Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ervaringen met de Tuna
(11-Mar-2024, 05:21 PM)ZoefZoef schreef: Waarom zou het voorwiel niet gemonteerd zitten op het moment dat een velomobiel bezorgd wordt ipv opgehaald bij de verkopende dealer?
Omdat ze dan compacter zijn en in een kleinere doos passen - de voorwielen passen namelijk ín de fiets.
Ze worden allemaal met de voorwielen los verstuurd.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
Het lijkt me geen veel voorkomend probleem, want volgens mij zitten de meeste (bijna alle?) velomobielen (en trikes) op die manier in elkaar. Mijn zelfgebouwde Alleweder A2 had ook twee dezelfde boutjes, en dat is echt lang geleden. En het is nu niet dat de fora vol staan met horror verhalen over tweewielige driewielers
Bij een professioneel product zou ik wel verwachten dat een aanhaalmoment en eventueel loctite gespecificeerd zijn, geen idee of dat in de handleiding staat.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Hoekie , Willeke_IGKT
(11-Mar-2024, 05:32 PM)365cycle schreef:
(11-Mar-2024, 05:21 PM)ZoefZoef schreef: Waarom zou het voorwiel niet gemonteerd zitten op het moment dat een velomobiel bezorgd wordt ipv opgehaald bij de verkopende dealer?
Omdat ze dan compacter zijn en in een kleinere doos passen - de voorwielen passen namelijk ín de fiets.
Ze worden allemaal met de voorwielen los verstuurd.

Valt wat voor te zeggen met transport per vliegtuig of overzees. Maar met een transport binnen Europa verbaast het me wel eigenlijk.
Tenzij.. de fiets dus idd naar velomobiel of andere handelaar gestuurd wordt die 'm verder moet afmonteren.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(11-Mar-2024, 06:34 PM)Merijn schreef: Het lijkt me geen veel voorkomend probleem, want volgens mij zitten de meeste (bijna alle?) velomobielen (en trikes) op die manier in elkaar. Mijn zelfgebouwde Alleweder A2 had ook twee dezelfde boutjes, en dat is echt lang geleden. En het is nu niet dat de fora vol staan met horror verhalen over tweewielige driewielers
Bij een professioneel product zou ik wel verwachten dat een aanhaalmoment en eventueel loctite gespecificeerd zijn, geen idee of dat in de handleiding staat.
Ik zet ze nooit heel vast, ze zijn zelfs ingevet en het loopt nooit los. Kan me bijna niet anders voorstellen dan dat deze meneer ze niet goed of helemaal niet aangedraaid heeft, óf de trommel niet helemaal tot tegen de ankerplaat geschoven heeft. Als het wiel kan schuiven wrikt het denk ik inderdaad wel los.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
Lang geleden beloofde ik een uitgebreide review van o.a. de Tuna. Die is nog steeds "in the making", nadat ik 'm een tijd kwijt ben geweest, maar de echte duurtest begint nu pas: Sinds gisteren staat er hier een Tuna in de schuur!

Voor sommigen mogelijk een verrassing, ik had namelijk een Snoek L besteld. Op het moment dat ik die bestelde reed ik nog vaak in Zeeland en ook echt wekelijks ritten van 100+ km. Ik vertelde mezelf dat maximale snelheid dan van pas zou komen, en dat een compromisloze fiets dan geen probleem is, ondanks dat de Tuna nogal wat praktische voordelen heeft.
Vlak voordat mijn Snoek L afgeleverd zou gaan worden werden we allemaal verrast door het hele debacle rondom de velomobiel.nl productie in Roemenië. Ik zou m'n DF en Bülk afleveren aan de nieuwe eigenaren, een paar weken vooral op de tandem rijden, vakantie vieren en dan in de Snoek L springen; mijn fiets werd echter zonder overleg of zelfs een mededeling ineens met maanden vertraagd.
Kort daarna had ik Ymte van ICB aan de telefoon. Hij stelde zich (zoals eigenlijk altijd) bijzonder klantgericht op, dusdanig dat ik mezelf hoorde vragen hoe snel hij een Tuna zou kunnen leveren. "Een paar maanden" was het antwoord, "maar misschien kan ik nog wel wat regelen". Lang verhaal kort: Ik had de kans om in een fonkelnieuwe Tuna uit voorraad te springen, met specificaties volledig naar wens behalve de kleur. Het naar wens opbouwen heeft dus nog even een dikke week gekost, grappig genoeg hebben ze de laatste technische modelwijzigingen ook maar meteen doorgevoerd en gisteren heb ik 'm na een afspraak dus maar even opgehaald en naar huis gereden.

