Topics: 119
Bedankt: 4127
4593 x bedankt in 3044 berichten
3 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 uren geleden door Hardloper.)
(3 uren geleden)Gideonaut schreef: (4 uren geleden)Hardloper schreef: Welkom bij de club Gideonaut .
Jij hebt een grote rol gespeeld bij de keuze, dankjewel!
huh hoe dan? Via de bagage dat je kan meenemen wat ik je gisteren nog stuurde? Of mijn ervaringen die ik je weleens stuurde 1 op 1?
(3 uren geleden)Gideonaut schreef: Mn enigste ergenis tot nu toe is de trigger shifter, geen fan van. En het vizier blijft niet omhoog en belemmert mn zicht, maar die kan er makkelijk af dus geen probleem
Hoezo vind je dat niet fijn? Ik vind het juist wel weer fijn. Bij mij dondert het vizier juist heel vaak ervan af.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 0
Bedankt: 23
11 x bedankt in 4 berichten
Welkom bij de club, ook namens mij, een mede QV rijder.
Springerige versnelling? Doet me denken aan het begin toen ik met de QV begon te fietsen, het "ghost" shifting op hobbelige wegen. Was een ergernis totdat het verholpen werd door een contra gewicht aan de derailleur, toen was het gelijk over. Zal er toch wel aanhangen neem ik aan, als de fiets net bij de mannen in Dronten is geweest. Trigger shift was ik vlug aan gewoon, vizier heb ik problemen mee gehad toen de 3M klittenband begon te verouderen, heb ik opgelost door de viziersteunen gewoon vast te poppen aan de kap.
Huidige fietsen: Trek Emonda, Surly Midnight Special, Batavus Professional 1978, Quattrovelo 42