|
Medeliggers onderweg
|
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4572
5279 x bedankt in 3446 berichten
Ik zag een dame op een tadpole trike vandaag. Maar ik was aan het hardlopen aan de andere kant van de weg. Dus er was geen mogelijkheid om te groeten.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15391
12136 x bedankt in 5708 berichten
(26-Oct-2024, 05:01 PM)Veloquest schreef: Edit: hij stuurt nu ineens een foto en daarop zie ik dat het een tuna is met gele kap en wieldeksels. Dat is Peter, zit hier ook op het forum
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 410
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 668
1096 x bedankt in 401 berichten
(27-Oct-2024, 12:17 AM)365cycle schreef: (26-Oct-2024, 05:01 PM)Veloquest schreef: Edit: hij stuurt nu ineens een foto en daarop zie ik dat het een tuna is met gele kap en wieldeksels. Dat is Peter, zit hier ook op het forum
peter heeft zwarte wieldeksels.
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3515
10915 x bedankt in 5192 berichten
(27-Oct-2024, 03:34 AM)Veloquest schreef: (27-Oct-2024, 12:17 AM)365cycle schreef: (26-Oct-2024, 05:01 PM)Veloquest schreef: Edit: hij stuurt nu ineens een foto en daarop zie ik dat het een tuna is met gele kap en wieldeksels. Dat is Peter, zit hier ook op het forum
peter heeft zwarte wieldeksels.
Waar lees je dat de Tuna van hierboven geen zwarte wieldeksels zou hebben?
Er staat dat er sprake is van een gele kap en wieldeksels. De kleur wordt niet genoemd
NB: Ik zou het echter ook zo lezen hoor
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 410
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 668
1096 x bedankt in 401 berichten
Berichten: 654
Topics: 2
Lid sinds: Feb 2023
Bedankt: 21
1104 x bedankt in 590 berichten
Vandaag rond 13.30 uur iemand op een gele tadpole tegengekomen in Harlingen op de Pollendam. We reden elk op de andere kant van de weg. Maar we hebben gegroet en gezwaaid.
Groet,
Tom
Berichten: 2.870
Topics: 90
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3060
3270 x bedankt in 1396 berichten
30-Oct-2024, 05:39 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Oct-2024, 07:06 PM door Roepers.)
Ik reed vandaag op de regenfiets (Sinner Record 20/26) op de Harlingerweg bij Groot Lankum in Franeker en ik zag dat van een mooi huis de ramen gedeeltelijk waren dichtgetimmerd. Toen viel mij op dat onder de dakgoot er een varen groeide. Ik realiseerde mij dat het huis kennelijk nogal verwaarloosd was en toen ineens Toet toet. Ik ging snel naar rechts en daar kwam mij een geheel witte Milan voorbijgesneld. Ik groette, maar daar de berijder onder de racekap zat kon ik niet waarnemen of hij terug groette.
Groeten,
Marco
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15391
12136 x bedankt in 5708 berichten
30-Oct-2024, 07:33 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Oct-2024, 07:34 PM door 365cycle.)
Een witte Milan... wie is dat dan?!
ik weet het, maar dat rijmpje moest ff
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 2.870
Topics: 90
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3060
3270 x bedankt in 1396 berichten
30-Oct-2024, 07:48 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Oct-2024, 07:49 PM door Roepers.)
Ik dacht dat het een Milan was: gesloten wielkasten en duidelijk geen Quest. Wel van Velomobileworld want dat kon ik lezen. Wat blijft erover? Ik dacht de Milan en verder kon ik niets bedenken.
Groet,
Marco
Berichten: 88
Topics: 7
Lid sinds: Aug 2023
Bedankt: 102
181 x bedankt in 83 berichten
Vanmiddag in het halfduister op het fietspad langs de A16 bij Ridderkerk een gele Mango met zomerdakje. Ik kwam je vrolijk toeterend voorbij en heb de racefietsers die jou manmoedig volgden vlot afgeschud.
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15391
12136 x bedankt in 5708 berichten
(30-Oct-2024, 07:48 PM)Roepers schreef: Ik dacht dat het een Milan was: gesloten wielkasten en duidelijk geen Quest. Wel van Velomobileworld want dat kon ik lezen. Wat blijft erover? Ik dacht de Milan en verder kon ik niets bedenken. Bülk en de Alpha 9 serie
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 2.358
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8679
3893 x bedankt in 1803 berichten
01-Nov-2024, 09:36 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Nov-2024, 09:38 PM door Hoekie.)
Vanmiddag bij Zierikzee ontmoet ik Andre de Boer.
Precies bij mijn 'Goes Zierikzee vv' keerpunt.
https://www.google.com/maps/@51.6472335,...FQAw%3D%3D
Verder samen gereden richting Goes, navigeren en kletsen tot Wolphaartsdijk. Was gezellig Andre !
Daarna halve wind naar huis. Lekker. En dat bij maar 11 graden.
Berichten: 2.358
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8679
3893 x bedankt in 1803 berichten
02-Nov-2024, 01:26 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-Nov-2024, 01:39 PM door Hoekie.)
Zicht op de Zeelandbrug. Foto gemaakt door Andre.
Andre had het over veel windmolens met maar twee wieken. Ik snapte het niet tot hij dat met een foto verduidelijkte; één wiek verdwijnt in de mist/nevel en er blijven twee (zichtbare) wieken over. Grappig zodra je 'het ziet'. Foto gemaakt door Andre.
