Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Topics: 111
Bedankt: 11417
8874 x bedankt in 4362 berichten
De zon alweer een paar dagen schijnt!
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Topics: 23
Bedankt: 29
3160 x bedankt in 1748 berichten
, 05:40 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 08:16 PM door ZoefZoef.)
..ik me vandaag weer wat beroerd voelde en 20km op de roets dat gevoel flink verminderd heeft. En omdat het vrij lekker weer is, dus ik wellicht zometeen eindelijk eens de sloffen van de QuestXS ga wisselen.
Edit: dr ligt een nieuwe CCU op voor. Alleen zit er wel een hoogteslagje in en na even proberen die eruit te halen was ik het weer zat omdat het niet lukte. Morgen ga ik het opnieuw proberen alleen dan met een beetje zeepsop op de band. Als ik het grote www moet geloven zou het helemaal goed moeten komen.
Topics: 86
Bedankt: 142
2109 x bedankt in 766 berichten
Laat nu de kat maar komen.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Topics: 8
Bedankt: 393
3146 x bedankt in 1467 berichten
, 07:51 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 07:51 PM door Jeroen S.)
Genieten van het mooie weer. Ik hoop van de week ook wat tijd te kunnen maken om te fietsen. ( naast het woonwerk verkeer)
Topics: 4
Bedankt: 2293
767 x bedankt in 251 berichten
Jij bent er klaar voor Bart. Hopelijk heb je t spul nooit nodig.
(, 08:25 PM)Lig-hen schreef: Jij bent er klaar voor Bart. Hopelijk heb je t spul nooit nodig.
Sinds ik weer ben gaan fietsen in 2017 heb ik nog geen lekke band gehad. Maar als ik een impuls krijg dan luister ik daar meestal naar. Al is het maar voor mijn gemoedsrust.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Bedankt: 393
3146 x bedankt in 1467 berichten
Goede voorbereiding is het halve werk! Het kan de moeite waard zijn om het thuis eens te oefenen. Met een velomobiel is bandje wisselen toch net even anders. Zo kan de bandelichter soms in conflict komen met de velomobiel. Deze koekenbakker heeft de achterband van zijn eenzijdig opgehangen achterwiel er al eens naar de verkeerde kant af gewipt.
Topics: 111
Bedankt: 11417
8874 x bedankt in 4362 berichten
(, 08:41 PM)Jeroen S schreef: Deze koekenbakker heeft de achterband van zijn eenzijdig opgehangen achterwiel er al eens naar de verkeerde kant af gewipt. Gezien je die velomobiel zelf gebouwd hebt vind ik dat bijzonder grappig
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Bedankt: 65
500 x bedankt in 226 berichten
(, 08:31 PM)Bart Verbeek schreef: (, 08:25 PM)Lig-hen schreef: Jij bent er klaar voor Bart. Hopelijk heb je t spul nooit nodig.
Sinds ik weer ben gaan fietsen in 2017 heb ik nog geen lekke band gehad. Maar als ik een impuls krijg dan luister ik daar meestal naar. Al is het maar voor mijn gemoedsrust. Soort toepassing van de wet van murphy: Als je het niet had gekocht zou je morgen met een lekke band staan, nu je het wel hebt gekocht sta je morgen met een ander probleem langs de kant van de weg.
Topics: 3
Bedankt: 2
360 x bedankt in 146 berichten
Blij dat ik met een QV rijd en niet een smaller model  Nadat ik in Geleen al een valse start had door een lekke band (nog maar eens), kreeg ik 5 km later te maken met een agent die het vreemd vond dat ik op de rijbaan reed (het was rustig en ik reed 40+ waar 50 mocht. Even met elkaar gebabbeld en de wetgeving doorgekeken, en toen ie zag dat de minimum breedte 75 cm was heeft ie effectief de breedte van de QV opgemeten  Gelukkig bleek die zo breed te zijn als de fabrieksopgave  Daarna nog even wat verder gepraat over wat een velomobiel is (er was toch wel interesse voor) en dan verder zonder problemen of verdere vertragingen door naar huis gereden. In totaal kostten die 2 zaken me wel een half uurtje, mijn vriendin begon zich net ongerust te maken toen ik thuis kwam.
Het was deze morgen overigens bijzonder mooi bij de zonsopgang door de diepte-effecten van nevel en mist.
, 05:56 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 06:10 AM door Bart Verbeek.)
(, 09:03 PM)blokdoorn schreef: Soort toepassing van de wet van murphy: Als je het niet had gekocht zou je morgen met een lekke band staan, nu je het wel hebt gekocht sta je morgen met een ander probleem langs de kant van de weg.
Zover reikt mijn bijgelovigheid niet. Maar ik zal jullie op de hoogte houden.
(, 08:41 PM)Jeroen S schreef: Goede voorbereiding is het halve werk! Het kan de moeite waard zijn om het thuis eens te oefenen. Met een velomobiel is bandje wisselen toch net even anders. Zo kan de bandelichter soms in conflict komen met de velomobiel. Deze koekenbakker heeft de achterband van zijn eenzijdig opgehangen achterwiel er al eens naar de verkeerde kant af gewipt.
Om voorshands koeken te gaan bakken gaat mij wat te ver. Dat doe ik wel in het veld, mocht dat er van komen. Ik verwacht tegen die tijd trouwens vergeten te hebben deze spullen mee te nemen. Om een put te kunnen dempen moet je nu eenmaal eerst een kalf aanschaffen.
Topics: 34
Bedankt: 1
1540 x bedankt in 878 berichten
Ik blij omdat mijn eerste lange toertocht meteen erg lekker verliep. Een hoog gemiddelde (25,9 km/uur), waar ik vorig jaar (weliswaar met veel meer wind) in de 24,nogwat bleef steken). Ik had al het idee dat ik vooral door mijn tochten op de stadsfiets deze winter aardig uit de winter ben gekomen, en lijkt daar nu het bewijs voor te hebben gehad. En na 104 kilometer niet eens zo moe als ik wel eens eerder ben geweest bij de eerste paar ritten van het toerseizoen.
Vrijdag en zondag weer een tocht, en kijken of het goede gevoel over mijn fietsconditie bestendig is.
Topics: 23
Bedankt: 29
3160 x bedankt in 1748 berichten
..dat de CCU er lekker op ligt nu. Beetje zeepsop doet idd wonderen.
En daarnaast de QuestXS ook een sopje gegeven. Die glanst weer de zon tegemoet
|
Gebruikers die dit topic lezen: 12 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|