Ik zeg het nog maar een keer: m'n vergelijking komt later nog, maar er komen een paar vragen voorbij die ik graag wil beantwoorden:

Stuitert vast flink, die 16-inch wielen?
Ja, behoorlijk. Als je met 50 km/h over het fietspad langs de Rietweg gaat is het gewoon niet echt comfortabel. Met de Bülk had ik echter precies hetzelfde, en met de DF ook. Die door boomwortels ontzette betonplaten daar zijn gewoon echt verschrikkelijk, ik zou willen dat de provincie Flevoland dat eens fatsoenlijk fikst. De Milan en de QV waren iets comfortabeler (door zachtere, bredere banden, en in geval van QV de andere achterwielophanging en de lagere snelheid). Met andere woorden: ik merk qua veercomfort geen verschil met de Bülk, zowel niet op slecht wegdek als op goed. Ter info: Mijn Tuna staat op harde, korte rode veren, en ligt dus op de standaardhoogte van een oude DF XL. Ik heb de neus 1x licht horen schrapen, op een hele hoge drempel.

Doet zo'n Tuna nog wel mee? Een Snoek L is toch veel sneller?
Toen ik gisteren op de Vogelweg mezelf even uitdaagde om een landbouwvoertuig voor te blijven (in een redelijk zwaar geladen Tuna - kleding, schoenen, laptop, en allemaal nieuw meegeleverde spulletjes - en zonder toer- of schuimkap) reed ik een stuk met gemiddeld 295W, wat resulteerde in 60,7 km/h op dat segmentje. Ik was nog iets aan het versnellen, de piek was 61,5 km/h.
Ja, de Snoek L is sneller en de kleine Snoek al helemaal. In de kleine Snoek past deze motor echter niet, dus die slaan we over. 
Ik schreef het eerder al; Met de DF XL was ik op woon-werkritten vaak net zo snel als met de Bülk, tenzij ik voluit reed (een keer bij vrienden blijven eten en dan om 23:00 's avonds alle 60-wegen over de weg rijden om maar geen vaart te hoeven minderen). Dat verschil werd veroorzaakt doordat de DF beter optrok, maar de Bülk een betere stroomlijn had. 
Ook nu heb ik de rit van ICB naar huis (~130 km) weer voltooid met 40,9 km/h bewogen gemiddeld (@ 201W, op Randstedelijke infrastructuur), en dat terwijl ik momenteel duidelijk minder sterk ben dan een jaar geleden.
De Tuna accelereert als een DF, maar heeft niet die "muur van wind" waar de DF zo rond 45 km/h last van krijgt, hij loopt netjes over de 50. Er zijn dagen dat ik niet fors boven de 50 rijd. De verschillen zijn in mijn regio, met mijn vermogen en met mijn huidige ritten eigenlijk niet de moeite waard.

In de Bülk zat 12-speed, dat heeft de Tuna ongetwijfeld ook?
Nee. 12-speed reed fijn qua versnellingsverhoudingen, maar ik vond het systeem wel heel gevoelig, zowel qua afstelling als qua betrouwbaarheid. Er was altijd wel een versnelling die niet lekker in te leggen viel, ook als het allemaal net afgesteld was door derailleurpat-held Peter, en één keer pittig optrekken inclusief lomp schakelen later werden dat er dan meer. Niet echt gemaakt voor mijn beperkte mechanical sympathy.

