandig om veel harder te gaan rijden. Indien het qua veiligheid geen enkel probleem is om daar 40km/u te gaan fietsen, dan vermoed ik dat je daar ook niet snel een bekeuring zult krijgen vanwege een snelheidsovertreding.

Ik weet niet wat je bedoeld met 'woorden-discussie'. Maar laten we daar niet een discussie over starten Wink 

Het gaat mijns inziens hier over wat de regels voorschrijven en niet over wat 'goed' is om te doen.

En ik heb een groot probleem met ongeschreven regels. Staat dat ook vermeld op de bekeuring: "Beboet wegens ongeschreven regel 3.a."? Ik woon in Duitsland en probeer me aan de verkeersregels te houden. Daarvoor ben ik aangewezen op de StVO (Duitse verkeersregels). Hoe moet ik als buitenlander op de hoogte zijn van ongeschreven regels in Duitsland?

Voor zover ik je ken ben je een pragmatisch persoon. En ik zal toegeven dat het zoeken wordt naar een speld in een hooiberg om iemand te vinden die bekeurd is voor het overtreden van de maximumsnelheid op een A1-bord. En zelfs als je die persoon vindt, is het de vraag of het ook bij de rechter standgehouden heeft.

Deze discussie gaat volgens mij over of het hypothetisch mogelijk is dat een rechter je uiteindelijk zou veroordelen tot het betalen van een boete voor het overtreden van de maximumsnelheid (A1).

Dit zal voor 95% van de lezers een totaal niet-boeiende discussie zijn, maar zolang er mensen standpunten naar voren brengen, ben ik blij omdat ik daarmee mijn standpunten kan controleren op validiteit.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#42
(04-Aug-2023, 09:38 AM)Wim -de roetsende schreef: Dit wordt mijns inziens zo'n woorden-discussie.

Bij mijn weten is het gewoon een ongeschreven regel om je enigszins aan de snelheid te houden die op de borden staat.

Iedere fietser weet met of zonder snelheidsmeter echt wel of hij ongeveer 20, 30 of 40km/u rijdt.

Op wegen waar de maximumsnelheid 30km/u is, is het meestal ook onverstandig om veel harder te gaan rijden. Indien het qua veiligheid geen enkel probleem is om daar 40km/u te gaan fietsen, dan vermoed ik dat je daar ook niet snel een bekeuring zult krijgen vanwege een snelheidsovertreding.

Dit is een discussie over de letter van de wet; wat je beschrijft is de geest van de wet.
Als in de geest van de wet iets voor jou veilig is, maar een handhaver vindt van niet en schrijft een boete uit, dan kijk je naar de letter van de wet.

Niels, ongeletterd, van der wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#43
De regel is gewoon geschreven. Dat je geen snelheidsmeter hebt ontslaat je niet van je aan de limiet te houden, net zoals het niet hebben van een horloge je niet ontslaat van je aan tijdslimieten op bv onderborden te houden of het niet hebben van een weegschaal of meetlat je ontslaat van je aan C17/C18/C19/C20/C21 te houden.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
#44
(03-Aug-2023, 06:21 PM)Hardloper schreef: Ik liep vandaag ergens en had iets van ik pak lekker de auto weg voor dit stuk. Maar mag je buiten de bouwde kom op de openbare weg?? Er is een bepaalde traject waarbij ik twijfel wat beter is, het fietspad of de openbare weg. Maar helaas wil ik hier wegens privacy redenen niet openbaar delen.

Openbare weg= rijbaan in jouw verhaal?

Met wat? 3/4-wiel fiets breder dan 75cm terwijl er ook een 'verplicht' fietspad is? > Ja, dan mag je nog steeds op de rijbaan. Aso gedrag van automobilisten is echter plenty aanwezig. Politie snapt het ook niet altijd.
Antwoord }
Bedankt door:
#45
Ik ga denk ik even een cup-a-soup cuisineren.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
#46
PietV is niet voor niets verwijderd van dit forum.
Hij heeft hier zijn beklag over gedaan op het forum van ligfiets.net
Nu krijgt hij een plek terug in de discussie op dit forum via een ander forumlid.



