Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
Vandaag op de thoolse brug een ligfietsen met een Zeeuws vlaggetje, had hem te laat in de gaten en   Niet gegroet was zelf niet met de m5 of sunrider deze keer maar op de e-bike van mijn zoon even gauw boodschappen doen helaas geen tijd voor een rondje ligfietsen met dit prachtige weer.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Roepers
(23-Jun-2024, 06:27 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik heb met verschillende forumleden gepraat vandaag en naar nog wat meer gezwaaid.
Leuk jullie ontmoet te hebben, jammer dat ik niet met iedereen uitgebreid heb kunnen praten.

Ik denk dat het een Alpha7 was. Je hebt ArnoldL van Raptobike ontmoet.

https://ligfietsers.nl/thread-2303.html
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , arnoldl
Ja, het was een 7, niet goed genoeg gekeken voor op plaatsen klikken.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
(23-Jun-2024, 05:57 PM)LigfietsWilsum schreef: https://x.com/jjvpeperstraten/status/180...Vb_jw&s=19

Dat waren wij (Piet-Jan-Bert en ik) op de terugreis van een bezoek aan CycleVision, wachtend op de pont over het Noordzee kanaal in Zaandam Smile
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen) 
Antwoord }
Bedankt door: mvdriel
Ik kan die link niet openen. Stupid Twitter gone mad.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
(23-Jun-2024, 09:50 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik kan die link niet openen. Stupid Twitter gone mad.

[Afbeelding: GQxI649XkAAmuog?format=jpg&name=large]
Zie je nu de foto?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Ja, dank je wel.

Ik herken ook verschillende fietsen en mensen.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper
(23-Jun-2024, 08:44 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik denk dat het een Alpha7 was. Je hebt ArnoldL van Raptobike ontmoet.
Samen met Jochem, die eerder die Alpha7 had.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(24-Jun-2024, 03:57 PM)365cycle schreef:
(23-Jun-2024, 08:44 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik denk dat het een Alpha7 was. Je hebt ArnoldL van Raptobike ontmoet.
Samen met Jochem, die eerder die Alpha7 had.

Weet ik, maar ik noem liever niet te veel namen.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
afgelopen woensdag 19 juni kwam ik eerst een quest tegen in de flevo polder. en omdat ik al stilstond stopte die even en klein kort praatje gehad en een half uurtje later kwam ik een snoek tegen en bij die hebben we gezwaaid want we reden beide hard. en onderweg ook nog 3 tandems en 2 lig trikes gezien.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
In een tocht van 172 kilometer zag ik er eentje, een heer in een gele velomobiel ergens bij... tja, waar was het ook alweer... Austerlitz, Bunnik, ergens daar tussenin?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
vanmorgen vroeg op weg van Arnhem naar Utrecht naar 2 open liggers gezwaaid, de eerste was op de rijndijk tussen Heteren en Kesteren (bij Randwijk geloof ik), de 2e was in Elst (Ut)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Wie onder ons reed met een witte vm met racekap vandaag in de buurt van een tank oversteek plaats? Door je race kap en snelheid hebben we geen praatje kunnen maken.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(23-Jun-2024, 06:27 PM)Willeke_IGKT schreef: Gister ochtend tot op het terrein van de fietsbaan geen medeliggers, ter plaatse een heleboel.
Vanochtend werd ik door een oranje Alpha 9 en een groen witte Snoek L ingehaald net voor Schoten. En op het terrein nog veel meer medeliggers.
Het was Cycle Vision.

Ik heb met verschillende forumleden gepraat vandaag en naar nog wat meer gezwaaid.
Leuk jullie ontmoet te hebben, jammer dat ik niet met iedereen uitgebreid heb kunnen praten.

Dat was ik inderdaad. Probeerde om die Snoek L bij te houden ;-)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
Zag vandaag op het Oud-Kaatsveld in Franeker een Tuna met groene top die vanaf de Stationsbrug kwam en linksaf sloeg het centrum in. Ik stond te kletsen op de hoek van de kruising maar had wel mijn Regenfiets (Sinner Record 20/26 met Streamer) bij mij.