Zijn er wel banden voor die kleine wieltjes?
M'n achterband is 28-622, een mooie tanwall GP5000. De Contact Urbans met reflectie staan daardoor een beetje gek, dus ik heb net de tanwall vouwversie daarvan besteld, samen met wat TPU biba's en nog wat spul. Alleen de Ultralight Schwalbe binnenbanden kon ik niet vinden. 
Er worden zoveel Bromptons gebouwd dat ik me niet echt druk maak over de beschikbaarheid van banden. In de gauwigheid zag ik ook al Schwalbe One, Marathon Racer en nog wat merken en modellen voorbij komen.

Eén van je klachten over de DF XL was toch ook de zitpositie?
Klopt. In de DF kreeg ik vaak last van een houten kont. In een Bülk lig je veel vlakker, maar in de DF paste dat niet echt omdat je iets verder naar voren zit, en dan dus in de knel komt met de wielkasten.
De Tuna heeft echter niet alleen kleinere wielen, maar ook kleinere wielkasten; er is meer ruimte in de breedte, en in de neus is nog wel ruimte voor m'n voeten (ik heb nu 150mm cranks, ipv 155mm in m'n DF en 140mm in de Bülk). Gevolg is dat ik iets verder naar voren zit dan ik in de DF deed, en dus iets vlakker lig. En daardoor was gisteren een zeer comfortabele rit van alles bij elkaar zo'n 135 km (kleine ritjes voor en na het overbrengen meegerekend).

Ben je blij met je keuze?
Qua snelheid kom ik niets tekort, het onderhoud is er makkelijker op geworden, het comfort is goed, de draaicirkel is mooi compact, het overzicht is wat beter dan uit de Bülk...
Volmondig: Ja.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
(18-Sep-2024, 01:36 PM)365cycle schreef: ...
In de kleine Snoek past deze motor echter niet, dus die slaan we over. 
...


Deze vind ik mooi Big Grin Tongue
Antwoord }
Bedankt door: John70 , 365cycle , Willeke_IGKT
Dank voor het uitvoerige  verslag !

Blij dat er mensen zijn die uitgebreid vertellen over hun ervaringen met  de diverse  velomobielen.

Goed dat je nogmaals benoemt dat de 16 inch wielen in de praktijk goed voldoen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
Tsja ik had dat eigenlijk ook niet anders verwacht hoor. Ze zullen over Vlaamse kasseien heus iets minder snel rollen dan 406, maar ook daarmee is dat drama dus dat soort wegen vermijdt ieder weldenkend mens sowieso haha

Het is een goed ding, die Tuna, en ik gun Ymte dat hij er veel verkoopt. Het is jammer dat er niet zoveel animo voor lijkt te zijn. Ben ook heel erg benieuwd hoe/of de ervaringen die ze nu opdoen met de Tuna zich nog zullen manifesteren in een nieuwe 4-wieler.

Ik moest daar tot twee jaar terug nooit wat van weten, maar mijn QV bevalt me zo goed dat ik het heel interessant zou vinden hoe de ICB-versie dan eruit ziet en rijdt. Maar goed, daar moet ik dit topic niet mee vervuilen.

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets, ik ben ervan overtuigd dat hij goed past bij jouw gebruik en fysiek  thumb
Antwoord }
(18-Sep-2024, 03:20 PM)Arend-Jan schreef: Het is een goed ding, die Tuna, en ik gun Ymte dat hij er veel verkoopt. Het is jammer dat er niet zoveel animo voor lijkt te zijn.
Denk dat dat vooral een imagoprobleem is. Een beetje zoals ik vroeger met m'n Citroën AX had: Veel mensen lopen met een grote boog om Citroën heen, maar m'n AX was een klasse comfortabeler dan je op basis van z'n formaat zou verwachten, ontzettend praktisch, betrouwbaar en behoorlijk pittig (zelfs de 1.5 diesel zonder turbo, waarmee het me letterlijk nooit gelukt is om onzuiniger dan 5 liter/100 km te rijden).