Ik vind dit grensoverschrijdend gedrag; iemand die zich presenteert als voormalig officier van justitie moet snappen dat dit niet passend is.



Prima als hij meeleest en als hij je voorziet van inhoudelijk commentaar. Wel het verzoek dit niet door te zetten naar dit forum.

Niels

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
#47
(03-Aug-2023, 06:46 PM)Bacchus schreef:
(03-Aug-2023, 06:12 PM)Joop99 schreef: Gebruik wel je verstand bij het kiezen van een rijbaan. Bij 50km/u is het verschil nog niet groot, bij 80km/u zit je minder prettig om het maar zo te zeggen. Harder, no way.

Hogere snelheidslimieten vind je in Nederland enkel op autowegen en autosnelwegen waar je enkel met motorvoertuigen (die minstens x km/u kunnen een mogen rijden) mag komen. Dat is daarmee sowieso geen probleem.
Vertel dat even aan de automobilisten, ben op een 60km/u weg regelmatig gepasseerd met 100km/u.

Citaat:De snelheidsmeter die je misschien wel hebt geldt niet omdat deze niet officieel is geijkt en kan dus niet doorgaan als een snelheidsmeter gelijk in een motorvoertuig.

Ook de snelheidsmeter in een motorvoertuig is niet geijkt. Ze zijn er zelfs berucht om een afwijking van meerdere procenten te hebben. Een autoband slijt ook meerdere millimeters in zijn leven, dat scheelt ook een paar procent.
[/quote]  Zo staat het niet in de eisen, maar ja, wie ben ik hé.

Okay, de rest gelezen. Zucht..... Doh Lezen mensen, vak apart tegenwoordig. Angel  Voor de rest sluit ik mij aan bij die cup-of-soup.
e-Orca 0099, ICE Adventure HD
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#48
(03-Aug-2023, 08:18 PM)TvWijk schreef: Als ik het goed begrepen heb van Quatrovelootje (Rijkswachter te België) mag je op de jaagpaden langs de kanalen niet harder dan 30.
Dit is om de onderlinge snelheidverschillen niet te groot te laten worden.
Het resulteert ook in minder "wielrenners met onterechte Tour de France allures" op de jaagpaden.

Oei, "Rijkswachter" ???? Die bestaat al sinds 2002 niet meer in België, de Rijkswacht ! 

Het klopt dat op de jaagpaden in België de snelheid nog altijd is beperkt tot 30 km/u. Tot voor kort mochten Speedpedelecs enkel rijden op die stukken jaagpaden waar die categorie (bromfiets klasse P) op de onderborden stonden vermeld. Sinds deze zomer zijn ze echter op alle jaagpaden toegelaten maar dienen ze zich nog steeds aan die 30 km/u te houden (in theorie althans). 

Itt wat Ton beweert leidt die oude wetgeving (het KB dateert al van 1950) niet tot minder conflicten op de jaagpaden, aangezien er nergens gehandhaafd wordt. Meutes wielertoeristen blijven zich als snelheidspeletons gedragen en ook de Speed Pedelecs die niet harder dan 30 km/u fietsen, kun je op 1 hand tellen. Ons land kennende zal er pas gehandhaafd worden als er zich voldoende incidenten voor hebben gedaan ....
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Quattrovelo #66 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 (2023)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#49
En toch, toch denk ik dat een rechter niet meegaat in je verweer dat je velomobiel een gehandicaptenvoertuig is als je daarmee een voetgangerszone gaat rijden en een boa of agent je daarvoor bekeurd.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#50
(04-Aug-2023, 05:40 PM)Niels van der Wal schreef:
PietV is niet voor niets verwijderd van dit forum.
Hij heeft hier zijn beklag over gedaan op het forum van ligfiets.net
Nu krijgt hij een plek terug in de discussie op dit forum via een ander forumlid.