Berichten: 481
Topics: 15
Lid sinds: Feb 2023
Bedankt: 167
913 x bedankt in 450 berichten
Vanmorgen op station Zwolle: een flux onderstuur met bepakking. Niet kunnen groeten want er liepen te veel mensen tussen.
Berichten: 85
Topics: 1
Lid sinds: May 2023
Bedankt: 5
236 x bedankt in 85 berichten
Gisteren tussen Sneek en Jirnsum kwam ik de mysterieuze witte Milan tegen.
randonneur en verzamelaar van tegels zonder spreuken; rijdt sinds april 2023 in een Snoek
Berichten: 1.013
Topics: 51
Lid sinds: May 2022
Bedankt: 9
2438 x bedankt in 948 berichten
Vandaag rond vijf uur langs de schuilenburglaan in Almelo een zwart witte VM bestuurd door een meneer met een petje. Hij reed net langs de Wierdense brug, ik kwam er net vanaf. Volgens mij heeft hij me niet gezien want ik zag geen handje, en ik moest mijn handen aan het stuur houden vanwege de bocht onderaan de brug.
Berichten: 397
Topics: 17
Lid sinds: Oct 2018
Bedankt: 305
709 x bedankt in 275 berichten
Zojuist zag ik in de verte een oranje-,groene velomobiel oorbij stuiven langs de Deventerweg in Zutphen. Te ver weg om te groeten.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Flevotrike - Quatrevelo 375 - Challenge Fujin
Ik heb niet teveel fietsen, ik heb voor elke omstandigheid een voor mij ideale fiets!
Berichten: 410
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 668
1096 x bedankt in 401 berichten
Gister middag kwam ik net buiten dronten een witte mango tegen. En aangezien ik snel door naar vries moest heb ik alleen even naast hem gereden om hoi te zeggen om er daarna weer vandoor te fietsen.
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3515
10915 x bedankt in 5192 berichten
(04-Nov-2024, 07:03 PM)Bob Hagendijk schreef: Vandaag rond vijf uur langs de schuilenburglaan in Almelo een zwart witte VM bestuurd door een meneer met een petje.
Voorkant wit en de achterkant zwart?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 1.013
Topics: 51
Lid sinds: May 2022
Bedankt: 9
2438 x bedankt in 948 berichten
08-Nov-2024, 12:16 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-Nov-2024, 12:19 AM door Bob Hagendijk.)
(08-Nov-2024, 12:06 AM)Wim -de roetsende schreef: (04-Nov-2024, 07:03 PM)Bob Hagendijk schreef: Vandaag rond vijf uur langs de schuilenburglaan in Almelo een zwart witte VM bestuurd door een meneer met een petje. Voorkant wit en de achterkant zwart? Zou kunnen, ik kom daar met ruim 35 km/u naar beneden en moet daar opletten of er tegenliggers aankomen ivm de s-bocht onderaan de brug, en zag m kort door de bomen op de weg die ernaast ligt. De kleuren en het petje was het enige dat ik zo snel zag.
Berichten: 1.013
Topics: 51
Lid sinds: May 2022
Bedankt: 9
2438 x bedankt in 948 berichten
Ik denk dat ik Josligfiets tegenkwam tussen Zenderen en Almelo rond 16:45. Ik zag in ieder geval een felgeel tasje achterop. Ik zat in de auto dus heb niet gegroet.
Berichten: 481
Topics: 15
Lid sinds: Feb 2023
Bedankt: 167
913 x bedankt in 450 berichten
(09-Nov-2024, 09:40 PM)Bob Hagendijk schreef: Ik denk dat ik Josligfiets tegenkwam tussen Zenderen en Almelo rond 16:45. Ik zag in ieder geval een felgeel tasje achterop. Ik zat in de auto dus heb niet gegroet.
Rond die tijd was ik inderdaad daar. Compleet met een felgekleurde jas. Ben wel blij dat mijn tas achterop in ieder geval opvalt
Berichten: 85
Topics: 1
Lid sinds: May 2023
Bedankt: 5
236 x bedankt in 85 berichten
Vandaag rond 10 uur op de Vogelweg ter hoogte van de Knardijk: grijze baard in blauw-gele VM (quest?); we hebben gegroet.
randonneur en verzamelaar van tegels zonder spreuken; rijdt sinds april 2023 in een Snoek
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4572
5279 x bedankt in 3446 berichten
Vandaag kwam ik toevallige iemand tegen tijdens een bedrijfsbezoek die volgens mij een Quest heeft. En de eventuele andere ligfiets ben ik vergeten.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 125
Topics: 11
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 5
267 x bedankt in 112 berichten
Ik kwam net (zo rond 7:30) een roeifietser tegen onderaan de Prinsclausbrug in Utrecht :-)
Berichten: 2.820
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4359 x bedankt in 2397 berichten
19-Nov-2024, 01:02 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-Nov-2024, 01:27 PM door ZoefZoef.)
Zag vorige week de Wieringer Viking-velomobiel staan in Delft, bij Huszar aan de Kolk. Ben deze een paar maanden terug al rijdend tegengekomen. denk dus dat ie omgeving Delft zn ritjes rijdt.
|
Gebruikers die dit topic lezen: 25 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Moordenaar op een ligfiets?
|
| Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
|
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM |
|
Moordenaar op een ligfiets?
|
| Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM |
|
Kilometer topic
|
| Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM |
|
Milan 4.2
|
| Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM |
|