(18-Sep-2024, 03:20 PM)Arend-Jan schreef: Gefeliciteerd met je nieuwe fiets, ik ben ervan overtuigd dat hij goed past bij jouw gebruik en fysiek  thumb
Dank! Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , John70
Gefeliciteerd met je aankoop. Blij dat er iemand gaat voor een andere fiets dan Snoek-L, al was jij ook aanvankelijk daarvoor gevallen. Mijn analyse van de velomobielmarkt is wat anders. Iedereen wil namelijk een Porsche. Maar een Porsche is helemaal geen handig vervoermiddel. Hij is alleen maar snel en is de blitz. Zo is het ook met velomobielen. Als je een velomobiel koopt wil je alleen het type dat in brede kringen de snelste geacht wordt te zijn. Dat is op het moment de Snoek. Maar de Snoek is te klein voor velen. Toch zijn er ook op het forum mensen die toch willen proberen of ze er misschien in zouden passen. Anderen zijn wat verstandiger en gaan voor de Snoek-L. Ik stel mij zo voor dat op de Oliebollentocht de Snoek(-L) de blitz is. Naar de Tuna wordt toch wat anders gekeken. Voor de markt zou het beter zijn als er wat meer spreiding zou zijn en het accent niet zo ontzettend op snelheid zou liggen. De Tuna heeft ook kwaliteiten en is echt geen mindere fiets.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
Sterker nog, ik denk dat er erg veel routes zijn waarop de Tuna sneller is.

Ik vind de grote Snoek (ik pas nét niet in de kleine) gewoon een stuk mooier dan de Tuna, dat gaf bij mij de doorslag (ik had echt bijna de Tuna gekozen, dat is rationeel gewoon echt de betere keuze vind ik). De enige twee praktische aspecten waarin de SnoekL wint van de Tuna, is dat ik er met langere cranks in pas, en dat ik het schuimdeksel nog boven mijn knieën kwijt kan. En dat vind ik tof want dan kost hij geen bagageruimte elders.

Laatste ding over snelheid: op het tempo waarop ik naar mn werk rij zijn ze even snel, net als de Bülk, Milan (GT/SL maakt niet uit), DF, W9/M9 of welke andere moderne vm dan ook.
En voor lange toertochten geldt hetzelfde, dan rij ik immers ook geen 50+.

Ik merk uiteraard wel een significant verschil tussen mijn verlengde QV van bijna 50 kilo en de nieuwe SnoekL, maar goed dan heb je het ook wel over twee heel verschillende kliko's

Bij 'normale' snelheden maakt je bandenkeuze gewoon meer uit dan de kleine verschillen in aero tussen bovenstaande modellen
Antwoord }
Gefeliciteerd.

Prachtige vm.

Prachtige kleurstelling.

Schitterend.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
Hopelijk is jouw overstap en de positieve review ervan reden voor meerdere velonauten om de overstap te maken naar de Tuna. Ik heb geen idee van de verkoopaantallen van de huidige modellen van ICB maar heb het idee dat die met de jaren er niet op vooruit gegaan zijn.

Persoonlijk vind ik de Tuna ook niet zo mooi en ik denk dat de looks en het imago van een velomobiel toch een hoop doen voor de verkoopaantallen. Misschien zelfs meer dan de werkelijke rijeigenschappen.

Ik heb zo het idee dat ik deze binnenkort wel een keer zal aanschouwen Wink
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
Dat Ymte in die knalroze rondrijdt helpt misschien toch ook niet echt Tongue
De rood-witte waarin Pieter racet vind ik echt veel mooier
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , Boyd Maduro
Het is in ieder geval niet verkoopbevorderend zo'n roze Tuna. De zichtbare luiken vind ik ook niet fraai.

Tegelijkertijd is het vaak de berijder van de combi velomobiel/rijder die het lelijkst is Big Grin


Net even gekeken. De orders en verkoopaantallen voor Intercitybike zijn niet meer wat het ooit was. Die zijn in 2023 en 2024 echt dramatisch laag. Met zulke aantallen kun je toch niet rendabel meer ondernemen?
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
(18-Sep-2024, 05:49 PM)Arend-Jan schreef: Dat Ymte in die knalroze rondrijdt helpt misschien toch ook niet echt Tongue
De rood-witte waarin Pieter racet vind ik echt veel mooier

Ik vind die knalroze juist ongelooflijk mooi.