Ik vind dit grensoverschrijdend gedrag; iemand die zich presenteert als voormalig officier van justitie moet snappen dat dit niet passend is.



Prima als hij meeleest en als hij je voorziet van inhoudelijk commentaar. Wel het verzoek dit niet door te zetten naar dit forum.

En van mij het verzoek om dit wel door te zetten.  Zolang het gewoon allemaal inhoudelijk is, zie ik het probleem niet.
Ik zie niets dat grensoverschrijdend is. Bovendien heb ik een hekel aan censuur en zo zie ik het bannen van personen.
Antwoord }
Bedankt door:
#51
(04-Aug-2023, 05:40 PM)Niels van der Wal schreef:
PietV is niet voor niets verwijderd van dit forum.
Hij heeft hier zijn beklag over gedaan op het forum van ligfiets.net
Nu krijgt hij een plek terug in de discussie op dit forum via een ander forumlid.

Ik vind dit grensoverschrijdend gedrag; iemand die zich presenteert als voormalig officier van justitie moet snappen dat dit niet passend is.

Prima als hij meeleest en als hij je voorziet van inhoudelijk commentaar. Wel het verzoek dit niet door te zetten naar dit forum.

Niels


Bij twijfel niet doen, maar soms toch een keer.

Ik vond het inhoudelijk een goede reactie. Los van de persoon.

Het was de eerste én tevens laatste keer.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie
#52
Ik stel voor dat we bij berichten van gebande forumleden contact zoeken met een mod voordat deze geplaatst worden.
Het feit dat ik ook al vaker dan eens een bericht heb van hem heb ontvangen met de bedoeling dat dit op het forum moet komen schetst als je het mij vraagt een zorgelijk beeld. Als ik verzocht word ergens te vertrekken laat ik het los, zelfs als dat een paar weken moeite kost. In dit geval zijn we al maanden verder, als het geen jaar is. Het doorplaatsen van berichten maakt dit ongetwijfeld nog moeilijker. Het lijkt mij beter om Piet vooral niet de aandacht te geven waar hij zo naar op zoek is, niet eens voor ons maar vooral voor hem.
Antwoord }


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 17 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Uit de media ligfiets nieuws
De kale versie van d...Willeke_IGKT — 01:11 AM
Voorvork Raptobike
Maar nee de voor...GHOOGEN — 01:10 AM
Fietstocht berichten en beelden
Ik heb vandaag de Wi...Martin van Mourik — 12:43 AM
Uit de media ligfiets nieuws
Wel glasvezel (en a...Gideonaut — 12:03 AM
Uit de media ligfiets nieuws
Volgens mij heb ik...Roepers — 11:08 PM
Voorvork Raptobike
Ik ervaar mn m5 ...JarnoH — 09:20 PM
Uit de media ligfiets nieuws
haha ja toen nog z...Lopopodium — 09:12 PM
Voorvork Raptobike
Beetje off-topic: ...Tijanus — 08:41 PM
Uit de media ligfiets nieuws
haha ja toen nog zak...Gideonaut — 08:06 PM
Uit de media ligfiets nieuws
Dan moet je ook te...Willeke_IGKT — 07:15 PM
High-end M5 CHR van AxelH vanaf €3400
Op marktplaats stond...blokdoorn — 06:14 PM
Voorvork Raptobike
Ik ervaar mn m5 ...blokdoorn — 06:11 PM
Voorvork Raptobike
Beetje off-topic: wa...melle z — 05:51 PM
Voorvork Raptobike
Hoog gewicht komt ...Tijanus — 05:44 PM
Voorvork Raptobike
Maar nee de voorvo...Gideonaut — 04:30 PM
Voorvork Raptobike
Ik vind een Champion...melle z — 04:15 PM
Voorvork Raptobike
Ik ervaar mn m5 ch...GHOOGEN — 03:02 PM