Berichten: 6.646
Topics: 167
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2745
9118 x bedankt in 4414 berichten
15-Jul-2025, 07:36 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Jul-2025, 07:36 PM door Wim -de roetsende.)
(15-Jul-2025, 07:00 PM)Arend-Jan schreef: Verder kreeg ik hem qua afstelling eigenlijk niet zo goed.
Omdat ik geen 2m ben zat ik eigenlijk vrij ver achter de voorwielen, wat de stabiliteit niet ten goede komt.
Goed dat je dit noemt. Het viel mij ook al op dat ik zo ver van de wielkasten af zat.
Nou kon de stoel nog wel een gaatje of 2 naar voren, maar dan nog.
Ik ga toch serieus nadenken over de raceschoenen. Pedalen en plaatjes van LOOK heb ik nog wel.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Berichten: 6.323
Topics: 119
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 13099
10126 x bedankt in 4930 berichten
Dan heb je dus zo'n kapje nodig als de Bülk ook heeft.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 6.646
Topics: 167
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2745
9118 x bedankt in 4414 berichten
(, 07:41 AM)Jeroen S schreef: 1 Zo'n neusklepje aan de voorkant, waar je nog net naar buiten kunt kijken? 
2 Ik kan me voorstellen dat je roeifietserschouders in de Milan SL niet genoeg plek vinden.
3 Ik vind het wel prettig om in alle richtingen de ruimte te hebben.
1
2 Die hebben juist net genoeg ruimte. Het gaat echt om de voeten, daar zit het grootste

probleem.
3 Ik ook, maar ik heb niet veel nodig. Een beetje vind ik al genoeg. Ik stop wel even, als ik een tasje achteruit de vm wil pakken
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Berichten: 105
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 0
155 x bedankt in 64 berichten
Ivm deelname aan LEL Engeland heb ik mijn versnellingen in/en Snoek L wat aangepast.
Voor heb ik nu 30/53 ovaal.
Achter is de cassette nu 11-46 11 speed.
Linksvoor een bagagevak gemaakt om spullen in op te bergen die je hoopt niet nodig te hebben.
Met het lichtste verzet kan ik nu met 6 km per uur een cadans van 80 draaien, zodat het klimmen in Noord Engeland niet een breekpunt wordt.
In 2013 had ik voor 30, achter 32 als lichtste verzet en dat bleek te zwaar om al die bulten te nemen.
Nu moet het wel erg gek gaan, als ik het niet fietsend kan oplossen. :-)