Om als tweedehands vm te verkopen valt waarschijnlijk niet mee. Vanwege dat argument heb ik nog geen roze of knalpaarse.
Ook vind ik de luiken in een contrasterende kleur juist wel mooi.



Zoveel hoofden, zoveel zinnen  Cool
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
Ik vind die van Ymte ook niet mooi qua kleurstelling. "Mijn" voormalige Milan SL, die nu van Fiets Velo is, vind ik echter moddervet; keihard roze met carbon accenten. Alleen jammer van de witte toerkap, daar moet echt een likje verf op Big Grin 

(18-Sep-2024, 05:28 PM)ZoefZoef schreef: Hopelijk is jouw overstap en de positieve review ervan reden voor meerdere velonauten om de overstap te maken naar de Tuna.  
Hoop het ook! De Tuna verdient echt een groter publiek. Of eigenlijk: Meer velonauten verdienen een Tuna.

(18-Sep-2024, 05:28 PM)ZoefZoef schreef: Ik heb geen idee van de verkoopaantallen van de huidige modellen van ICB maar heb het idee dat die met de jaren er niet op vooruit gegaan zijn.
Mwah, ze hebben ook honderden fietsen in onderhoud he. Dat levert ook centen op.

(18-Sep-2024, 05:28 PM)ZoefZoef schreef: Persoonlijk vind ik de Tuna ook niet zo mooi en ik denk dat de looks en het imago van een velomobiel toch een hoop doen voor de verkoopaantallen. Misschien zelfs meer dan de werkelijke rijeigenschappen.
Ik vond die afwijkend gekleurde kappen ook lelijk. De mijne is volgens m'n buurman (die een Mazda CX-60 heeft) soul red (het lijkt er idd veel op) met zwart, waarbij de scheiding gewoon halverwege de fiets zit, en er geen afwijkende kleuren op losse delen zitten.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Nou zie je weer hoe persoonlijk dit is. Mijn ideale kleur is oranje - altijd 'n mooie kleur gevonden. En lekker opvallend. 

En wielkappen in een afwijkende kleur vind ik ook erg fraai. Wielkappen onderbreken wat anders een "sigaar" kan worden. Ze maken ook zichtbaar dat een VM nog steeds een fiets is. Al met al is mijn ideaal een oranje vm (Tuna?) met witte wielkappen.

Tongue
.
.
.
.
.
.

(En nu komt natuurlijk iemand zeggen dat 'ie oranje vreselijk vindt, en dat het juist één geheel moet zijn, zonder afwijkende wielkappen Big Grin - en die mening is evenveel waard als die van mij Wink  Maar dat is gewoon het leuke van ouwehoeren over je hobby, dus kom maar op)
Lig: Challenge Taifun | Fix: OnOne | Vouw: Dahon Bullhead
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
Hoeveel minder vermogen heeft de Tuna nodig tov van de QV?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(18-Sep-2024, 10:23 PM)Hardloper schreef: Hoeveel minder vermogen heeft de Tuna nodig tov van de QV?
Sterk afhankelijk van de situatie, maar bij de meeste wat hogere snelheden zal ie flink efficiënter zijn.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
Gefeliciteerd met je nieuwe velomobiel kevin! 

En inderdaad de porsche roze staat prachtig op de milan sl. En ondanks ik roze-wit wel een mooie kleur combinatie vind zou er inderdaad een toerkap op moeten die wel passend is.
Dus misschien maar een keer alle verf vanaf halen of roze maken. 

Maar over die rietweg gesproken ze hebben daar een nieuwe weg aangelegd dus je had daar over de weg kunnen fietsen. en ik kan je zeggen die rijdt heerlijk. En ik zal daar niet snel meer het fietspad kiezen. want niet alleen die hobbels in het fietspad zijn irritant maar ook al die takken die daar van de bomen komen.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
(18-Sep-2024, 10:23 PM)Hardloper schreef: Hoeveel minder vermogen heeft de Tuna nodig tov van de QV?