Uiteraard gegroet en ook terug gegroet. 
Voor het eerst een Tuna gespot.


Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Finius
(, 06:05 PM)Roepers schreef: Voor het eerst een Tuna gespot.
En wat vond je ervan? Stieken vind ik een Tuna nog best wel mooi rond vorm gegeven.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Willeke_IGKT , 365cycle
Fraaie moderne velomobiel. Ook slim om gesloten wielkasten en toch grotere wendbaarheid te combineren.

Groet,
Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper , 365cycle
(, 05:02 PM)Hardloper schreef: Wie onder ons reed met een witte vm met racekap vandaag in de buurt van een tank oversteek plaats? Door je race kap en snelheid hebben we geen praatje kunnen maken.
Zonder locatie lijkt me dit echt nutteloos Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door:
(7 uren geleden)365cycle schreef:
(, 05:02 PM)Hardloper schreef: Wie onder ons reed met een witte vm met racekap vandaag in de buurt van een tank oversteek plaats? Door je race kap en snelheid hebben we geen praatje kunnen maken.
Zonder locatie lijkt me dit echt nutteloos Big Grin
Gokje, ergens op de Eindhovensedijk?
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
(6 uren geleden)Bacchus schreef:
(7 uren geleden)365cycle schreef:
(, 05:02 PM)Hardloper schreef: Wie onder ons reed met een witte vm met racekap vandaag in de buurt van een tank oversteek plaats? Door je race kap en snelheid hebben we geen praatje kunnen maken.
Zonder locatie lijkt me dit echt nutteloos Big Grin
Gokje, ergens op de Eindhovensedijk?

Ja daar ergens verwacht ik.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(, 06:05 PM)Roepers schreef: Zag vandaag op het Oud-Kaatsveld in Franeker een Tuna met groene top die vanaf de Stationsbrug kwam en linksaf sloeg het centrum in. Ik stond te kletsen op de hoek van de kruising maar had wel mijn Regenfiets (Sinner Record 20/26 met Streamer) bij mij.

Uiteraard gegroet en ook terug gegroet. 
Voor het eerst een Tuna gespot.


Groet,

Marco

Uh oh! Gespot!  Nu had ik geen excuus meer om geen account aan te maken!
Met die kap er op weet ik nooit echt of mensen mij zien. Goed om te weten dat in ieder geval van vooren ik nog wel wat zichtbaar ben!
Antwoord }
Welkom op het forum, Finius!
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 11 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Leve de ligsport
Nooit gedacht dat ik...Atrike — 01:23 PM
Ervaring eerste rit naar het werk
Als ik de afstanden...Snoek043 — 12:00 PM
Medeliggers onderweg
Welkom op het forum,...Roepers — 11:44 AM
Hoe kan ik schokken opvangen?
Jezelf uit het stoel...GertBr — 11:10 AM
Ervaring eerste rit naar het werk
Als ik de afstande...365cycle — 10:55 AM
Medeliggers onderweg
Zag vandaag op het...Finius — 10:43 AM
Ervaring eerste rit naar het werk
Als ik de afstanden ...Willeke_IGKT — 10:16 AM
Medeliggers onderweg
Wie onder ons ...Hardloper — 09:39 AM
Ervaring eerste rit naar het werk
Dat is werkelijk ...Snoek043 — 09:37 AM
Hoe kan ik schokken opvangen?
Ik ben zelf recent g...Raymond — 09:36 AM
Medeliggers onderweg
Wie onder ons re...Bacchus — 08:50 AM
Medeliggers onderweg
Wie onder ons reed...365cycle — 07:42 AM
Hoe kan ik schokken opvangen?
Welkom op dit forum ...Wim -de roetsende — 06:11 AM
Hoe kan ik schokken opvangen?
Om de SMGT zitting b...AnthonyC — 03:57 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De ondergrond en gro...Frutsel — 12:38 AM
Ervaring eerste rit naar het werk
En misschien maa...Frutsel — 12:34 AM
wat ze zeggen
Dat is toch geen...Bart Verbeek — 12:18 AM