Topics: 10
Bedankt: 116
727 x bedankt in 324 berichten
, 04:28 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 04:29 PM door blokdoorn.)
Als ik een lange tocht ga doen, of het belangrijk is dat ik ergens op tijd ben, vervang ik ze ook graag wat eerder. Ga naar aanleiding van jouw ervaringen ook eens de pro one proberen.
Topics: 5
Bedankt: 2
1469 x bedankt in 784 berichten
Ach als hij zijn eigen velomobiel kan bouwen dan kan die ook wel een bandje plakken, en hij woont nu in NL dus je loopt gewoon een winkel in en koopt een plaksetje, zelfs op een zondag
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)
Topics: 171
Bedankt: 2876
9351 x bedankt in 4517 berichten
(, 09:25 AM)benparke schreef: In de Nederlandse mentaliteit denk ik dat er nog wel wat leven in de banden zat. Naar mijn mening waren ze niet meer optimaal en moesten ze vervangen worden.
Mijn Nederlandse mening is dat banden op tijd vervangen moeten worden.
Liever iets meer te vroeg dan iets te laat
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 10
Bedankt: 116
727 x bedankt in 324 berichten
Ik vind het een zeldzaam fijne ervaring, een bedrijf dat je alleen iets wil verkopen als het ook echt nodig is.
Topics: 1
Bedankt: 28
145 x bedankt in 27 berichten
Ik denk dat het draait om de ervaring die je je klant wilt meegeven. Natuurlijk is het ideaal om verspilling te voorkomen, maar er is ook de kwestie van prestaties, en daarom kiezen velen van ons voor een velomobiel. Om het voorbeeld van mijn banden te gebruiken: omdat de band zo oud en gebarsten was, rolde hij slecht en was de snelheid niet erg hoog. Iemand met weinig ervaring in het optimaliseren van een fiets zou er zomaar van uit kunnen gaan dat de QV erg traag is, terwijl hij in werkelijkheid gewoon nieuwe banden nodig had. Ergens moet er een punt zijn waarop je zegt: ja, er zit nog leven in dit onderdeel, maar presteert het op een geschikt niveau, of belemmert het de prestaties van de velomobiel.
Voor de duidelijkheid: ik klaag niet over hun service. Ik heb een hoop reservebanden en zou sowieso een set gloednieuwe Urbans vervangen hebben door POSR, dus het is maar goed dat de oude Urbans op de QV zijn blijven zitten.