Het scheelt ook simpelweg 10 tot 12 kg.

Dat gewicht moet je wel iedere keer op gang brengen.

Nou is 365cycle ongeveer 3x zo zwaar als een QV.

Jij bent beduidend minder dan het dubbele van een QV.

En dat maakt ook veel uit.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Hardloper
(18-Sep-2024, 10:23 PM)Hardloper schreef: Hoeveel minder vermogen heeft de Tuna nodig tov van de QV?

Zoals 365 al schrijft: hangt sterk af van de situatie / snelheid. 
Bij 30 per uur is het verschil echt nihil. 
Terwijl het bij 45-50 per uur wel ~50 watt scheelt.
En bij wind tegen is het verschil nog wel groter (ik haal met de QV de 50 dan alleen nog in een vol-uit sprint).

Maar de QV is gewoon gevoeliger voor wind mee / wind tegen, daaraan merk je dat hij minder aero is. Bij harde wind tegen rij ik maar 30 per uur ermee. Met de SnoekL rij ik dan nog steeds makkelijk 40. En bij kou wil een QV ook duidelijk minder. Iedere fiets is trager bij kou maar op 4x 20" is de invloed groter, lijkt het.
Antwoord }
Ik rijd nu vaak zo’n 26 a 27km/u zonder heel extreem in te spannen. Maar ik ben benieuwd hoe snel ik dan zou zijn wanneer ik hetzelfde vermogen lever in de Tuna.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(19-Sep-2024, 10:00 AM)Hardloper schreef: Ik rijd nu vaak zo’n 26 a 27km/u zonder heel extreem in te spannen. Maar ik ben benieuwd hoe snel ik dan zou zijn wanneer ik hetzelfde vermogen lever in de Tuna.
Bij dat soort snelheden bij windstil weer heb je nog vooral last van de rolweerstand en een stukje massa. Ik gok dat je met de Tuna (en alle andere moderne velomobielen) dan misschien 28 a 29 km/u rijdt.
De QV is door de goede aandrijving erg vlot tot ~35. Daarna gaat de luchtweerstand echt een rol spelen en heb je dus voordeel bij een betere stroomlijn (dus de druppelvorm).
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
Ja, dat is ook precies wat ik antwoordde op de vraag hoeveel verschil in vermogen er is; bij 30 is dat nihil. Bandenkeuze maakt dan veel meer uit
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT , 365cycle


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
OBT 2024 Rotterdam
Bij de laatste obt r...Veloquest — 12:25 AM
Hoofdsteun, verschil tussen open en dic...
Buff's heb ik hier o...Jeroen S — 12:09 AM
Indexing probleem
Hallo Jacco, Ik ve...Jeroen S — 11:48 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
zal nog eens een n...365cycle — 11:44 PM
Hoofdsteun, verschil tussen open en dic...
Het standaard nopp...Wim -de roetsende — 11:21 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
zal nog eens een nor...Peter de Rond — 10:50 PM
Indexing probleem
Ik vind filmpjes Roe...Fietsbennie — 10:40 PM
Resultaat meetwerk fietsongelukken
Of juist wel, want j...blokdoorn — 10:35 PM
Dit draadje gaat nergens meer over
Bij links afslaa...Roepers — 10:28 PM
Resultaat meetwerk fietsongelukken
Ik bedoelde trams ...datakneder — 10:20 PM
Resultaat meetwerk fietsongelukken
Bij links afslaan ...365cycle — 10:05 PM
Kilometer topic
945 km nu. Maar ...365cycle — 10:02 PM
Hoofdsteun, verschil tussen open en dic...
In mijn oude fie...twilwel — 09:42 PM
Indexing probleem
Thanx Bob! Hiervoor...JaccovZ — 09:21 PM
Indexing probleem
Nog een tip: als fie...Bob Hagendijk — 08:38 PM
Kilometer topic
gemiddeld .... km/...Hardloper — 07:09 PM
OBT 2024 Rotterdam
ZoefZoef de eenvou...ZoefZoef — 06:53 PM