Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komen jullie wel Velomobiel-haat tegen?
#53
In de buurt waar ik woonde was geen wissel, dat is het randje van Eerbeek daarvandaan ging de stoomtrein naar Loenen, enkel spoor, alleen maar rechtdoor. Maar het is het enige spoor waar ik langs gespeeld heb en overheen gefietst. Er werden ook veel honden uitgelaten. Die trein hoorde je van km's ver aankomen.
Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie , Willeke_IGKT
#54
(15-Apr-2024, 09:36 PM)365cycle schreef:
(15-Apr-2024, 09:26 PM)Bob Hagendijk schreef: Muntjes op het spoor leggen en kijken hoe ze platgereden werden Big Grin 
Da's het leukst als je het precies op een wissel doet Tongue

Maar dan is het alleen maar lastiger dan muntje weer terug te vinden. Ik vond het vroeger op een enkel spoor op het lokale boemellijntje al lastig mijn platgereden muntje weer terug te vinden. Die bleef natuurlijk nooit netjes plat op de rails liggen na de laatste paar wielen en kon zomaar een meter of wat verder terechtkomen...
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#55
Het "grapje" was dat als muntjes de wissel kortsluiten, het lijkt alsof er een trein staat Wink
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door:
#56
Gisteren stond ik voor een werfverkeerslicht (een richting om beurten rood) als 2e voertuig. Achter mij een werfcamionette. Die komt achter mij tot stilstand. Even later motor hoog in toeren laten gaan, 20 centimeter vooruit dichter bij mij komen staan. Dat drie maal. Eens groen licht, hij vlak achter mij. En toen we de werken voorbij en hij kon voorbij steken, raampje open en zijn passagier een dikke middenvinger naar mij uit het raam.

Kom op joh, dat hoeft echt niet.
Antwoord }
#57
(30-May-2024, 12:28 PM)bucovaina schreef: Gisteren stond ik voor een werfverkeerslicht (een richting om beurten rood) als 2e voertuig. Achter mij een werfcamionette. Die komt achter mij tot stilstand. Even later motor hoog in toeren laten gaan, 20 centimeter vooruit dichter bij mij komen staan. Dat drie maal. Eens groen licht, hij vlak achter mij. En toen we de werken voorbij en hij kon voorbij steken, raampje open en zijn passagier een dikke middenvinger naar mij uit het raam.

Kom op joh, dat hoeft echt niet.

Ja, hier zie je de negatieve kant van de mens als kuddedier. Alles wat anders is, is belachelijk en slecht. 

Wat naar is dit toch.
Lig: Challenge Taifun | Fix: OnOne | Vouw: Dahon Bullhead
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#58
(30-May-2024, 12:28 PM)bucovaina schreef: Gisteren stond ik voor een werfverkeerslicht (een richting om beurten rood) als 2e voertuig. Achter mij een werfcamionette. Die komt achter mij tot stilstand. Even later motor hoog in toeren laten gaan, 20 centimeter vooruit dichter bij mij komen staan. Dat drie maal. Eens groen licht, hij vlak achter mij. En toen we de werken voorbij en hij kon voorbij steken, raampje open en zijn passagier een dikke middenvinger naar mij uit het raam.

Kom op joh, dat hoeft echt niet.

Ik zou spontaan vermoeide benen hebben en totaal geen haast meer hebben.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , 365cycle
#59
(30-May-2024, 01:14 PM)PieterTrapt schreef: Ja, hier zie je de negatieve kant van de mens als kuddedier. Alles wat anders is, is belachelijk en slecht. 

Ik weet het niet. Ik denk eerder aan een kleine groep met een combinatie van werkfrustratie, gebrek aan intelligentie en in een gemotoriseerd voertuig.
Bij een werf hier zie ik ook van die gasten wegrijden dat je denkt...
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , PieterTrapt
#60
(30-May-2024, 02:16 PM)Hoekie schreef:
(30-May-2024, 01:14 PM)PieterTrapt schreef: Ja, hier zie je de negatieve kant van de mens als kuddedier. Alles wat anders is, is belachelijk en slecht. 

Ik weet het niet. Ik denk eerder aan een kleine groep met een combinatie van werkfrustratie, gebrek aan intelligentie en in een gemotoriseerd voertuig.
Bij een werf hier zie ik ook van die gasten wegrijden dat je denkt...

^^ Volgens mij ook dit ^^
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , PieterTrapt
#61
Vandaag een bestuurder binnen de bouwde kom. Jij mag hier helemaal niet fietsen zonder kenteken. Fietspad was daar niet lekker aangelegd voor mijn gevoel . Maar ook grote groep jeugd die vol verwondering aan het kijken was. En andere op de fiets vol lof. Maar het leukste was wel een opa en oma denk ik met kleinkind: kijk een fiets en een hele snelle denk ik. Gewoon lekker dood normaal dat het een fiets is
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
#62
Knuppels heb je altijd. Een dashcam is handig, mocht je je echt onveilig voelen.
En verder: www.magdatdingopdeweg.nl Wink
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
#63
(30-May-2024, 04:13 PM)365cycle schreef: Knuppels heb je altijd. Een dashcam is handig, mocht je je echt onveilig voelen.
En verder: www.magdatdingopdeweg.nl Wink

Misschien moet ik dat wel als tekst plakken op mijn VM.  Big Grin
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#64
(30-May-2024, 04:21 PM)Hardloper schreef: Misschien moet ik dat wel als tekst plakken op mijn VM.  Big Grin 
Mwah... gebruik het liever daar waar van toepassing.
Ik houd die regel graag in stand, dus teveel nadruk erop is misschien ook niet goed.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#65
Ik was het eerlijk gezegd ook niet voorplan.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Hartslagen
Mogelijk moeten de s...Jeroen S — 01:12 AM
Hartslagen
Zowel efficiency als...Merijn — 11:22 PM
manhole cover omhoog zetten voor toch w...
365cycle: ik heb h...365cycle — 10:39 PM
Ervaringen met GPS sporthorloges?
Beide gekoppeld via ...Hardloper — 09:44 PM
Ervaringen met GPS sporthorloges?
Dat is allemaal al g...bucovaina — 09:37 PM
Ervaringen met GPS sporthorloges?
Vandaag is een Pol...Hardloper — 09:32 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Waarom doe je in...Bart Verbeek — 09:32 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag in het Limbu...Thijs OO — 09:32 PM
Hartslagen
Wie weet ga ik dat n...Hardloper — 09:24 PM
Ervaringen met GPS sporthorloges?
Vandaag is een Polar...bucovaina — 09:19 PM
Hartslagen
Je had naar de wiele...Arend-Jan — 09:18 PM
Medeliggers onderweg
Hoeveel open lig...ZoefZoef — 09:18 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Klusje uiteindelij...Lopopodium — 09:17 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik vannacht niet ges...ZoefZoef — 09:09 PM
Hartslagen
Goh ik denk dat ik v...Hardloper — 09:09 PM
Hartslagen
Als je wil trainen v...Arend-Jan — 08:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Lekke band! De Marat...Roepers — 08:19 PM