Topics: 119
Bedankt: 4132
4596 x bedankt in 3046 berichten
, 09:16 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 09:22 PM door Hardloper.)
(, 09:09 PM)Gideonaut schreef: (, 08:44 PM)Hardloper schreef: Welkom bij de club Gideonaut .
Jij hebt een grote rol gespeeld bij de keuze, dankjewel!
huh hoe dan? Via de bagage dat je kan meenemen wat ik je gisteren nog stuurde? Of mijn ervaringen die ik je weleens stuurde 1 op 1?
(, 09:09 PM)Gideonaut schreef: Mn enigste ergenis tot nu toe is de trigger shifter, geen fan van. En het vizier blijft niet omhoog en belemmert mn zicht, maar die kan er makkelijk af dus geen probleem
Hoezo vind je dat niet fijn? Ik vind het juist wel weer fijn. Bij mij dondert het vizier juist heel vaak ervan af.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 0
Bedankt: 23
15 x bedankt in 4 berichten
Welkom bij de club, ook namens mij, een mede QV rijder.
Springerige versnelling? Doet me denken aan het begin toen ik met de QV begon te fietsen, het "ghost" shifting op hobbelige wegen. Was een ergernis totdat het verholpen werd door een contra gewicht aan de derailleur, toen was het gelijk over. Zal er toch wel aanhangen neem ik aan, als de fiets net bij de mannen in Dronten is geweest. Trigger shift was ik vlug aan gewoon, vizier heb ik problemen mee gehad toen de 3M klittenband begon te verouderen, heb ik opgelost door de viziersteunen gewoon vast te poppen aan de kap.
Huidige fietsen: Trek Emonda, Surly Midnight Special, Batavus Professional 1978, Quattrovelo 42
Topics: 120
Bedankt: 13816
10666 x bedankt in 5164 berichten
Gefeliciteerd Gideon! Hoop dat jij er blijer van wordt dan Ben.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Topics: 119
Bedankt: 4132
4596 x bedankt in 3046 berichten
(4 uren geleden)Hoekie schreef: (4 uren geleden)365cycle schreef: Gefeliciteerd Gideon! Hoop dat jij er blijer van wordt dan Ben.
Inderdaad. Al was wel duidelijk dat Ben te klein was voor de QV.
Met de QV was niks mis mee naar wat ik begreep.
Niks ten nadelen van Ben, maar wat is de lengte van Ben? Mijn stoeltje heb ik namelijk versteld dit voorjaar, maar ik ga hem nu met de andere kap weer terug verstellen met de Alienkap. Ik heb het gevoel namelijk dat ik mijn hoofd stoot, wanneer ik goed zicht wil hebben in de spiegels.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.